Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Stemmer nok bra det _LarZen_. Er jo bare å se til EQ1 det. Det spillet er langt fra død ennå, og kommer neppe til å dø med det første heller. Men noe vi alle kan si oss bra enig i er at WoW kommer garantert til å få mye konkurranse i SWTOR noe som er meningen, og noe som er veldig bra for hele spillerbasen. Høy konkurranse gjør at alle vinner. Begge blir presset til å prestere maksimalt for å oppnå høyst antall spillere.

Kan se for meg at flere MMO av nyere generasjon, inkludert WoW må se seg nødt i å leve i harmoni sammen.

 

Forhåpentligvis vil vi se stadig forbedringer til spillene. Konkurranse er bra for markedet, selv om mange innbitte fans av spill x eller y vil føle at valg x eller y er helt feil, og at det kommer garantert til å gå i dass.

 

Jeg sier ja til konkurranse, og ja til at det blir mindre kaffe/donut- pauser på gutta i de store spillselskapene, slik at vi, den betalende kunden, får akkurat det vi betaler for; et spill med mye innhold og som vil fortsette å få solid innhold i lang tid fremover.

 

*Beklager for noe repetering i posten, men leser sjeldent over når jeg har tømt hjertet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet til WoW er at det er flere spillere som faller bort enn spillere som begynner. Jeg er skeptisk til at de klarer å endre på dette ved den nye utvidelsespakkane, men strengt tatt gir jeg faen. Februar i år la jeg fra meg spillet, etter 6 år. Savner det ikke.

 

Nå er det på tide å spille Star Wars, og oppleve det spillets oppturer og nedturer, men da på et langt roligere nivå enn hva jeg gjorde med WoW. (Klok av skade)

Lenke til kommentar

Jeg trenger en WoWer/ex-WoWer som er klar til å hoppe over til SW:TOR og snakke om forventningene til det i en sak på NRK.no. Noen som har lyst til å stille opp? (Ikke anonymt da det ikke er en skummel sak)

 

Skulle gjerne hjulpet deg, men for et par år siden gikk jeg lei WoW (og da mener jeg virkelig lei). Kjenner det på meg at jeg hadde nok ikke vært særlig objektiv. Uansett om det finnes punkter i spillet som kan kalles en nedgradering i forhold til WoW, kommer jeg til å elske hvert sekund av SW: ToR som ikke inneholder et eneste spor av Warcraft, udøde og blodalver *grøss* (synes fortsatt WC loren er ganske genial).

Lenke til kommentar

Jeg trenger en WoWer/ex-WoWer som er klar til å hoppe over til SW:TOR og snakke om forventningene til det i en sak på NRK.no. Noen som har lyst til å stille opp? (Ikke anonymt da det ikke er en skummel sak)

 

På starwarsnorge.com er det flere som tidligere har spilt WoW ganske hardcore, og nå er klare for å bevege seg over. Du kan jo sjekke der.

Lenke til kommentar

Jeg var fysisk i en av Spaceworlds butikker i Trondheim og forhåndsbestilte spillet. Oppga e-post adressa mi og greier, men har ikke fått noen kode til early access enda. Noen andre som har gjort det samme?

Tidlig start er eneste grunnen til at jeg forhåndsbetiller i alle fall, så dumt om det ikke blir noe av :)

Om det går i dass med Spaceworld, har et tips til en annen butikk/nettside som sikrer meg kode?

 

På forhånd takk for hjelp :)

 

mmoga.com
gamersloot.net

 

brukt begge før, sender deg bilde av cd key etter 1-5min. bruk paypal.

kjøpt star wars pre-order key (hos mmoga) til broren min, kosta 49kr for noen dager siden.

Lenke til kommentar

Jeg trenger en WoWer/ex-WoWer som er klar til å hoppe over til SW:TOR og snakke om forventningene til det i en sak på NRK.no. Noen som har lyst til å stille opp? (Ikke anonymt da det ikke er en skummel sak)

 

På starwarsnorge.com er det flere som tidligere har spilt WoW ganske hardcore, og nå er klare for å bevege seg over. Du kan jo sjekke der.

 

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Ser det er noen som har nevnt dette tidligere i tråden, men jeg kunne godt tenkt meg en oppdatering.

 

Noen som nylig har bestilt SW: ToR fra komplett.no og fått pre-order kode?

Sendte en mail til komplett i går hvor jeg spurte om når jeg kan forvente å få den, men har til gode å få noe svar fra dem.

 

Tenkte det var greit å gi dem en liten dytt, hvis det skulle vise seg å bare være treghet som ligger til grunn.

Lenke til kommentar

Vel, komplett har jo et kundeservice-telefonnummer, ring dit, da kan det hvertfall ikke utsettes eller oversees på mail flere ganger. 33 00 55 00.

Åpent alle hverdager fra 08-17.

 

Det er sant det.

 

Tenkte jeg bare skulle droppe å ta ut pause på jobb for å ringe komplett for å få en spillkode. ;)

 

Har jeg ikke fått noen tilbakemelding innen en halvtime, så tar jeg en telefon.

Lenke til kommentar
jaja, jeg tror fremdeles at flere folk blir å spille gw2 da. Vi får se.

 

For all del, GW2 ser spennende ut det, og det er nok et ganske sikkert kjøp, men GW2 er free to play. Det er klart at flere vil spille et spill som (hvertfall nesten) er gratis, eller maks koster 50$ som en èngangsinvestering, kontra et som koster 240$ i året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...