Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope. Dønn seriøs. Men du står fritt til å overbevise meg. :)

Dette er jo smak og behag, så har ikke noe behov for å overbevise deg om at du bør like noe annet enn det du gjør :)

 

For min del syns jeg Elementary OS gjør mye riktig. Ellers har jeg sett mange pene Gnome Shell tema, og forsåvidt en del pent KDE (nesten alt er bedre enn standardtemaet :p ) . Også Unity som jeg selv bruker som ikke nødvendigvis er så himla pent, men som gjør jobben og ellers holder seg ute av syne i mest mulig grad. I tillegg er det også gjennomført nok til at stort sett alle programmer ser konsekvente ut, selv om en del av ikonene er ganske grusomme.

Lenke til kommentar

Dette er jo smak og behag, så har ikke noe behov for å overbevise deg om at du bør like noe annet enn det du gjør :)

 

For min del syns jeg Elementary OS gjør mye riktig. Ellers har jeg sett mange pene Gnome Shell tema, og forsåvidt en del pent KDE (nesten alt er bedre enn standardtemaet :p ) . Også Unity som jeg selv bruker som ikke nødvendigvis er så himla pent, men som gjør jobben og ellers holder seg ute av syne i mest mulig grad. I tillegg er det også gjennomført nok til at stort sett alle programmer ser konsekvente ut, selv om en del av ikonene er ganske grusomme.

Hadde du spurt meg for 2-3 år siden ville jeg også rynket på nesen av standardtemaet i KDE. Men det skjedde noe rundt 4.10-4.12 som gjorde at alt ble ganske så pent. Det jeg liker spesielt godt er at alt er veldig gjennomført og konsekvent (pga. f.eks oxygen-gtk). Det er sjeldent jeg finner programmer som ser annerledes ut enn resten av temaet, og dette gjør systemet mer behagelig å bruke. Jeg tror jeg har forsøkt litt diverse custom-themes tidligere (f.eks før KDE standard ble pent), men jeg finner aldri themes som er virkelig gjennomførte. Det er alltid noe tull som dukker opp i sære programmer.
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...