Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

  

94 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en stygg følelse. Vi har hatt et godt tak på Arsenal de siste årene, føler kanskje det er på tide med en smell. Men, så har vi jo Nani da, han pleier jo som regel alltid å herje med de ubrukelige forsvarerne til Arsenal.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-PcgaQgf0Gw

 

Angående laget, synes de som startet mot Blackburn bør få fornyet tillit, men jeg har ingen realistisk tro på det. Tipper både Fletcher og Scholes vil spille, kanskje også Giggs.

 

VDS

Rafael Rio Vidic Evra

Nani Carrck Anderson Park

Rooney Berbatov

 

Er litt enig. Arsenal kommer til å slå oss snart, dog jeg tror mere på bortekampen senere i sesongen. Frykter uavgjort

Lenke til kommentar

Vi har i det minste grunn til å være ovenpå. Et bilde av en i-form malbeanque type skremmer oss ikke. Da legger jeg ut Ronaldo light, som alltid koser seg mot de håpløse backene til Arsenal. Forsvaret deres er en vits og kommer til å bli flisa stort om ei uke.

 

Nani1802_468x544.jpg

 

United har spilt dårlig i år, likevel er vi 1p bak med en kamp til gode (en vi vinner)

 

Gleder meg til at Arsenal er hektet av i Januar.

 

Vi får vel be Vidic fjerne kneskåla hans

Skjer a Limbeck? Ikke likt deg å være så breial og ufin. Jeg liker det!

Lenke til kommentar

Vi får vel be Vidic fjerne kneskåla hans

Verste er at du kødder ikke heller.

 

Jo jeg gjør nok det du. Men jeg mener at vi bør spille litt på fysikken

 

 

Vi får vel be Vidic fjerne kneskåla hans

Skjer a Limbeck? Ikke likt deg å være så breial og ufin. Jeg liker det!

 

Å være ufin mot Arsenal er bare morro :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Dette er pur glede. Vinner vi så har vi en aldri så liten ledelse å ri på inn i julefeiringa og om vi taper så ligger vi knappe 4p bak urutinerte, utstabile, alltid-vaklende Arsenal med en kamp til gode. Pluss at Arsenal 100% sikkert taper mot Chelsea før nyttår. Disse faktorene sammen med det lite skremmende laget Arsenal har over en hel sesong gjør at jeg aldri frykter Arsenal. Heller ingen tro på at de kan vinne ligaen. Det er klart, vi kan absolutt gå på et tap her, men det ville ikke svidd i nærheten av et tap mot hva som helst annet av topplagene. Spessielt ikke med tanke på situasjonen vår. Men vs boys.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...