Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Må nesten si at DPS meter kan være et godt verktøy på begge steder (raids, treningsdukke)

 

Som Konamixx nevner så er det utrolig kjekt å bruke for å teste ut nye builds og se hva du kan gjøre i forhold til andre.

 

I raids kan man se hva man gjør i forhold til andre som spiller samme klasse som en selv.

Om man ser de har omtrent samme gear men gjør milevis mere skade en deg selv så går det an å spørre om tips, kanskje de spiller på en helt annen måte som kan være mye smartere for akkurat det buildet.

 

Om man derimot skal følge det slavisk og kun plukker ut de som gjør uber dps til raids vil jo de som ikke gjør det så bra aldri få bedre gear og ei heller utviklet seg til å bli en bedre spiller.

Det ganger jo bare guildet om alle blir plukket opp og lærer nye triks.

 

Ta meg f.eks.

Gjorde crap dps i mine første raids i RIFT, men dps meteret avslørte jo fort dette og jeg snakket med de andre som spilte samme klasse og "vips" så var jeg blant en av de beste.

 

Så ja til "fornuftig" bruk av dps meter i raids

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å starte på en alt så og si med en gang jeg blir level 50 på min Scoundrel. I vente av at jeg ikke skal spoile endgame mens det enda er litt mangel på det. Vil dere tru dette er å anbefale eller der det såppas å gjøre som level 50 enda at jeg som kan spille kanskje 2-3 timer max i løpet av en dag kan ha noe å gjøre helt til neste store content patch?

Lenke til kommentar

noen som får at spillet avslutter seg til skrivebordet? har fått akkurat det to ganger rett etter hverandre.. sinnsykt frustrerende

 

Prøv å start spillet og se hvor mye minne som går med til spillet alene i taskmanager (om du bruker opp mot fullt minne så skal egentlig ikke det være noe problem men man ser fort om du har for lite ram og om du har litt ustabile minnebrikker fra før og de blir fult utnyttet til en hver tid over en lengre periode så kan det kanskje være dette tvinger frem feil.), og forsøk med forskjellige skjermkort drivere. Nyeste er ikke nødvendigvis beste for deg om du opplever problemer med den.

 

Jeg har enda ikke opplevd noe som ligner på at spillet kræsjer eller fryser. Eneste jeg merker av og til pga litt mye alt tabbing fra min side er at plutselig fungerer ikke musa på UIen, da er det godt å ha ctrl-u x2 for å reloade den.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Hmm, Noen som har klart å fullføre Kaon?

Mye av stratgien kan visst hentes fra L4D, men ved den første "bossen", som egentlig er bare masse waves, så sleit gruppen min veldig i går, rett og slett fordi det var for mye uforsigbarhet, tank n spank holdt ikke det hele tatt.

 

Noen råd? :D

 

Kaon er ganske lett, den eneste som er vrien er Bonus-bossen ;)

 

 

Første boss, som er waven,- det du kan gjøre for å "helgardere" deg, er før du aktiverer den, gå tilbake der du kom fra, og stå ved den tønna (Første turrets for bonus-quest) Da tar det tid mellom hver wave med mob, noen ganger må du faktisk gå mot bomba for å aktivere neste wave.

 

Eller på en litt mer utfordrende måte så stiller healer, tank og en dps seg på motsatt side av tårnet (ikke mot bomba, andre sida av tårnet, i nærheten av en stor haug av skrap) aoe taunt og heal som fuck. dps i turret skyter kun mot dem, og mobsa på dem :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Skifter øyenfarge etter side-points? levler opp en Jedi Consular og fikk nettopp Dark 1 og fargen gikk ifra grønn til brun/oransje. Har en Dark V Bonty Hunter også, men det siftet aldri øyenfarge.

Hele utseende endrer seg når man går til Dark Side. Man blir blekere, får svarte ringer rundt øynene og masse blodårer og faenskap, samt at øynene gradvis går mot rødt. Det finnes noe i Preferences som skrur av denne forvandlingen hvis man ikke vil ha den.

Lenke til kommentar

Ja du kan slå av "alignment facial features". Jeg er Dark lvl II og begynner å få tim burton-look. Slås nok av snart. I KOTOR-spillene ble man også blekere og mere arrete mot dark side.

 

Jeg håper på å få resize GUI elements som mission trackeren snart. Syns fonten er alt for stor og den tar unødvendig mye plass på høyresida. Rart at det ikke er mulig egentlig, når man kan entre tekststørrelsen i chatvinduet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg må bare høre med dere, fordi 80% av Reps i PvP er amøber.

 

Dersom laget ditt holder venstre side av Civil War. og motsatt lag holder midten og høyre. Vil du da:

 

A) Forsvare den siden du har med 2 stk og angripe randomly (eller i noen tilfeller sammen med andre) på midten eller høyre?

 

B) Gi opp? (noe mange gjør)

 

C) Ta hele teamet ditt, charge på midten, forhåpentligvis cappe den, for så å gå tilbake til å forsvare begge steder?

 

 

 

Ja, jeg hadde lett valgt C. Med 1 base klarer du ikke å vinne noenting. Men med å ta sjangsen på å ta en av de andre, kan du snu hele shiten og vinne. Men ALLTID, alltid skal Reps forsvare den de har med 2-3 mann, gjøre det umulig å ta over noen baser.

Er det fler som støtter meg her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...