Gå til innhold

Trenger hjelp til å innstallere Facepack Megapack til FM2011


Anbefalte innlegg

Har lastet ned 3 nå, i samme mappe. Men filene hver for seg. Riktig?

 

PS. Vrsjalko fikk ikke arbeidstillatelse, og det dager før overgangsvinduet stenger... Hva er sjansen for å få han før det stenger? Har klart å få til en overgang for Tiago Alves, mens jeg prøvde meg på en unggutt på R. Madrid U19, han var verdt 10-19 mill, de krevde 72. Jeg avslo såklart.

 

Uansett så føler jeg at Drogba og Lampard kommer til mange sjanser, ja, de setter dem, men uttelingen burde vært bedre. Kalou er crap, burde jeg advare han i privat samtale, eller direkte selge? Det er ingen keepere som vil komme til klubben. Bydde 50 mill over verdi på noen, ingen vil komme. OG bare dårlige er til salgs...

Om du speider spilleren får du ofte ca hva du må betale, hvor god han er, hvor mye han ca kommer til og ønske i lønn og om han faktisk har lyst til og skrive under for klubben din.

Ofte må du by gjerne 100-300 mil over verdi for gode spillere, nybegynner ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åja, så en spiller verdsatt til 19 mill, som spiller for R. Madrid U19, skal jeg gi 70 mill for? Jeg er ikke ny, og tenker NOK iforhold til Euro (100 - 10)

 

Er det slik at skalaene går opp i 20 max og 1 er dårligst?

 

Jeg må ha Vrsaljko før overgangsvinduet stenger.

 

Nå fortsetter jeg med nedlastningen, og fortsatt kan jeg bare laste ned èn om gangen. NR. 4 går nå. Jeg spiller jo FM samtidig som jeg laster ned i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Den FacePack-greiene inneholder vel:

- Klubb-logoer

- Turneringslogoer

- Ansikter til:

Trenere, Direktører, eiere etc. Spillere, reservespillere, agenter, lagløse. Alle i din databaseregion + fler.

 

Det er vel riktig? Det BØR i hvertfall være minstekrav da jeg laster ned 7 filer ala 1,1 time pr. time.??? Hva skal jeg uansett gjøre?

 

Jeg starter opp FM, går på innstillinger, og?

Lenke til kommentar

Du går inn på Sports Interactive-mappa på dokumenter og videre inn på Football Manager 2011-mappa. Deretter lager en ny mappe som heter graphics. Når du har extractet (regner med du ikke skjønner dette) alle de delene du lastet ned limer du inn mappene inne på grapics. Så går du inn på instillinger og huker av at du skal bruke disse bildene når du spiller.

Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort det til slikt:

 

C:\Documents and Settings\*mitt navn*\Mine dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2011\graphics\facepacks\England\Premier Division

 

Altså, jeg hadde filer slik at de lå for seg selv.

 

Men jeg fant Sport Interactive og trykket, da fant jeg Football Manager 2011, så laget jeg en ny Mappe der, kalt Graphics, en ny mappe i Graphics kalt Facepacks, en ny Mappe i Facepacks kalt England, så til slutt en ny mappe i England kalt Premier Division. Jeg flyttet da alle 7 mappene fra S T, til FM 11, til Graphics, til Facepacks, til England og til slutt til Premier Divison. Der sitter jeg langt inni mappe-verden, og har nå innstallert WRAR 393 eller hva det heter. Den er der bare imidlertidig før jeg må betale, så må gjøre noe raskt.

 

Har hørt at jeg skal trykke høyreklikk på en av Filene i den siste mappen, for så å gå til en og annen WRAR side, hvor det skjer noe?

 

Føler jeg har kommet langt, selvom jeg sikkert går feil vei?

 

Det var Facepacks dere ba meg laste ned tidligere her? Så jeg flyttet alle dit. Det virker ikke å trykke høyrklikk på filene og få fram en WRAR-greie, er meningen å flytte alle filene inn i WRAR? Hvis det er tilfellet, hva skal jeg gjøre videre? Hvor kommer FM inn i bildet, når skal jeg inn på spillet igjen? Hvor mange filer og mapper osv...

Lenke til kommentar

Nå lastet jeg ned WinRAR ordentlig. Men den dere Extract file er ikke tilgjengelig. Det som er tilgjengelig er:

Add To Archive

Add To WinRAR

Compress And Email og masse annet Crap, men av alle, IKKE Extract File...

 

Når jeg høyreklikker på FacePack-mappene så får jeg ikke opp de greiene, men det står at jeg kan sende den til Skrivebord eller Snarvei eller FM11 ( D : ) (uten mellomrom? Er D'en for Demo, da? Så jeg ikke skal sende det dit? Hva skjer?

Endret av Yamas
Lenke til kommentar

Nei, det gikk ikke det heller. Det går ikke an å legge de INN I WRAR-filen, og Extract File må jo være oversatt til noe annet hvis den står der?

 

Jeg fikk beskjed om å bytte plate? Jeg har innstalert det VIA plate, men har det på Stream, så jeg slipper å ha med Platen 24/7.

Lenke til kommentar

Poenget er at det ikke står tilgjengelig...

 

Det står noen Nye Filer greier på FM nå, men jeg sr ingen forandrng.

 

Laster ned nå en helt ny en, tar bare 10 timer 7-8 mapper... Har prøvd nesten alt, utenom å få hjelp LIVE her hjemme fra andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...