fjarle Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Minusgrader dreper garantien din. Les mer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Fatter ikke at folk kjøper Iphone, når det ganske ofte kommer artikler om at Apple totalt overkjører forbrukerne og deres rettigheter. Etter å ha henvendt seg til Apple fikk Leni beskjed om at siden telefonen var brukt i minusgrader dreide det seg hverken om en en garantisak eller en forsikringssak. Hvem gir en deng i garanti når man har reklamasjon?! Jeg tror garanti er et sjakktrekk fra produsentenes side. De gir garanti på ett år, og så sier de garantien ikke gjelder. Man har fortsatt reklamasjonsrett, men det er det dessverre alt for få som kjenner skikkelig til. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Sånn jeg ser det og. Veldig mange som kun hører om garanti og ikke har kunnskap om reklamasjon som er den lovpålagte loven om retting. Også enig i at det begynner bli mye saker om iPhone og deres tvilsome behandling av kunder. Ser ikke helt hvordan denne saken ikke dekkes av reklamasjon for å være ærlig. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 For mange er det nok ikke så vanskelig å skjønne at det har vært en for stor temperatursvingning for telefonen i artikkelens tilfelle. Bilen er garantert varmet opp for fort for telefonen. Vel.. Ingen ting gikk galt med bilen, så Apple ligger allikevel et stykke bak når det gjelder kvalitet? - Tåpelig kvalitet har den, faktisk. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Ha Ha Ha Ha Ha...... !! 3 Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Iphone is the shit ! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Her er det bare til å finne frem pocornet tenker eg 4 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg ser ikke på dette så mye som en feil ved produktet (untatt denne spesifikke telefonen selvsagt), men som et problem ved Apples kundebehandling. En skulle tro de aldri har hørt om kundeservice. De taper garantert mer på at dette blir en stor sak, enn om de bare hadde erstattet telefonen og sagt at dette ikke skulle skje igjen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 De taper garantert mer på at dette blir en stor sak, enn om de bare hadde erstattet telefonen og sagt at dette ikke skulle skje igjen. At Apple ikke retter opp andres feil er vel ingen nyhet. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Ei heller det at de ikke retter opp sine. Utallige lignende saker. Ofte må butikkene ta på seg kostnadene når Apple produkter rettmessig reklameres. Men det er kjent at Apple ikke følger norsk forbrukerkjøpslov, så synes ikke så veldig synd på de som blir rammet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Dårlig av Apple, som vanlig. Irriterer meg at de da lager såpass bra telefoner, men kundeservicen er på bånn. Er vel egentlig best å ha skjermen mot låret i lomma, så den holder seg varm. Selv har jeg deksel på baksiden, og håper på at det kan være en liten redning. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Så med andre ord har aPple fraskrevet seg ansvaret/garanti til 99,9% av alle iphoNe brukere i feks. skandinavia, canada, osv, fyameg så kundevennlige Løp og kjøp!! Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Hva forventer du når du kjøper et Apple-produkt? Så et program om ipod'er for litt siden, btw. Apple hadde bevisst satt inn batterier som døde etter et år, og det kunne ikke skiftes så når det streika måtte du kjøpe ny ipod... Men det ble sak eller noe mot de, så de bruker nå batterier som varer lenger og de kan byttes. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Apple hadde bevisst satt inn batterier som døde etter et år, og det kunne ikke skiftes så når det streika måtte du kjøpe ny ipod... Det er heller ingen nyhet at flere produsenter justerer ned levetiden på sine produkter. Det finnes blant annet "regler" om at lyspærer ikke skal klare mer enn 1000 timer, og hvis de gjør blir produsenten straffet med bøter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Forferdelig dårlig service. En telefon burde tåle normalt bruk. Lenke til kommentar
Betico Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 En venn av meg nevnte dette for et par dager sida. En venn av han skal visst nok ha opplevd dette. Alt slutta å fungere. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Nok et skudd i trynet for Apple. De har noen produkter jeg muligens kunne tenkt meg, men når man ser saker som dette styrer man langt unna.. Telefonen skal da glatt tåle en temperatursvingning, om ikke.. er det søppel.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Kaldt glass + rask oppvarming, hva får du da? Masse glassbiter selvsagt Lenke til kommentar
toreddy Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 "Kaldt glass + rask oppvarming, hva får du da? Masse glassbiter selvsagt" Rask oppvarming??? Det tok 45 minutter å varme den 32 grader. Et hvilket som helst vann/vinglass tåler denne temperatursvingningen under springen på bare sekunder.. Enig med han som skrev.. Apple selger noen produkter som er fristende, men når man leser dette, er det bare å styre laaangt unna.. 5 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Bare skyter inn at undertegnede har vært i kontakt med Apple kundeservice en rekke ganger og alltid fått strålende behandling. Bare så det er sagt. edit: Dessuten gjelder norske lover for garanti og reklamasjon i Norge, så Apple kan nekte så mye de ønsker, det hjelper ikke. Du har mange rettigheter som forbruker. Endret 10. januar 2011 av R083r7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg