Gorzun Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 Jaggu får man ikke spillet til 23.99 pund på gamesplanet.com med Steam kode. Dvs at det blir akkurat det samme som å kjøpe det på Steam bare til halv pris + at man får med ett spill extra som X-Com, Mafia 2, Civ V etc EDIT: 2 gratis spill på kjøpet! X-Com + ett til Oh yeah, alt av koder levert, testet, bekreftet og lastet ned Tusen takk for bra tips! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 Oh yeah, alt av koder levert, testet, bekreftet og lastet ned Tusen takk for bra tips! Nice Fy f dette tror jeg blir bra! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 You can play BioShock Infinite's ultra hard 1999 Mode without completing the game Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) http://www.metacriti...oshock-infinite 35 reviews hittil, og en metascore på 95 gjør Bioshock Infinite til (hittil) et av de mest kritikerroste spillene gjennom tidene. Ikke dårlig Hele listen kan du se her (har ikke blitt oppdatert med Infinite enda): http://www.metacriti...?view=condensed Endret 25. mars 2013 av Error Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 Mitt BioShock Infinite: Ultimate Songbird Edition (PS3) har ikke blitt sent fra elkjøp men er ikke så farlig da, hvis jeg ikke får før påske så kjøper jeg det fra psn da som down load da Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 Hvordan får man tilgang på de 2 gratis spillene via steam? Jeg også kjøpte steam cdnøkkel via en ekstern webside. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 Har testa litt nå. Virker bra. Spiller på PC med Xbox 360 kontrolleren. Grafikken sånn rent teknisk er ganske dau på PC'n synes jeg. Har sjekka settings flere ganger, man spiller på "ultra" i grafikkinstillingene. Det hele virker flatt, 2D aktig. Stemning, musikk - miljø - helt topp. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 Hvordan kan du spille nå? VPN? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 Down load bioshock infiniti fra psn nå, kan ikke vente må bare spille det nå er på 67% nå Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) Er stuck på 99% på steamen min EDIT: Disken var full gitt Endret 25. mars 2013 av Error Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Tar lang tid installere det er på 7%, går fortere skrive med Samsung note2 da en få inn spillet før 2 i natt da Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=8f3XJePYPpo Endret 26. mars 2013 av Noiz Lenke til kommentar
jihn Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Til dere andre som spiller dette på PC, så kan dere skifte FOV. Det er en slider in game, men for meg blir det for lite. Fortsatt småkvalm av det der. Jeg satt min til 70, ville gjerne hatt høyere, men blir jo en vanvittig merkbar tunell effekt da. Så, en på steam forumet som la til dette: How to fix the FOV Max limit SOLUTION!!!!Go to: Documents\My Games\BioShock Infinite\XGame\Config Open up "XUserOptions.ini" Find the line "MaxUserFOVOffsetPercent=" Change it to "MaxUserFOVOffsetPercent=45.000000" This will now raise the maxium limit for FOV, you can change it to something crazy like 100 if you really want to... But yeah, hope it helps you all! Enjoy! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Hvordan får man tilgang på de 2 gratis spillene via steam? Jeg også kjøpte steam cdnøkkel via en ekstern webside. Du får en egen mail med key til X-com osv etter at du har kjøpt BioShock. Sjekk junk filter Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Til dere andre som spiller dette på PC, så kan dere skifte FOV. Det er en slider in game, men for meg blir det for lite. Fortsatt småkvalm av det der. Jeg satt min til 70, ville gjerne hatt høyere, men blir jo en vanvittig merkbar tunell effekt da. Så, en på steam forumet som la til dette: Jeg la også merke til at det ble litt kvalmende å spille etter en liten stund. Tror jeg skal prøve dette selv. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Noen her som spiller det på konsoll og kan gi litt innsikt?. Type hvordan grafikken er og om det føles solid alt i alt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Infinite - Because there is an infinite number of parallell universes. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jaggu får man ikke spillet til 23.99 pund på gamesplanet.com med Steam kode. Dvs at det blir akkurat det samme som å kjøpe det på Steam bare til halv pris + at man får med ett spill extra som X-Com, Mafia 2, Civ V etc EDIT: 2 gratis spill på kjøpet! X-Com + ett til Ser ut som jeg gikk akkurat glipp av det ;( Kjøpte 2 på natta i går, men det tok en del timer før mitt kjøp ble validated.. Skal jeg sende dem mail om hvofor jeg ikke fikk de andre spillene (det sto Bioshock infinite +2 spill på banneren jeg trykket på for å kjøpe) Uansett, har sikkert fått et konge spill for under halve prisen av det jeg pleier å betale, så jeg er fornøyd uansett edit1: Nvm, fikk det nå! Fyfaen for et godt tilbud! Endret 26. mars 2013 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
lals Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 andre som sliter med musen på dette spillet? når jeg har den på det treigeste så går det alt for treigt, så tar jeg den opp et hakk. og da blir den alt for kjapp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå