Gå til innhold

Forumet - en "bananrepublikk"?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

han har kanskje en hemmelig fantasi om å styre et land med masse bananer :!:

 

Feil

 

Det er et begrep som brukes på korrupte diktator regimer i latin-Amerika, hvor den utenlandske handelen har større innflytelse på regimet enn folket selv. Det er et nedverdigende begrep om en nasjon eller et forum.

 

Jeg mener at forumets styre er korrupte.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
men jeg kommer aldri til å bli moderator på dette forumet fordi jeg har et langt "rulleblad".

Si ikke det. Det er flere av moderatorene som har hatt advarselslogger med både det en og det andre før de ble valgt ut til tjeneste

 

Det er et begrep som brukes på korrupte diktator regimer i latin-Amerika, hvor den utenlandske handelen har større innflytelse på regimet enn folket selv. Det er et nedverdigende begrep om en nasjon eller et forum.

 

Jeg mener at forumets styre er korrupte.

Ah. Sånn å forstå. Må si jeg er av en annen oppfatning egentlig. Vet det blir litt offtopic, men jeg synes det du drar opp er interresant. På hvilken måte mener du at de er korrupte? Mener du de lar seg styre av annonsørenes interresser? Er det modernettverket (Tek.no, Akam, Amobil, Spillverket, hardware.no) du mener sitter med makten? Eller mener du at forumets ledelse lar seg bestikke med personlige godtgjørelser og/eller tjenester? Jeg er bare nysgjerrig. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Fordi jeg er blitt straffet og truet flere ganger av administrator pga en handling som ikke sto i retningslinjene at det var forbudt, de har straffet meg pga følelser og deres personlige kjønnssmessig vurdering fordi mitt innlegg falt i usmak.

 

Eksempler på dette, kommentering av prostitusjon, kommentering av Asiatere, selvforsvar hvor jeg ble straffet og angriperen slapp unna osv.

 

Med dette har jeg lisens til å si at de er "korrupte", og da er begrepet "bananrepublikk" på sinn rettmessige plass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

I forbindelse med årsaken da passer ikke korrupsjon inn i bildet, men slik de driver forumet og sperrer og truer brukere for hva som helst kan nesten tolkes som maktmisbruk på Norges nest største forum og da kan jeg kalle de for korrupte ledere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Administratorene vil kun la innlegg få stå som de liker å se, mens det de misliker blir sensurert, og brukeren blir straffet med karantene og trusler om permanent utestengelse.

 

Det har vi på denne fronten opplevd, denne kanten er kanskje litt upopulær på forumet.

 

De sier at hvis det er noe så ta det på PM, men det nytter selvfølgelig ikke å diskutere med selve problemet.

 

Denne saken skal ikke bli splittet, det vil ikke bli flere innlegg om saken ettersom det er meningsløst.

 

Edit: la til mer informasjon.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Administratorene vil kun la innlegg få stå som de liker å se, mens det de misliker blir sensurert, og brukeren blir straffet med karantene og trusler om permanent utestengelse.

 

Det har vi på denne fronten opplevd, denne kanten er kanskje litt upopulær på forumet.

 

De sier at hvis det er noe så ta det på PM, men det nytter selvfølgelig ikke å diskutere med selve problemet.

 

Denne saken skal ikke bli splittet, det vil ikke bli flere innlegg om saken ettersom det er meningsløst.

 

Edit: la til mer informasjon.

 

Hvorfor er du her når du synes forumet er så håpløst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...