Gå til innhold

Trenger hjelp til å innstallere Facepack Megapack til FM2011


Anbefalte innlegg

Nå klarte jeg å rote vekk fil 4 og 5, jeg var SÅ nær. Men jeg skal lete, om det så skal ta hele natten!

 

EDIT: Jeg fant 4-5 da skal dette bli lett :-) Jeg åpner alle samtidig ved å streke rundt dem lixm, og har de opprinnelig i Graphicsmappen, da er alt bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarte å merke alle å trykke ÅPNE, så fikk jeg en melding om at det tok tid. Jeg fant ut at ingen var de filene, men nå når jeg tar de, så tar jeg de opprinnelig i Graphicsmappa, og der skal de være, og, da???

 

Vel...

Det er filene inni rar-fila jeg mente, men...

 

Når du åpner la oss si .001 (eller hva den første heter) åpner du egentlig alle sammen... :-)

Lenke til kommentar

Når jeg velger program til å åpne filene, UANSETT. Så kommer de samme alternativene opp:

 

Åpne (går ikke) Lagre (går) Avbryt (går) ''X'' (ut)

 

Og jeg skal jo ÅPNE? Så jeg må vite hvilket program jeg skal åpne filene mine med, fordi XML Editor virker IHVERFALL ikke...

Lenke til kommentar

Når jeg velger program til å åpne filene, UANSETT. Så kommer de samme alternativene opp:

 

Åpne (går ikke) Lagre (går) Avbryt (går) ''X'' (ut)

 

Og jeg skal jo ÅPNE? Så jeg må vite hvilket program jeg skal åpne filene mine med, fordi XML Editor virker IHVERFALL ikke...

 

winrar eller windows utforsker f.eks...

Lenke til kommentar

Når jeg velger program til å åpne filene, UANSETT. Så kommer de samme alternativene opp:

 

Åpne (går ikke) Lagre (går) Avbryt (går) ''X'' (ut)

 

Og jeg skal jo ÅPNE? Så jeg må vite hvilket program jeg skal åpne filene mine med, fordi XML Editor virker IHVERFALL ikke...

 

 

Alle filene spør etter ett program som skal åpne dem, å finne ett via Internett søkeverktøy er umulig. Så det må jo være NOE som kan åpne dem, de er i samarbeid med ett Platespill. FM. Så å bruke Internet er vel nytteløst (explorer) til å åpne?

 

Det står når jeg ber Internett om det, at siden de vil at skal åpne med ike virker... Andre forslag? Explorer er eneste Internett..

 

Det mest logiske er:

 

Internett Explorer

WinRAR Archiver

XML Editor

 

Hvem? Det er sikkert flere, men inge utforsker-greier?

Lenke til kommentar

Opne Internett explorer -> gå på "skriv inn netverks adresse" (eller noe i den duren) -> skirv: www.google.com -< trykk ENTER -> skriv inn: winrar download -> gå på øverste treff -> trykk der det mest sannsynlig står "download" -> så trykker du lagre -> velg skrivebord -> trykk "lukk" på intnett explorer -> dobbel klikk på winrar mappa som kom på skrivebordet -> trykk installer -> så installerer du(håper du klarer det...) -> voila.. Du har klart å installere winrar.

 

Edit: Håper dette hjalp deg litt. Hvis ikke, lag egen tråd om dette før du ødelegger denne tråden mere, i løpet av 2-3 dager er det postet bortimot 10 sider med bare spam om samme spørsmål.

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar

Når jeg velger program til å åpne filene, UANSETT. Så kommer de samme alternativene opp:

 

Åpne (går ikke) Lagre (går) Avbryt (går) ''X'' (ut)

 

Og jeg skal jo ÅPNE? Så jeg må vite hvilket program jeg skal åpne filene mine med, fordi XML Editor virker IHVERFALL ikke...

 

 

Alle filene spør etter ett program som skal åpne dem, å finne ett via Internett søkeverktøy er umulig. Så det må jo være NOE som kan åpne dem, de er i samarbeid med ett Platespill. FM. Så å bruke Internet er vel nytteløst (explorer) til å åpne?

 

Det står når jeg ber Internett om det, at siden de vil at skal åpne med ike virker... Andre forslag? Explorer er eneste Internett..

 

Det mest logiske er:

 

Internett Explorer

WinRAR Archiver

XML Editor

 

Hvem? Det er sikkert flere, men inge utforsker-greier?

 

Du kan velge program manuelt også..

 

Men WinRAR Archiver skal funke det...

Lenke til kommentar

DET NYTTER JO F INGEN!!! Alle programmene jeg velger gir meg IKKE mulighet til å ÅPNE, bare til å LAGRE, og jeg skal jo ikke LAGRE!!!

 

Dette her kom opp, når jeg f.eks. prøvde med notisbok... HERRE!

 

Descript.ion

File_Id.diz

Formats\7z.fmt

Formats\7zxa.dll

Formats\ace.fmt

Formats\arj.fmt

Formats\bz2.fmt

Formats\cab.fmt

Formats\gz.fmt

Formats\iso.fmt

Formats\lzh.fmt

Formats\tar.fmt

Formats\UNACEV2.DLL

Formats\uue.fmt

Formats\z.fmt

Formats

License.txt

Order.htm

Rar.exe

Rar.txt

RarExt.dll

RarExt64.dll

RarExtLoader.exe

RarFiles.lst

ReadMe.txt

TechNote.txt

Uninstall.exe

Uninstall.lst

UnRAR.exe

UnrarSrc.txt

WhatsNew.txt

WinCon.SFX

WinRAR.chm

WinRAR.exe

Zip.SFX

winrar.gid

winrar.fts

rarlng.dll

rarnew.dat

zipnew.dat

rar.lng

rarext.lng

setup.lng

sfx.lng

uninstall.lng

winrar.lng

Lenke til kommentar

The Archive is Einther at Unknown format or demaged kom det opp når jeg skulle ta Archiver WRAR-greien, en negativ beskjed siden jeg ikke kom lenger... Husker ikke ordrett hva det sto, men dette går bare ikke. Åpne filene, enkelt, velge program, enkelt, virker det? Nei. Enkelt? Nei. Umulig, da? JA! Med hjelp og forslag til andre måter? Nei.

 

Ingen måte å åpne filer på!?!?

Endret av Yamas
Lenke til kommentar

DET NYTTER JO F INGEN!!! Alle programmene jeg velger gir meg IKKE mulighet til å ÅPNE, bare til å LAGRE, og jeg skal jo ikke LAGRE!!!

 

Dette her kom opp, når jeg f.eks. prøvde med notisbok... HERRE!

 

 

Hva i alle dager er det du prøver å åpne ??

Dobbeltklikker du på den "første" fila... Skal det bare åpne seg i WinRAR...

 

Du har lastet ned alle filene til maskinen ?

 

The Archive is Einther at Unknown kom det opp når jeg skulle ta Archiver WRAR-greien, en negativ beskjed siden jeg ikke kom lenger... Husker ikke ordrett hva det sto, men dette går bare ikke. Åpne filene, enkelt, velge program, enkelt, virker det? Nei. Enkelt? Nei. Umulig, da? JA! Med hjelp og forslag til andre måter? Nei.

 

 

Da tyder det på at arkivet ikke er komplett...

Endret av amunds
Lenke til kommentar

Hvordan er reglementet i forhold til plasseringer i CL gruppa? Det er først innbyrdes oppgjør, også målforskjell hvis lagene har vunnet en hver mot hverandre? Jeg var i en gruppe med Valencia, vi vant en kamp hver mot hverandre. Jeg fikk 12+ i måforskjell og de fikk 9+, så hvorfor kom jeg på andre plass og de på første?

 

I innbyrdes ligger også målforskjell(1) og hjemme/bortemål(1)...

 

1. 1-0 hjemme og 0-2 borte - så taper du.

 

2. 3-1 hjemme, og 0-2 borte, taper du.. :-)

 

Og det betyr???

 

at du enten ikke har alle filene, eller at det har skjedd noe med nedlastningen..

filene er altså ikke komplette..

 

omtrent som om du trenger 4 sofa-puter til sofa'n din, men du har bare 3..

da ekke sofa'n komplett... ;-)

Endret av amunds
Lenke til kommentar

DET NYTTER JO F INGEN!!! Alle programmene jeg velger gir meg IKKE mulighet til å ÅPNE, bare til å LAGRE, og jeg skal jo ikke LAGRE!!!

 

Dette her kom opp, når jeg f.eks. prøvde med notisbok... HERRE!

 

 

Hva i alle dager er det du prøver å åpne ??

Dobbeltklikker du på den "første" fila... Skal det bare åpne seg i WinRAR...

 

Du har lastet ned alle filene til maskinen ?

 

The Archive is Einther at Unknown kom det opp når jeg skulle ta Archiver WRAR-greien, en negativ beskjed siden jeg ikke kom lenger... Husker ikke ordrett hva det sto, men dette går bare ikke. Åpne filene, enkelt, velge program, enkelt, virker det? Nei. Enkelt? Nei. Umulig, da? JA! Med hjelp og forslag til andre måter? Nei.

 

 

Da tyder det på at arkivet ikke er komplett...

 

Hvordan limer jeg inn bilder av hendelsene mine? Jeg kan jo ikke beskrive alle ord og koder.''

 

Jeg trykket Kopier på bildet, men det nytter ikke å ha inn her.

Lenke til kommentar

1) Download all 7 files from filefront below. You can't mix 'n match with the other download servers. You have to download everything from one site!

2) Place all downloaded files in the same folder.

3) Extract only the first file (sortitoutsi_megapack_Part 1.zip). Most programs should support the .7z format. If yours doesnt, you can download this free, lightweight program, at www.7-zip.org.

4) Extract it to a temporary folder, then read the readme file inside and follow instructions. You can cut and paste the pack in the right folder then.

5) Enjoy

 

Del 1

Del 2

Del 3

Del 4

Del 5

Del 6

Del 7

 

 

 

Her har du det med te-skje. Klarer du det ikke nå, kan du bare gi opp.

 

Nå driver den å pakker ut. I'M IN LOVE, YEAH!!!

 

Hva skjer etterpå? Hva med Config? Hvordan får jeg det inn i spillet?

Lenke til kommentar

Og der er alt ødelagt? Jeg fikk pakket ut pakkene, hva skjer videre nå?

 

Filene er ALLERDET i Graphics, det var der jeg pakket de ut.

 

Kan jeg da gå tilbake til spillet, er de der nå, eller må jeg lage NY bruker?

 

Skal det komme flere meldinger om dette her med pakking ut, osv. eller skjer det bare ikke mer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...