Gå til innhold

Trenger hjelp til å innstallere Facepack Megapack til FM2011


Anbefalte innlegg

Nå tok jeg alle filene pluss WRAR filen inn i Games-mappen istedet. Den skal jo bare være innenfor Sport Interaktive og FM, så mapper brys lite? Men samtidig, når jeg trykker Extract Files, så kommer det bare en ny mappe av WRAR, der er det mange rare ting inni...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen bilder som eksempler. Så kan jeg se hvilken feil planet av mapper jeg har havnet i? Og hva som skal være på Instillinger-siden av spillet osv...

 

Kan du gå igjennom alt det jeg lister under nå:

 

1. Den mappen du lagrer bildene i, kaller vi "graphic", og legger vi i Sports Interactive/Football Manager 2011-mappa.. Altså .../Sports Interactive/Football Manager 2011/graphic/ (Hvis du ikke har kalt FM-mappen noe annet.)

Legg ALLE bildene der, og sørg for at det finnes en config.xml-fil. Gjør det IKKE det, er det problemet ditt.

2. "Bruk skincache" skal IKKE være huket av.

3. "Last skin ved bekreft" (eller hva den heter for noe) SKAL være huket av.

 

Hvis det ikke fungerer når dette er gjort, vet jeg ikke hva du gjør feil.

Lenke til kommentar

Har noen bilder som eksempler. Så kan jeg se hvilken feil planet av mapper jeg har havnet i? Og hva som skal være på Instillinger-siden av spillet osv...

 

Kan du gå igjennom alt det jeg lister under nå:

 

1. Den mappen du lagrer bildene i, kaller vi "graphic", og legger vi i Sports Interactive/Football Manager 2011-mappa.. Altså .../Sports Interactive/Football Manager 2011/graphic/ (Hvis du ikke har kalt FM-mappen noe annet.)

Legg ALLE bildene der, og sørg for at det finnes en config.xml-fil. Gjør det IKKE det, er det problemet ditt.

2. "Bruk skincache" skal IKKE være huket av.

3. "Last skin ved bekreft" (eller hva den heter for noe) SKAL være huket av.

 

Hvis det ikke fungerer når dette er gjort, vet jeg ikke hva du gjør feil.

 

 

Har flyttet dem til Games-mappa, der savene er lagret, fordi da MÅ det vel fungere. så WRAR er egentlig uviktig å ha der? Hvordan vet jeg om jeg har en Config fil i en nyopprettet mappe? Den MÅ vel være i GAMES-mappen, da?

Lenke til kommentar

Har noen bilder som eksempler. Så kan jeg se hvilken feil planet av mapper jeg har havnet i? Og hva som skal være på Instillinger-siden av spillet osv...

 

Kan du gå igjennom alt det jeg lister under nå:

 

1. Den mappen du lagrer bildene i, kaller vi "graphic", og legger vi i Sports Interactive/Football Manager 2011-mappa.. Altså .../Sports Interactive/Football Manager 2011/graphic/ (Hvis du ikke har kalt FM-mappen noe annet.)

Legg ALLE bildene der, og sørg for at det finnes en config.xml-fil. Gjør det IKKE det, er det problemet ditt.

2. "Bruk skincache" skal IKKE være huket av.

3. "Last skin ved bekreft" (eller hva den heter for noe) SKAL være huket av.

 

Hvis det ikke fungerer når dette er gjort, vet jeg ikke hva du gjør feil.

 

 

Har flyttet dem til Games-mappa, der savene er lagret, fordi da MÅ det vel fungere. så WRAR er egentlig uviktig å ha der? Hvordan vet jeg om jeg har en Config fil i en nyopprettet mappe? Den MÅ vel være i GAMES-mappen, da?

 

helt unødvendig å legge de i games-mappen.. sålenge de er innenfor Mine Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2011/ så er det et fett...

config.xml heter fila. bør være smal sak å sjekke om du har en fil som heter dette i mappa hvor du har bildene... ;-)

 

og hverkan winrar-programmet eller rar-fila bildene er pakket i har ingenting funksjon i denne mappen..

Endret av amunds
Lenke til kommentar

Jeg ser jo at Taktikken jeg lagret er der. Alt som er lagrt fra spillet er der, Games-mappen lagrer savene, da jeg saver over rulerende 3 saves på èn save. Og de virker, og de har virket, så da tenker jeg at da MÅ det virke?

 

Jeg har altså 7 sortitoutsi_megapack.7z001, 002, osv. filer. Det er bildene, sant?

Endret av Yamas
Lenke til kommentar

Jeg ser jo at Taktikken jeg lagret er der. Alt som er lagrt fra spillet er der, Games-mappen lagrer savene, da jeg saver over rulerende 3 saves på èn save. Og de virker, og de har virket, så da tenker jeg at da MÅ det virke?

 

Jeg har altså 7 sortitoutsi_megapack.7z001, 002, osv. filer. Det er bildene, sant?

 

Den fila er vel satt isammen av 7 filer ?

Dvs du må ha alle 7 for å få pakket de ut ?

 

Disse filene i seg selv har ingenting å si, de må pakkes ut og legges i valgte mappe.

 

At du finner taktikken, savene, osv har ingenting å si da dette fungerer på en annen måte.

Måten spillet finner bilder/logoer er ved en config.xml-fil som "sier" til spillet hvilket bilde som hører til hva... :-)

Lenke til kommentar

Det siste du sa ble jeg forvirret av.

 

Jeg har 7 filer, hver for seg, i samme mappe. Skal jeg ''Åpne'' de, eller, hvA? Og hva videre?

 

De sju filene fungerer vel som "en fil".

Og ja, det er innholdet i de filene som skal ligge i mappa...

Ikke de sju filene i seg selv!

 

Bildene er jo pakket inn i de filene så du ikke skal måtte laste ned 1 million bilder, samt at de komprimeres.

Lenke til kommentar

Det siste du sa ble jeg forvirret av.

 

Jeg har 7 filer, hver for seg, i samme mappe. Skal jeg ''Åpne'' de, eller, hvA? Og hva videre?

 

 

Ble glad når jeg fant ut at man kunne ÅPNE de I noe, også fant jeg XML Editor, riktig? Ja, sikkert. Men det går fortsatt ikke an å åpne, bare lagre...

Lenke til kommentar

jeg føler du har fått nok info om hvordan man "åpner" en rar-fil, men... ;-)

 

du er heller ikke veldig lysten på å søke og finne ut ting selv..

jeg nevnte jo f.eks community.sigames.com, men det gadd du tydeligvis ikke... :-)

 

den packen du har lastet ned har nok en config.xml-fil.. så det trenger du ikke bekymre deg for...

Lenke til kommentar

Ja, det har den sikkert. Og alt på FM er i orden, bortsett fra virkingen.

 

Jeg satt fast med WRAR, så jeg lastet enkelt og greit ned 7-Zip. Der er det MULIG å ta Extract Here, Files, Open, Open Archive PÅ filene, men såklart. Det virker ikke når jeg først skal gjøre det. Bilder? Bilder fra FM på de riktige innstillingene?

Lenke til kommentar

Ja, det har den sikkert. Og alt på FM er i orden, bortsett fra virkingen.

 

Jeg satt fast med WRAR, så jeg lastet enkelt og greit ned 7-Zip. Der er det MULIG å ta Extract Here, Files, Open, Open Archive PÅ filene, men såklart. Det virker ikke når jeg først skal gjøre det. Bilder? Bilder fra FM på de riktige innstillingene?

 

Disse filene du har lastet ned, fungerer såvidt jeg vet som en.. Så viktig at du har alle filene.. :-)

Føler ikke jeg trenger ta noe screenshot for å si at "Bruk Skincache" IKKE, jeg gjentar IKKE, skal være huket av.

Og "Last inn på nytt ved bekreft"(Eller hva denne heter på norsk) SKAL være huket av. :-)

Lenke til kommentar

Når jeg trykker på Extract Files på WRAR så kommer det opp mange avkrysningsgreier jeg ikke vet hva jeg skal gjøre noe med. Skal jeg åpne WRAR-filen, noe jeg har gjort, ca... 20 ganger? Hvorfor ikke bare bilder? HVORFOR!? Kan dere ikke sende inn ett bilde, helst 20. Ord er jo ikke nok, og bilder er jo bare ctrl+printscreen.

Lenke til kommentar

Når jeg trykker på Extract Files på WRAR så kommer det opp mange avkrysningsgreier jeg ikke vet hva jeg skal gjøre noe med. Skal jeg åpne WRAR-filen, noe jeg har gjort, ca... 20 ganger? Hvorfor ikke bare bilder? HVORFOR!? Kan dere ikke sende inn ett bilde, helst 20. Ord er jo ikke nok, og bilder er jo bare ctrl+printscreen.

 

Hvorfor ikke bare lese hva som blir sagt ? :-)

Det er to ting det er snakk om inni spillet...

 

Hva winrar gjelder, så dobbeltklikker jeg på rar-fila, merker alle filene.

Trykker pakk-ut, og blar meg frem til mappa det skal ligge i... :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...