Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
beskyddaren: finnes xmms-corner-bar med bilde av album nå? har alltid savnet det. Finnes det flere xmms-gdesklets med den funksjonen?

XMMS? Du mener vel ikke seriøst at du tror jeg bruker den gamle lurva? Rhythmbox 0.9 og Muine her, takk :)

 

Deskleten heter rhythmlet tenker jeg..

Ok, da er jeg på nett. Du hadde rett, rythmlet

Lenke til kommentar
Alltid kult med screenshots med Linux-bakgrunn og heile pakka, med mIRC og Steam på skrivebordet.

 

"Linux er best, men eg bruker berre Windows-programvare".

 

:cool:

Tjaa, hvis alternativet er å starte Windows OS så er ikke det ikke altfor vanskelig å resonnere seg frem til hvorfor enkelte ønsker å høste fordelene av win32- og linux-programvare.

 

Slenger like så godt med en skjermdump

 

IE og Quicktime ikonene skyldes bare "proof of concept". Det er ingen med sinnet i behold, som velger IE fremfor Firefox. Det er også veldig fint å få muligheten til å lagre streamet video uten å kjøpe Quicktime Pro (mplayer) :-)

Endret av Manuel
Lenke til kommentar

Mens man snakker om å kjøre Windows-programmer under Linux (1600x1200, 1,3 MB):

 

WoW-Linux_tn.png

 

:thumbup:

 

Den som er observant vil se at jeg får en uhyggelig memory leak når jeg kjører spillet i et vindu på denne måten. Jeg gidder ikke undersøke saken nærmere, foretrekker fullscreen i alle tilfelle.

 

Spillet kjører på mellom 20 og 50 FPS @ 1280x1024 (Radeon 9800 PRO), litt mer hakkete da det skjer mye. Fullt spillbart ihvertfall. Artig også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...