Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

  

94 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gruer meg til denne kampen. Jeg håper at kampen blir jevn, men samtidig frykter jeg at Nani og Rooney kommer til å knuse forsvarsrekka vår i fillebiter. Og siden Cesc er 90% sikkert ute kommer vil til å slite også fremover. Er ganske sikker på en fortjent United-seier i denne kampen.

 

Fabianski

Sagna - Squillaci - Koscielny - Clichy

Song - Wilshere

Nasri - van Persie - Arshavin

Chamakh

Lenke til kommentar

Fabregas rekker sikkert kampen.

 

Håper United starter med dette laget:

 

Edwin van der Sar

 

Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra

 

Nani - Anderson - Fletcher - Park

 

Rooney - Berbatov

 

Vet ikke helt hvordan Fletcher og Anderson fungerer sammen, men med en ustabil Carrick og en skadet Scholes må det nesten bli sånn. Med mindre vi starter med tre sentrale, men her mener jeg burde Rooney og Berbatov må starte. Et hattrick fra Rooney hadde ikke vært feil.

Lenke til kommentar

Jeg tror du treffer med laget iRoman. Jeg så Ian Dowie fra Football Today tippet dette laget for Man Utd:

VDS

OShea - Ferdinand - Vidic - Evra

Fletcher - Carrick - Anderson

Nani - Berbatov - Rooney

Jeg syns ikke det ser så alt for dumt ut, men det virker litt i ubalanse. Tror forresten at Rafael starter på høyrebacken, noe annet ville vært rart. Park har jo vist Messi hva teknikk er de siste matchene og, så tipper egentlig en streit 4-4-2 med Park inn for Anderson. Jeg klarer ikke komme på noe optimalt i denne matchen. Kaaaanskjee dette (Magiii kom meg i forkjøpet):

 

VDS

Rafael - Ferdy - Vidic - Evra

Nani - Fletcher - Anderson - Park

Rooney - Berba

 

Jeg tror dette er en god kamp for Carrick, og syns ikke han var så udugelig som andre mot Valencia på tirsdag, men Fletcher har vel førsteretten på storkamper ettersom han henviser typer som Fabregas, Lampard og Gerrard til pølsebua gang på gang. Match blir det uansett, er så unormalt klar. 4 dager for tidlig.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Jeg gruer meg til denne kampen. Jeg håper at kampen blir jevn, men samtidig frykter jeg at Nani og Rooney kommer til å knuse forsvarsrekka vår i fillebiter. Og siden Cesc er 90% sikkert ute kommer vil til å slite også fremover. Er ganske sikker på en fortjent United-seier i denne kampen.

 

Fabianski

Sagna - Squillaci - Koscielny - Clichy

Song - Wilshere

Nasri - van Persie - Arshavin

Chamakh

 

Jeg har en følelse av at det blir Rosicky fra start, og at RvP starter for Chamakh.

Lenke til kommentar

Starter RVP i Cesc sin posisjon istedenfor Mozart er det noe galt. Han viste ganske ok mot Partizan at han ikke passer inn i den rollen, selv om han er veldig flink til å trekke dypt som spiss er det som regel for og slå en avgjørende pasning, ikke for og holde spillet igang. Han er også altfor statisk til å spille der, iallefall nå som han er kamprusten og vi møter et topplag.

Fabianski

Sagna - Squid - Kos - Clichy

Wilshere - Rosicky - Song

Nasri - Chamakh - Arshavin

 

Evt sett Arshavin ut av laget og inn med Walcott. Chamakh bør starte, men bare fordi RVP enda er rusten, vis han og Wenger selv føler at han er klar for denne kampen må han starte.

Lenke til kommentar

Håper faktisk at han står over denne. Hvis risikoen er der, og jeg antar at den er det ettersom han skal testes såpass seint, vil jeg heller at han bruker litt lenger tid på rehabiliteringen. En annen ting er at han har vært i dårlig form hele høsten. Laget jeg håper på er som følger:

 

Fabianski

Sagna - Squillaci - Djourou - Clichy

Rosicky - Song - Wilshere

Nasri - van Persie - Arshavin

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rosicky over Arshavin. Om han scorer eller ikke gir han alt i hver jævla kamp. Vi trenger spillere med lidenskap for spillestilen.

Men Arshavin har egenskapen av å plutselig dukke opp og gjøre noe sånt, spesielt i storkamper. Ja, han blir ofte anonym og lat, men han er utrolig effektiv og uforutsigbar. Tidligere har vi dessuten sett at Nasri og Rosicky på hver sin kant funker heller dårlig.

Lenke til kommentar

Arsenal en klubb i krise

Patrice Evra fyrer opp stemningen før mandagens storkamp. Han kaller Arsenal et treningssenter og en klubb i krise!

 

Arsenal topper Premier League-tabellen, uten at det imponerer Uniteds venstreback spesielt.

 

- For meg er Arsenal et treningssenter. Det er fem år siden de vant noe som helst og for en klubb på Arsenals størrelse er det krise, sier Evra til Canal+ og fortsetter:

 

- Vi kan tape mandag, men til syvende og sist hva sitter de igjen med? Ingeting! Ingen trofeer, ingenting.

 

United-backen med tre ligapokaler, Champions League-medalje, Klubb-VM og Ligacup, innrømmer imidlertid at Arsenal er en av klubbene han og United trivest best mot.

 

- Det er gøy å møte Arsenal. De kommer ikke til Old Trafford med elleve mann bak ballen.

 

Nani ble tidligere i uken sitert på at Arsenal er en større trussel enn Chelsea. Evra deler ikke synet til sin klubbkamerat.

 

- Den virkelige konkurrenten er Chelsea. Vi er mer bekymret over Chelseas resultater enn Arsenals.

 

United slo Arsenal både hjemme og borte i fjor, og Patrice Evra spilte i begge kamper.

 

:D Elsker Evra, my niggah.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...