Gå til innhold

Trenger hjelp til å innstallere Facepack Megapack til FM2011


Anbefalte innlegg

Ok. Takk. Så det er en begrensning på min lille data om hvor mye jeg finner og ikke finner. Og det kan jo være kult at noen rykker ned, og samtidig noen rykker opp, ved å ha divisjonen i en periode ned.

 

Men jeg trodde at om jeg tok på stor database, at da fikk jeg mere plass, men jo mere jeg gjør det så blir det mindre hastighet i spillet osv. Demoen lastet jeg ned via Steam. Spillet fikk jeg i posten og lastet det ned (hovedspillet) i Steam óg, så jeg bare kan logge på uten å måtte ha med meg coveret.

 

Kan noen linke til nyeste Facepacks? Og hvordan fungerer det? Får man alle bilder til spillet, da? Merkelig at de 3 laveste divisjonene har det, og bilder er fordelt utover landene og spillerne, så en spiller på ett lag kan ha bilde, mens en på det samme kan ikke ha det. Såklart har Barca og Real Madrid bilder av alle.

 

Jeg fant nå Alvaro Recoba <3, Agenten hans er det bildet av, men Recoba har ikke noe bilde.

 

Jeg tenkte at Lampard var ett minimumskrav å ha bilde av på fullversjonen.

 

Noen link til Facepacks-greien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilder har med rettigheter å gjøre. Når du starter en ny save, får du opp speed eller performance i antall stjerner av maks 5, før du trykker create game eller hva den nå er. Så lenge du har 3,5 eller mer så skal flyten være fin. Se der hvor mange du får tak i.

 

Facepacke har jeg ikke noen umiddelbar link til, men har du prøvd å google?

Lenke til kommentar

Så jo mindre ligaer jeg har med, og jo mindre database jeg velger (dumt? Er ikke STOR best?) så får jeg opp flere og flere bilder?

Så hvis jeg VET at jeg bare skal være MANAGER i England og Chelsea, så trenger jeg bare å ha med England. Men jeg kan fortsatt søke og signer folk fra utenfor England og Europa. Jeg trenger ikke å bruke databasen til å ha mange ligaer med KUN SYNLIG, og IKKE SPILLBAR osv, for å gjøre nettverket større. Jeg nådde jo til Recoba i Amerika.

 

Så FacePacks trengs altså ikke hvis jeg velger å ha flest stjerner som mulig, men jeg har fortsatt tilgjengeligheter utenlands?

 

Tror jeg fikk 2,5 og 3,0. Og bildene ble fordelt ned i divisjonene, ja...

 

Så når jeg laster ned FacePacks? Gi Link, noen? Så må jeg starte en NY save?

Lenke til kommentar

Bilder har med rettigheter å gjøre. Når du starter en ny save, får du opp speed eller performance i antall stjerner av maks 5, før du trykker create game eller hva den nå er. Så lenge du har 3,5 eller mer så skal flyten være fin. Se der hvor mange du får tak i.

 

Facepacke har jeg ikke noen umiddelbar link til, men har du prøvd å google?

 

 

Fant en side med mange nedlastningsmuligheter. Hvem bør jeg ta? Ikke si, da, den som passer best. Men den dere valgte elns.

 

Umiddelbar suksess? Full Download? Megapack? Direkte Nedlastning? Høy hastighet? Alle er jo viktige og fristende... Full er jo Mega eller mer? Umiddelbar er da det samme, eller? Høy hastighet ene og alene, i hva? Direkte nedlastning er jo det samme som det jeg nevnte først: Umiddelbar?

Lenke til kommentar

Hva mener du med slettet? Det gir jo Logoen og Agentenes og Trenernes bilder også, vel?

 

Uansett. Når jeg søkte på Google: Megapack3.0

Så kom det opp filer å laste ned, såklart var alle Amerikanske og krevde masse penger. Da har jeg vel kommet inn feil? Det må jo være svindel. På pakken min står det ingenting om USA. Selv språkvalg er ikke USA.

 

Skal jeg søke på Facepacks, da? Jeg betaler jo for spillet, en annen nettside uten noe tilgang til spillet kan jo ikke kreve registreringog betaling! Facepack v3 søk-elns?

Lenke til kommentar

Den pakken der er over 5 gb i størrelse. Så den har bilder av stort sett alle. Var ikke mange folk jeg ikke så bilder av.

 

Og den varer ikke i en viss tid, skjønner ikke hvor du har det fra. Du laster den ned, pakker den ut, legger den på rett plass. Og du har bilder på spillerne. Det står klart forklart hvordan du gjør det.

Lenke til kommentar

Bilder har med rettigheter å gjøre. Når du starter en ny save, får du opp speed eller performance i antall stjerner av maks 5, før du trykker create game eller hva den nå er. Så lenge du har 3,5 eller mer så skal flyten være fin. Se der hvor mange du får tak i.

 

Facepacke har jeg ikke noen umiddelbar link til, men har du prøvd å google?

 

Dette mente jeg.

Lenke til kommentar

1) Download all 7 files from filefront below. You can't mix 'n match with the other download servers. You have to download everything from one site!

2) Place all downloaded files in the same folder.

3) Extract only the first file (sortitoutsi_megapack_Part 1.zip). Most programs should support the .7z format. If yours doesnt, you can download this free, lightweight program, at www.7-zip.org.

4) Extract it to a temporary folder, then read the readme file inside and follow instructions. You can cut and paste the pack in the right folder then.

5) Enjoy

 

Del 1

Del 2

Del 3

Del 4

Del 5

Del 6

Del 7

 

 

 

Her har du det med te-skje. Klarer du det ikke nå, kan du bare gi opp.

Lenke til kommentar

Fikk denne beskjeden da jeg skulle laste ned 1.

 

XML-siden kan ikke vises

Kan ikke vise XML-inndata ved hjelp av XSL-stilark. Rett opp feilen og velg deretter Oppdater eller prøv på nytt senere.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Mellomrom er ikke tillatt på dette stedet. Feil under behandling av ressursen shell.windows.com/fileassoc/0409/xml/r...

 

<DESCRIPTION>First component file in a multi-part file distribution process managed by File Joiner & Splitter.&l...

Endret av Yamas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...