Gå til innhold

Trenger hjelp til å innstallere Facepack Megapack til FM2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går ikke, har prøvd alt, alle veier.

 

Men nå har jeg ett annet problem å forholde meg til. Veldig ofte så skrur PC'en seg av rett før kampstart, hvorfor det? Det bare skjer random til tider.

 

Og ved å bruke Facepackene, blir drakter og logoer erstattet riktig, feil? Ikke?

Lenke til kommentar

Det største talentet er Vrsaljko!!!

 

Det står at to WRAR-filer er klare for å lastes ned på CD'en, jeg trykket Etract Files på den ene, og ingenting skjedde, det sto bare en sånn %-greiedings, jeg kunne heller ikke flytte dem enkelt ned...

 

 

Det stod sånn:

 

Disse er klare til å lastes ned:

_________________________________

Disse er lastet ned (under:

 

MEN! Når den prosentgreien var ferdig, så trodde jeg at det var lastet ned, men det står ingensteds nå, nå må jeg lete gjennom alle mappene for å finne fram. Det står at de som er lastet ned er en Readmefile eller hva du kaller det, men ingen WRAR eller Sortitoutsi-fil...

 

Kommer det beskjed: Nå kan du laste det ned på FM, eller må jeg gå og se selv?b Hvor finner jeg dt?

Lenke til kommentar

Den Readme-greien er jo bare info om installasjon av spillet? Jeg har allerdet innstallert spillet, før jeg startet emnet, her. Er det problemet? ER det inne på spillet nå, men jeg finner det ikke, isåfall, hvor?

 

Er greia at du sliter med å få bilder til å fungere i spillet ?

 

Har du huket vekk "Use Skin-cache" ?

Lenke til kommentar

Det er like stor sannsynlighet for at de er i spillet, som at de er lastet ned dobbeltav. Jeg har sikkert lastet ned WRAR 3-4 ganger nå. Filene med bilder i og WRAR i er ikke noe problem, mappene er ikke noe problem. Men siden dere har en Etract Fil og ikke jeg, så er det ett problem, jeg trykket på Etract Fil ¨på WRAR, men det er jo bildene man skal gjøre det på, og det virker ikke. Hva skal jeg isåfall gjøre hvis jeg går inn på spillet igjen? Har huket av riktig, ja.

Lenke til kommentar

Det er like stor sannsynlighet for at de er i spillet, som at de er lastet ned dobbeltav. Jeg har sikkert lastet ned WRAR 3-4 ganger nå. Filene med bilder i og WRAR i er ikke noe problem, mappene er ikke noe problem. Men siden dere har en Etract Fil og ikke jeg, så er det ett problem, jeg trykket på Etract Fil ¨på WRAR, men det er jo bildene man skal gjøre det på, og det virker ikke. Hva skal jeg isåfall gjøre hvis jeg går inn på spillet igjen? Har huket av riktig, ja.

 

så problemet er at du ikke får extracta ?

Lenke til kommentar

Skal alle filene inn i Graphicsmappa, nå? Det står jo at jeg skal lage enda fler mapper, hvordan flytter jeg de tilbake? Og hvordan får jeg en MAPPE fra INTERNETT inn på en CD, ja, registrert via Internett.

 

For å være ærlig, så har alle lagene i Spania, Tyskland og Portugal emblemer og bilder, men ikke den beste ligaen nei...

Lenke til kommentar

Hvordan flytter man mappen tilbake til en annen mappe? Og hva gjør man videre derfra? Man kan lage evig med mapper, men hvordan virker akkurat ordet Graphics osv inn i FM11? Siden man ikkke må innstaler mappen i spillet. Jeg har tatt den Skin-greien, og sikkert laget 100 kopier av samme fil. Men å få den til Mappa...

Lenke til kommentar

Skal alle filene inn i Graphicsmappa, nå? Det står jo at jeg skal lage enda fler mapper, hvordan flytter jeg de tilbake? Og hvordan får jeg en MAPPE fra INTERNETT inn på en CD, ja, registrert via Internett.

 

For å være ærlig, så har alle lagene i Spania, Tyskland og Portugal emblemer og bilder, men ikke den beste ligaen nei...

 

 

Hva du kaller mappa er forsåvidt likegyldig...

Og om du lager en stor, eller en for hver fil er også likegyldig...

 

Eneste som trengs er en config-fil som fungerer...

Dette kan man også lage med en XML Config-generator.

 

Vet ikke om det finnes noen som fungerer for FM2011, men vil tro det...

 

 

 

For noen tullinger dere er. Mater trollet, som jeg så fint bad dere om å ikke gjøre noen sider tilbake.

 

Håper det går greit for deg at jeg velger å bruke forumet som jeg vil... ;-)

Endret av amunds
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...