Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

  

94 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flause? Hva er det du spør om egentlig? Såklart kommer jeg til å fly i flint og destruere alt i min vei frem til hvertfall tirsdag kveld om vi taper, men det gjør jeg konsekvent uansett når det blir tap. Jeg annser aldri søte Arsenal som en utfordrer i det lange løp og et tap mot dere ikke vil ødelegge ligadrømmen for oss, mens et tap for dere blir en kniv-på-strupen-situasjon.

Lenke til kommentar

Flause? Hva er det du spør om egentlig? Såklart kommer jeg til å fly i flint og destruere alt i min vei frem til hvertfall tirsdag kveld om vi taper, men det gjør jeg konsekvent uansett når det blir tap. Jeg annser aldri søte Arsenal som en utfordrer i det lange løp og et tap mot dere ikke vil ødelegge ligadrømmen for oss, mens et tap for dere blir en kniv-på-strupen-situasjon.

Morsomt at du fremstiller det som en men vs boys, der dere er så overlegent gode. La oss vente til kampen er spilt før vi trekker den konklusjonen, skal vi?

Lenke til kommentar

Men vs boys.

Blir ikke det en vanvittig flause for dine stolte ridder-menn, om Arsenal-guttene skulle slå dem?

 

Flause blir det sikkert for dem. Men jeg tror de kommer til å være veldig mye mere opptatt av at vi tapte denne kampen og diverse ettervirkninger.

 

Jeg bruker å være kjent for å holde fatningen men det bruker å ryke etter negative resultater i disse kampene.

Lenke til kommentar

Morsomt at du fremstiller det som en men vs boys, der dere er så overlegent gode. La oss vente til kampen er spilt før vi trekker den konklusjonen, skal vi?

Det er ikke jeg som fremstiller det som men vs boys. Det er kjent viten at guttene til Wenger er som småunger å regne. Vi trenger ikke vente på noe som helst, alle kan ha dagen.

 

Nani-Arsenal-v-Manchester-001.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg annser aldri søte Arsenal som en utfordrer i det lange løp og et tap mot dere ikke vil ødelegge ligadrømmen for oss, mens et tap for dere blir en kniv-på-strupen-situasjon.

 

Eit tap for oss blir ikkje meir katastrofalt enn det blir for dykk, med mindre vi fell saman ala kampen mot Tottenham. Ligadrømmen går ikkje i dass om vi tapar, fortsatt mange poeng ManUtd skal kaste vekk på overtid.

Lenke til kommentar

Skjer med at Jack Wilshere har invadert twitterkontoen til Rio og omvendt. Forøvrig anbefaler jeg United fans til å følge med på rioferdy5 ettersom han oppdaterer svært ofte og kommer med mye "inside" osv. Kult å se hva mener om de andre lagene, dommerfeil osv . Eks:

I agree mate chelsea get 7mins added on end of game + not a word bout it on MOTD, if man utd had that its BREAKING NEWS!?

 

Blå er Wilshere, Rød er Rio.

 

might have to get himself a pair @rioferdy5 'Rocco' shoes. look decent!!

@jack_wilshere nice 1 bro!! Them boots are my Best sellers !! see ya next week at the Theatre of Dreams!

Yo @jack_wilshere u staying up after the game?

@rioferdy5 dont think so mate! Gaffer wont let us! Why mate!?

 

(Haha, hvor passende i disse menn vs babies tidene)

 

@jack_wilshere i would of treated the young gunner 2 some dinner, no worries.

@rioferdy5 next time your staying in london tweet me and we will hook up! topman see you monday! and i want your shirt after!!!

@jack_wilshere done deal bro,a lil swapsy! take it easy.

 

... I tilfelle noen syntes slikt er artig å få med seg.

Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av "vi har spilt dårlig og er fortsatt på topp"-argumentene til united-supportere. Antall poeng viser hvordan man har spilt...det samme gjelder Arsenal. De har heller ikke spilt bra, og leder tabellen. Forskjellen er at man-united har spilt jevnt middelmådig, mens Arsenals form har svingt litt mer. Og ikke ta oss seriøst i tittelkampen er latterlig! Vent å se, vi slår dere på OT og tar tittelen med god margin til våren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ohh, bildekrig! :w00t:

 

 

article-0-00503FC900000258-131_634x413.jpg

 

Ganske recent den der!

 

Sist gang Arsenal vant noe var i 05. La oss ta en titt på hva United har gjort siden den gang:

 

LC 05/06

 

Gall-Foot-06-Car-03.jpg

 

PL 06/07

 

sx1c5f96_1181821970.jpg

 

CS 07

 

communityshield-vds.jpg

 

CL 07/08

 

cl2008_09.jpg

 

PL 07/08

 

2484064742_7898035754_z.jpg?zz=1

 

CS 08

 

489f203b_manchester-united-v-portsmouth-community-shie_1102102.jpg

 

VM 2008

 

r325896_1460177.jpg

 

LC 08/09

 

carlingcup01.jpg

 

PL 08/09

 

SP0616-MAN-UTD-pl-champs-08-09.jpg

 

LC 09/10

 

manchester_united_carling_cup_2010.jpg

 

CS 10

 

Chelsea+v+Manchester+United+FA+Community+Shield+uOKKnMjP79Xl.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Arsenals form har svingt litt mer. Og ikke ta oss seriøst i tittelkampen er latterlig!

 

My point exactly (bortsett fra de ogpenbare skrivefeilene).

 

Vent å se, vi slår dere på OT og tar tittelen med god margin til våren.

 

Jeg er så fryktelig åpen for veddemål rundt dette. Du kan sette limiten, så høyner jeg med det dobbelte for min del. Penger, tjenester, stunt, (eller den feige og kjedelige avatar+signatur?). Your call.

Lenke til kommentar

Jeg er så fryktelig åpen for veddemål rundt dette. Du kan sette limiten, så høyner jeg med det dobbelte for min del. Penger, tjenester, stunt, (eller den feige og kjedelige avatar+signatur?). Your call.

Stuntgreiene er det ingen som gidder å gjøre likevel. Var vel Goldwing og Hyrlen (eller var det NK?) som skulle synge YNWA og legge det ut på nett om Berba ikke scoret fire mål i samme kamp i åpningsesongen hans. Vi fikk ikke sett noe til verken fire Berba-mål eller en YNWA-video den sesongen. :tease:

 

Den feige avatar/signatur-metoden er fortsatt den mest effektive! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...