Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Er crafting aldri bedre enn våpen og items man får i rewards? Jeg er over lvl 200 og kan fremdeles ikke lage noe jeg har det minste bruk for med Armstech. Alle våpen har mye lavere stats enn de jeg går med selv. Og modsene er også lavere enn de jeg allerede bruker. Skal det være meninga at man må grinde missions til lvl 400 og bruke ufattelige tusen penger på det for å få noe bruktbart ut av det?

 

Føles mere som et ork enn noen meningsfylt, å sende 3 stk ut på missions som bare blir dyrere og dyrere for å se et par tall gå sakte oppover.

 

Reversenginer alt du lager, da får du materialene tilbake også hender det at du oppdager hvordan du lagere ting bedre. Av og til critter companions på å lage og da får du en [advanced] modell av det du lager, da kan du putte inn augments også i dem. Om du er i en klan så kan det jo lønne seg å dele oppsrifter du finner med dem du spiller med også får du noen tilbake. Finner en del oppskrifter opp igjennom, og ikke alle jeg kan bruke - så gir dem til kompiser også får jeg oppskrifter tilbake fra dem. Jeg driver med cybertech og lager masse kule ting, en del selger jeg også når jeg har reveresengineeret dem slik at jeg finner oppskriften på en skikkelig godt item. Dog verd å merke seg at det er liten vits å lage lilla stuff under 30 ish level for folk har jo ikke penger og det er ganske mange man må lage for å komme til lilla.

 

Da jeg levlet opp crafitingen så trenet jeg bare oppskrifter til meg og companions + de personen jeg spilte sammen med (hadde 2 i klanen som var nogelunde samme level range som meg fra 1-45ish) og satte companion til å lage 10 grønne items som jeg fikk xp for - reversengi på alt sammen og fikk blått, lagde 5 av de og satte 3 for salg på galactic trade.. Fortsatte sånn oppover og på 30-35-40-45... så reversengineeret jeg og laget lilla items til meg selv og eventuellt dem jeg spilte sammen med. Critta noen ganger på å lage og da ble det veldig fine items i sammen med augments, og de solgte veldig bra(overpriset dem). Men hadde jeg lest companion guide først så skulle jeg valgt armstech for companion jeg fikk på lvl 40 har +crit på Armstech crafting(Jawa companion).

 

Du kan også selge items du lager på Galactic trade og her lønner det seg å se på prisene. Feks så fikk jeg en lilla oppskrift på en Spaceshipupgrade til level 40 (jeg var 35 da jeg fikk den) lage 2 sånne items og den første la jeg ut på salg uten å sjekke prisnivået. Den solgte på under 5 min..så sjekket jeg prisene og om det var mange som solgte disse jeg laget. Det var 1 annen og han solgte det for 60 000 - så jeg satte min på 59 999 og fikk nytt salg på ca 1 time. Den første jeg solgte ble foreslått pris på 18 000 elns, så den tjente jeg ikke mye på. Neste fikk jeg jo 60k + depositum for :) Oppskriften fikk jeg og materialene hadde jeg jo uansett fordi dem var del i levlinga til scavenging(som jeg bruker). Neste dag så jeg at det var 4 andre som solge samme item og da hadde de priset dem tilbake til 18 000 - så da bare ventet jeg til de var solgt og la ut min 3dje som jeg laget til 59 000 igjen :) Jeg kunne jo uansett ikke bruke items før jeg nådde 40 så jeg kunne jo likesågodt tjene litt penger mens jeg ventet på å lage en til meg selv.

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, det som gjør det litt stusselig er at serverne er delt inn i masse små instancer, med et par hundre i hver instance. Dvs at det kanskje bare er 110 stk online i min instance på hele serveren. Da blir det ikke så mange å snakke med.

 

Spiller det mest som et singleplayer-spill.

 

Exactly my point. De FØLES tomme ut...

Lenke til kommentar

...

Serveren til SWTOR føles tomme ut allerede...Herregud de har jo over 200 servere allerede.

 

Ja, akkurat dette har plaget meg en del. Veldig fornøyd med spillet ellers, har ikke opplevd noe særlig bugs, liker historiene og digger egentlig det meste. Men det føles så utrolig tomt, og det gjør det ikke bedre av at man til en hver tid kan se hvor mange som er i instansen din oppe til venstre i skjermen. Men for min del så er alt jeg trenger en bekreftelse på at det faktisk er flere folk online på serveren til en hver tid. Altså om jeg er på Hoth, og det er bare 28 andre der på en server som står med "Heavy" så begynner man å lure på virkelig hvor mange som er online på serveren. Rart med det, men sånt har overraskende noe å si for meg. Kan ikke helt se for meg at de ville delt opp en planet som Hoth i 2-3 forskjellige instanser om det er 70 stykk i det området.

 

EDIT: Sånn jeg har forstått det så kan man vel snakke med de som ikke er i din instanse i /1, Fikk da alltid beskjed om at folk ble byttet over til min instanse når jeg laget grupper tidligere.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Spørsmål om Trooper og titler, SPOILER.

 

 

 

Jeg har blitt ferdig med Act I og tatt siste oppgjør med Tavus. General Garza gratulerte meg med oppdraget og strålende innsats, og sa at hun forfremmet meg til Kaptein. Men denne tittelen er ikke tilgjengelig.

 

Får jeg den? Og i så fall når?

Nå løper jeg rundt og med Løytnant tittelen, noe som er upassende da min XO nettopp ble forfremmet til samme tittel av meg.

 

 

 

-Deluze

Lenke til kommentar

Spørsmål om Trooper og titler, SPOILER.

 

 

 

Jeg har blitt ferdig med Act I og tatt siste oppgjør med Tavus. General Garza gratulerte meg med oppdraget og strålende innsats, og sa at hun forfremmet meg til Kaptein. Men denne tittelen er ikke tilgjengelig.

 

Får jeg den? Og i så fall når?

Nå løper jeg rundt og med Løytnant tittelen, noe som er upassende da min XO nettopp ble forfremmet til samme tittel av meg.

 

 

 

-Deluze

 

 

sånn det var på min Jedi, så lot Master vente på seg. Men den kommer, bare fullfør Act 1 totalt. Du skal vel inn til Fleet og "vente" er vel questen nå?

 

Lenke til kommentar

 

 

sånn det var på min Jedi, så lot Master vente på seg. Men den kommer, bare fullfør Act 1 totalt. Du skal vel inn til Fleet og "vente" er vel questen nå?

 

 

 

 

 

Jeg har hatt R&R, og er tilbake i tjeneste, så Act I skal være ferdig (innbiller jeg meg). Jeg har nettopp dratt til Balmorra for neste class mission, noe jeg egentlig antar at er første mission i Act II. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet antar jeg, og heller bare godta at XO og CO har samme grad. *grr* :)

 

Takk for svar!

 

 

 

-Deluze

 

 

 

Edit: Har BW tatt i for mye med serverne sine?

Jeg spiller riktignok ofte om morningen og tidlig på dagen, men som regel har jeg 10-30 stk på planetene jeg er på. Det kan da ikke være få som spiller da? Det er jo umulig å få folk til Heroics.

Endret av Deluze
Lenke til kommentar

 

 

sånn det var på min Jedi, så lot Master vente på seg. Men den kommer, bare fullfør Act 1 totalt. Du skal vel inn til Fleet og "vente" er vel questen nå?

 

 

 

 

 

Jeg har hatt R&R, og er tilbake i tjeneste, så Act I skal være ferdig (innbiller jeg meg). Jeg har nettopp dratt til Balmorra for neste class mission, noe jeg egentlig antar at er første mission i Act II. Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet antar jeg, og heller bare godta at XO og CO har samme grad. *grr* :)

 

Takk for svar!

 

 

 

-Deluze

 

 

Ihvertfall så måtte jeg levere en "quest" til han som står ved siden av traineren din i Fleet. Alt man fikk da var tittelen. :) Pass på og ikke bruk fleet pass. Fly dit med skipet ditt, ellers aktiveres ikke questen.

 

 

:)

Lenke til kommentar

 

 

Ihvertfall så måtte jeg levere en "quest" til han som står ved siden av traineren din i Fleet. Alt man fikk da var tittelen. :) Pass på og ikke bruk fleet pass. Fly dit med skipet ditt, ellers aktiveres ikke questen.

 

 

:)

 

 

 

Det er gjort, og da måtte jeg tilbake til min øverstkommanderende som ga meg offisielt tittelen, samt neste oppdrag. Jaja, jeg får spille litt i kveld og se om den kommer til slutt.

 

 

 

-Deluze

Lenke til kommentar

1.1.0b Patch Notes - 1/24/2012

 

General

 

o Implemented optimizations to improve performance on Republic and Imperial Fleets.

 

 

Classes and Combat

 

o Significantly improved the delay when activating player abilities, particularly when in lower framerate situations. This allows for improved ability responsiveness in hectic combat situations.

 

 

Operations

 

 

General

o Operations will no longer allow more than 16 Operations Group members to enter concurrently.

 

Karagga's Palace

o Operations Groups will no longer be forced to reset the Operation if the group wipes when attempting to defeat G4-B3 Heavy Fabricator.

o Fixed an exploit that would allow players to repeatedly loot the chest after defeating Jarg and Sorno.

 

 

Miscellaneous Bug Fixes

 

o Fixed an issue that could cause graphical inconsistencies, which most often manifested as random screen "flickering."

 

 

 

Herligt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...