Gå til innhold

Lenge til neste Grand Theft Auto (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Hvem er det som sitter på denne informasjonen om at Max Payne 3 kommer til å se release før enden av mars 2011 (finansåret 2010)? Per Rockstar er det fremdeles TBA (kalender-)året 2011, og vi er snart i desember - så det begynner å bli knapt med tid om de skal rekke å både annonsere en dato, dytte den bakover litt, og til slutt få spillet ut dørene før vi skriver april 2011.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper på noe ala San andreas i en annen setting! Spillet jeg har hatt mest moro med over lenger tid! Man kunne gjøre ALT etter å ha runna det. Cheats for alt mulig og!

 

GTA 4 skuffa mye i forhold, orka ikke å spille igjennom storymode en gang. Har hatt mye moro med venner online der, men kan ikke sammenlignes med SA.

Lenke til kommentar

Håper på noe ala San andreas i en annen setting! Spillet jeg har hatt mest moro med over lenger tid! Man kunne gjøre ALT etter å ha runna det. Cheats for alt mulig og!

 

GTA 4 skuffa mye i forhold, orka ikke å spille igjennom storymode en gang. Har hatt mye moro med venner online der, men kan ikke sammenlignes med SA.

 

Fullstendig enig med deg her. Jeg håpte hele tiden at GTA IV skulle bli som San Andreas, bare bedre og nyere. Flere forretninger å kjøpe, flere hus å handle, flere konspirasjoner å avdekke. San Andreas var det ultimate GTA for min del, og jeg tviler på at det noen sinne blir toppet... Det var vel rett og slett for omfattende til at det ville lønne seg å lage noe like stort i dag. Nå skal alt deles opp i nedlastbare deler, og da er det bare tull å gi bort gigantiske San Andreas for prisen av ett spill alene.

Lenke til kommentar

GTA IV har lagt grunnlaget for noe nytt og stort som kan bli enda bedre. Nå som de allerede har graffikken og fysikken, trenger de bare å utvide. Drømmen blir jo om de lager GTA 5 inspirert fra Vice City eller San Andreas med GTA IV sin motor. Som sagt, alt ligger tilrette, de mangler bare å lage et enda større og mer innholdsrik spill.

Lenke til kommentar

Jeg ser jo for meg at nå som den nye grafikk og fysikkmotoren er i ferdig og godt testet, kan de begynne å konsentrere seg om enorme områder og plenty ting å utforske. Var jo litt sånn på GTA 3 da. Var ikke før San Andreas at det virkelig var mye å utforske, samt enorme områder å herje på og det var jo 3dje spillet med samme grafikk/fysikkmotor.

 

Et SA liknende spill med GTA IV fysikk og grafikk hadde vært helt fantastisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...