Gå til innhold

Forumet - en "bananrepublikk"?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som både moderatorer og administratorer har sagt flere ganger har d eikke mulighet til å være overalt fpå forumet. Det er helt sant og derfor er det mange hendelser de ikke får med seg med missbruk/utnytelse av makt ol. Dette er det selvsagt mange brukere som legger merke til så om det hadde vært åpne misstillitsforslag kunne flere brukere lagt merke til det og delt sine positive eller negative opplevelser rundt vedkommende som tillits eller misstillitsavstemning.

Lenke til kommentar

Tricell har egne definisjoner på ord. Det merker du fort om du leser litt rundt, cyclo :)

 

Denne tråden forteller kanskje greit hvorfor Tricell har opplevd visse reaksjoner fra "oven"..

Forklar gjerne er du snill ;)

Fordi han ikke klarer å holde seg saklig i sin egen tråd, en gang. Jeg ønsker ikke å gå på person her, sånn egentlig. Men jeg har selv opplevd at Tricell redigerte et innlegg etter at jeg svarte på det, for så å flame meg og mitt svar på det innlegget.

 

Uansett er jeg enig i Geir sin post. Folk har her mulighet til å kaste så mye dritt og lyve alt de vil, uten at forumfolk kan svare tilbake av personvernhensyn.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg synes jeg har presentert mitt stoff fra denne fronten, og jeg forventer ikke at det skal skje en endring av den grunn, ergo denne diskusjonen er egentlig meningsløs ettersom det ikke vil fremkalle en endring.

 

Jeg har ikke brukt ordet "korrupsjon" men jeg har brukt ordet "korrupt" og da merker dere at det er en liten forskjell på disse ordene.

 

Jeg mener ikke at alle administratorer og moderatorer er korrupte og idioter, men det er bare visse.

 

Jeg er uenig i at forumfolkene ikke kan svare tilbake for det kan de via PM til den aktuelle brukeren som er for eksempel meg. Det kan gjøres så simpelt som følgende: trykk på profilen og deretter send en melding, så skriv inn informasjonen deretter trykk "send".

Lenke til kommentar

Jeg har ikke brukt ordet "korrupsjon" men jeg har brukt ordet "korrupt" og da merker dere at det er en liten forskjell på disse ordene.

Ikke for å være vrang, men:

korrupt korrup't a2 som bestikker el. lar seg bestikke hele administrasjonen er k- / k-e politikere

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=korrupt&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er ikke nødvendigvis helt riktig L4r5, når du definerer ordet "korrupt", se beviset mitt.

 

Husk å scroll til høyre fordi jeg har flere monitorer tilkoblet.

 

Bilde av Ordnett "korrupt"

 

Det jeg mener med "korrupt" er "uredelig" som igjen betyr uærlig eller uhederlig, og de aktuelle personene oppfyller kravene til de begrepene.

 

Bilde av ordnett "uredelig"

 

Jeg linker til Ordnett fordi jeg har spesiell tilgang der som dere ikke har og da vises ikke resultatene riktig for dere, fordi dere har ikke samme tilgang.

Lenke til kommentar

Må si meg litt enig med Tricell, jeg har flere ganger selv blitt, og sett andre blitt forskjellsbehandlet på dette forumet.

Dette skjer først og fremst at moderatorer, veldig mange er rett og slett ikke nøytale, og modererer etter egne holdninger, dette bør ikke absolutt ikke gjøres.

Heldigvis er ikke dette problemet så stort her som på mange andre småforum rundt om, det er først og fremst derfor jeg bruker så mye tid her.

Ellers vil jeg nok si at tom waits for alice er den som i mine øyne modererer best, syns resten av moderatorene skal se litt på hvordan han gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er uenig i at forumfolkene ikke kan svare tilbake for det kan de via PM til den aktuelle brukeren som er for eksempel meg. Det kan gjøres så simpelt som følgende: trykk på profilen og deretter send en melding, så skriv inn informasjonen deretter trykk "send".

Joda, vi kan svare deg tilbake på PM. Akkurat som du kan kontakte oss på PM (og kunne gjort det i denne saken om du ville. Vi har alt utvekslet PM.) Det er likt for begge parter. Men forskjellen er at du kan starte en post her under Tilbakemeldinger og kalle moderatorene som gruppe for korrupte, uten at de kan svare fordi de har taushetsplikt.

 

Om jeg ønsket kunne jeg postet din advarselslogg her i tråden og diskutert hver enkelt sak for å begrunne hvorfor avgjørelsene etter mitt skjønn ikke er korrupte. Men da ville jeg brutt taushetsplikten. At jeg kan svare deg på PM hjelper ikke i denne saken. Det er du som velger å ta problemet offentlig, men forventer at vi skal være fornøyd med å svare privat...

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...