Gå til innhold

Trenger hjelp til å innstallere Facepack Megapack til FM2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik er det for meg. Jeg trykket der bildet viste. Trykket på Søk når jeg fikk forspørsel om å gå inn på det lagre det eller avbryte det, da fikk jeg kommet inn på en ny side, der det står nå:

File Association

 

This file in your language is not yet available.

 

View the English version.

 

Så trykket jeg på den, da kommer det opp:

 

XML-siden kan ikke vises

Kan ikke vise XML-inndata ved hjelp av XSL-stilark. Rett opp feilen og velg deretter Oppdater eller prøv på nytt senere.

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Mellomrom er ikke tillatt på dette stedet. Feil under behandling av ressursen shell.windows.com/fileassoc/0409/xml/r...

 

<DESCRIPTION>First component file in a multi-part file distribution process managed by File Joiner & Splitter.&l...

Endret av Yamas
Lenke til kommentar

Jeg kan jo herregud ikke innstallere alle samtidig. Da går %'greien vekk og alt går i stå. En og en om gangen 3 timer pr gang. Er det fortsatt lagret neste dag etter at jeg skrur av PC'a? Og kan jeg spille FM imens det lader? Den ene altså, fordi flere vil ikke.

Lenke til kommentar

Hva mener du med stå over natten?

Det er umulig. Det nytter ikke å ta mer enn en om gangen. Og jeg skrur av PC'en, hele systemet om natten. Nå skal jeg oppgradere 2'ern, og da i samme mappe? Eller skal jeg bare trykke ÅPNE da, og ikke ÅPNE Mappe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

LAGRE. Og det ER mulig å la pc-en stå på å laste ned over natten.

 

ONTOPIC: Jeg ble trekt mot Man U. og Real madrid + Cluj ettellerannet i Champions League nå ... lukter 3. plass her nå gitt.

 

Er FCK om dere lurte.

Lenke til kommentar

Hvordan lagrer man alt i samme Mappe? Eller betyr Mappe på samme sted, men ikke i samme fil?

 

Agentene ser ut som roboter fra verdenrommet...

Men jeg kan bare laste ned èn av gangen. Og jeg må jo sove...

 

Vrsaljko er en god spiller (tror det var ordrett navn).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Du lager en mappe og plasserer alle bildemappene i den, og du trenger ikke å sitte og SE PÅ at noe laster ned for at det skal lastes ned. Enten troller du som faen, eller så er du så lite datakyndig at du like gjerne kan droppe hele prosjektet, siden du aldri i verden vil klare å få bildene til å vises i spillet uansett.

Lenke til kommentar

Har lastet ned 3 nå, i samme mappe. Men filene hver for seg. Riktig?

 

PS. Vrsjalko fikk ikke arbeidstillatelse, og det dager før overgangsvinduet stenger... Hva er sjansen for å få han før det stenger? Har klart å få til en overgang for Tiago Alves, mens jeg prøvde meg på en unggutt på R. Madrid U19, han var verdt 10-19 mill, de krevde 72. Jeg avslo såklart.

 

Uansett så føler jeg at Drogba og Lampard kommer til mange sjanser, ja, de setter dem, men uttelingen burde vært bedre. Kalou er crap, burde jeg advare han i privat samtale, eller direkte selge? Det er ingen keepere som vil komme til klubben. Bydde 50 mill over verdi på noen, ingen vil komme. OG bare dårlige er til salgs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...