Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Tada!

Grunnet skade på /dev/discs/disc0/part4 ble det en liten reinstall, men jeg har ordnet det meste igjen. Klamrer fremdeles fast til viz_plaid og ukonfigurert torsmo.

 

... Kanskje jeg skulle slutte å poste små endringer :!:

 

EDIT: Liten leif i en av URL-ene

Hvordan flytter man på den? Torsmo havner nede i venstre hjørnet av skjermen, jeg vil ha den et annet sted. :hmm:

/usr/local/bin/torsmo -d -b -a {top,left}
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte ikke over å bare slette themet fra ~/.themes.

Jeg gjorde det, og nå er det et fint blått glasseple der. :)

Merkelig at du, som den tøffe BSDeren du er, ikke bruker Openbox (Openbox.org).

obscreen2k5ho.th.png

En av mine gamle temaer. Skal komme med skikkelig screenshot så fort jeg kommer hjem (og ja, det er Ubuntu :blush: )

Endret av Serviset
Lenke til kommentar
Jeg tenkte ikke over å bare slette themet fra ~/.themes.

Jeg gjorde det, og nå er det et fint blått glasseple der. :)

Merkelig at du, som den tøffe BSDeren du er, ikke bruker Openbox (Openbox.org).

http://img142.exs.cx/img142/9084/obscreen2k5ho.png

En av mine gamle temaer. Skal komme med skikkelig screenshot så fort jeg kommer hjem (og ja, det er Ubuntu :blush: )

Om jeg i det hele tatt skal bruke en box, blir det flux siden jeg har stiftet bekjentskap med den før :p

Men inntil noen dager siden, syntes jeg at selv *box hadde for mye stasj for en wm. Jeg brukte tross alt evilwm før gnome. :p

Syns fortsatt at *box ikke er så forferdelig kos.

Endret av Neophus
Lenke til kommentar
Jeg tenkte ikke over å bare slette themet fra ~/.themes.

Jeg gjorde det, og nå er det et fint blått glasseple der. :)

Merkelig at du, som den tøffe BSDeren du er, ikke bruker Openbox (Openbox.org).

http://img142.exs.cx/img142/9084/obscreen2k5ho.png

En av mine gamle temaer. Skal komme med skikkelig screenshot så fort jeg kommer hjem (og ja, det er Ubuntu :blush: )

Om jeg i det hele tatt skal bruke en box, blir det flux siden jeg har stiftet bekjentskap med den før :p

Men inntil noen dager siden, syntes jeg at selv *box hadde for mye stasj for en wm. Jeg brukte tross alt evilwm før gnome. :p

Syns fortsatt at *box ikke er så forferdelig kos.

Openbox har ikke mye stæsj. Det er Flux som har det :p

Lenke til kommentar
Jeg tenkte ikke over å bare slette themet fra ~/.themes.

Jeg gjorde det, og nå er det et fint blått glasseple der. :)

Merkelig at du, som den tøffe BSDeren du er, ikke bruker Openbox (Openbox.org).

http://img142.exs.cx/img142/9084/obscreen2k5ho.png

En av mine gamle temaer. Skal komme med skikkelig screenshot så fort jeg kommer hjem (og ja, det er Ubuntu :blush: )

Om jeg i det hele tatt skal bruke en box, blir det flux siden jeg har stiftet bekjentskap med den før :p

Men inntil noen dager siden, syntes jeg at selv *box hadde for mye stasj for en wm. Jeg brukte tross alt evilwm før gnome. :p

Syns fortsatt at *box ikke er så forferdelig kos.

Openbox har ikke mye stæsj. Det er Flux som har det :p

Openbox har jo også slit og forholdsvis synlig wm og en meny på høyre/venstreklikk på desktopen. Det er/var for mye for meg iom jeg ikke trenger noen av de delene :p

Ja jeg vet at det bare har med konfigurering og theme å gjøre, men jeg trenger ikke en wm som har de mulighetene når jeg aldri skal bruke de.

Lenke til kommentar

ubuntu, gnome, lila theme, xmms og torsmo

 

ser kanskje litt jentete ut med all lillafargen, men det driter jeg i, for lilaikonene er best. rett og slett.

 

edit: det er vel egentlig en blanding av lila og edge. lilaikoner og bakgrunn. resten edge.

post-27-1109503904_thumb.jpg

Endret av ways
Lenke til kommentar

EHJ: Fvwm under Gentoo 8-)) Anbefales dersom man har tid til å sette seg inn i det, configfilen må skrives for hånd. Det er forøvrig mange flotte funksjoner man kan stjele fra andre, og nå for tiden legger folk ut konfigurasjonen sin som bare det, så å komme i gang burde ikke være noe stort problem. Scripts for å vise cover art og slikt har jeg skrevet selv. Fvwm er utrolig skriptbart.

 

MS-DOS modus: Mange takk! :--))

 

RatiX: Når jeg minimerer vinduer lages det en liten thumbnail som hendig plasseres nede i høyre hjørne(og mot venstre), slik jeg har spesifisert. Det du ser er en minimert Rox-instans.

Endret av comicz
Lenke til kommentar
RatiX: Når jeg minimerer vinduer lages det en liten thumbnail som hendig plasseres nede i høyre hjørne(og mot venstre), slik jeg har spesifisert. Det du ser er en minimert Rox-instans.

Jeg vet at fvwm har den funksjonen, men jeg trudde du brukte flux og hadde et program for slikt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...