Gå til innhold

Forumet - en "bananrepublikk"?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Forumet er ikke håpløst, jeg har brukt alt for mye tid på forumet til å forlate det bare sånn uten videre. Forumet har stor nytteverdi for meg som liker å diskutere og kryssjekke hva folkene rundt meg sier.

 

Men den gamle doktrinen gjelder ikke lenger hvor jeg gjenoppstår øyeblikkelig med ny bruker dersom utestengt, da er jeg borte for alltid.

 

Jeg bruker kun diskusjon.no som en "sosialarena" på Internettet ettersom jeg er en motstander av facebook og kommer aldri til å registrere meg på den skiten.

 

Jeg bruker heller ikke MSN så særlig ofte med mindre det kommer innkommende forespørsler som er veldig viktige. Bare et fåtall utvalgte får innpass på min kontaktliste.

 

Så da gjenstår diskusjon hvor jeg henger her i stedet fremfor de andre nevnte tjenestene når jeg er på Internett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal denne diskusjonen dras lenger foreslår jeg at den splittes ut i egen tråd.

 

Når det gjelder påstander om korrupsjon og diverse urettferdigheter så vil jeg minne om at vi har et brukerombud som, selv om det er litt ting som skjer med den rollen i nærmeste fremtid, sannsynligvis ikke har noe imot å sjekke ut klagene dine :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg mener at forumets styre er korrupte.

 

Nå er "forumets styre" hva teamet angår i praksis undertegnede, og jeg håper virkelig ikke at jeg er korrupt. Begås det en urett av teamet, eller feil gjøres (eller noen av dem virkelig skulle være korrupte) er dette et ansvar som tilfaller meg (og om jeg er korrupt, ta det opp med ansvarlig redaktør slik at de kan gi meg fyken først som sist).

 

Nå vet jeg lite om tilfellet du sikter til. Jeg vil anbefale deg om å kontakte meg, enten på e-post eller pm, om du mener du er feilmoderert. Så vil enten jeg eller en annen administrator (som ikke er involvert i saken) se på den.

 

Ellers håper jeg denne tråden kan forbli til å diskutere utnevnelsen av L4r5. Men start gjerne en egen tråd om forumet er en bananrepublikk eller ei, den kan bli spennende den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har som regel null problemer med forumet, men dette er ikke akkurat noe dere er gode på:

 

Nå vet jeg lite om tilfellet du sikter til. Jeg vil anbefale deg om å kontakte meg, enten på e-post eller pm, om du mener du er feilmoderert. Så vil enten jeg eller en annen administrator (som ikke er involvert i saken) se på den.

 

Jeg har flere ganger sendt inn klager på e-post angående modereringer jeg syntes er helt høl i hodet, og som jeg fortsatt syntes var feil der og da. Men dere svarer jo ALDRI! Da hjelper det nokså lite å sende klage, og er man bannet fra forumet, så går det faktisk ikke ann å sende PM fordi funksjonen er stengt.

 

Dette er vel noe moderator og administrator teamet må forbedre mest!

 

Men ellers :thumbs:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har flere ganger sendt inn klager på e-post angående modereringer jeg syntes er helt høl i hodet, og som jeg fortsatt syntes var feil der og da. Men dere svarer jo ALDRI! Da hjelper det nokså lite å sende klage, og er man bannet fra forumet, så går det faktisk ikke ann å sende PM fordi funksjonen er stengt.

 

Dette er vel noe moderator og administrator teamet må forbedre mest!

 

Men ellers :thumbs:

 

Det ble tatt grep her med å ta inn Geir i sommer, nå har jeg vært på permisjon siden september men har nå inntrykk av at alt blir besvart :)

Lenke til kommentar

han har kanskje en hemmelig fantasi om å styre et land med masse bananer :!:

 

Feil

 

Det er et begrep som brukes på korrupte diktator regimer i latin-Amerika, hvor den utenlandske handelen har større innflytelse på regimet enn folket selv. Det er et nedverdigende begrep om en nasjon eller et forum.

 

Jeg mener at forumets styre er korrupte.

Jeg tror du har misforstått på flere nivåer her:

 

1. Forumet er ikke et demokrati, det er et diktatur, drevet av administratorene, som har moderatorer som medhjelpere. De spør ofte om vår mening for å være snille, men de sitter alltid på den ultimate makten. Det er ingen hemmelighet, og det gjelder alle nettsamfunn.

 

2. At de er korrupte betyr at du kan påvirke deres makt og avgjørelser ved å yte tjenester eller penger tilbake for dem. Og jeg kan ikke se at du viser til noe slikt. Du er uenig med moderatorene, men i diktaturet som er diskusjon.no så betyr moderatorens ord mer enn ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

For det første, jeg vet at forumet er ikke en rettighet, og at forumet er drevet privat personer.

 

Men det betyr ikke at de skal gjøre hva faen de vil med folkemassene, for det er folkemassene som gjør at forumet blir verdifullt ettersom populariteten økes.

 

Det må ikke være penger i bilde for at vi skal bruke begrepet "korrupsjon", når jeg bruker dette begrepet da sikter jeg særlig på uhederlig som igjen fører til uærlig og dårlig. Og de er slik som beskrevet når de straffer brukere pga følelser og ikke pga strid med retningslinjene.

 

En ordentlig leder bør la seg styre av fornuft og aldeles ikke av føleleser!

 

Dette er Norges nest største forum med over 180,000 registrerte brukere, og da har lederne et vist ansvar for å lede en så stor folkemasse.

Lenke til kommentar

 

 

Det må ikke være penger i bilde for at vi skal bruke begrepet "korrupsjon", når jeg bruker dette begrepet da sikter jeg særlig på uhederlig som igjen fører til uærlig og dårlig. Og de er slik som beskrevet når de straffer brukere pga følelser og ikke pga strid med retningslinjene.

 

 

Når jeg sier epler, så kan jeg med min fulle rett si epler og mene pærer uten at noen skal få rette meg! (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...