Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

 

General

Implemented optimizations to improve performance on Republic and Imperial Fleets.

 

Classes and Combat

Significantly improved the delay when activating player abilities, particularly when in lower framerate situations. This allows for improved ability responsiveness in hectic combat situations.

 

Operations

 

General

Operations will no longer allow more than 16 Operations Group members to enter concurrently.

 

Karagga's Palace

Operations Groups will no longer be forced to reset the Operation if the group wipes when attempting to defeat G4-B3 Heavy Fabricator.

Fixed an exploit that would allow players to repeatedly loot the chest after defeating Jarg and Sorno.

 

Miscellaneous Bug Fixes

Fixed an issue that could cause graphical inconsistencies, which most often manifested as random screen "flickering."

 

 

Sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nevnt over så er det noen mangler her og der, men de blir vel fikset opp i etterhvert.

Får bare håpe det ikke tar alt for lang tid.

 

Forøvrig så synes jeg personlig det er sånn midt på treet.

 

1.Som nevnt en side bak av andre så synes jeg det føles litt tomt til å spille på en meget vellpopulert server.

 

2.At man ikke kan endre UI er et STORT minus, men dette fikses vel på som noe av det første håper jeg.

 

3.Forhåpentlig vis så fikser patchen i dag den "input laggen" som har vært til nå, men dette er selvfølgelig til det er fikset et minus.

 

4.LFG brukerverktøyet kan gå å suge på en kaktus.

 

5.Skills companion bruker skal være mulig å skru av, men skrur på seg selv igjen noe som er fryktelig irriterende. Harpoon shot som henter fienden inntil companion når jeg er på vei å springe mot de, samt en del AOE skills som bryter CC

 

Ellers er spillet underholdene og som nevnt er historien rimelig bra og med stemmeskuespill slik at man slipper en stk wall of text hver gang man skal få med seg hva det dreier seg om.

 

Ser fram til framtidige oppdateringer :)

Lenke til kommentar

God dag! Har et par spørsmål angående SW:TOR.

 

Spilte WoW for rundt ett år siden. Kom i lvl 60 før jeg ikke gadd mer, rett og slett :p Men likte veldig godt mining og smithing. Har enda ikke valgt en slik "jobb" på SW:TOR (Kommer ikke helt på hva det heter). Eneste grunnen til at jeg ikke har valgt enda, er ford jeg ikke vet hva jeg skal velge! Når man til og med bare har tre valg, blir det mye vanskelige.

 

Som sagt, jeg liker mining og smithing. Er det mulig å gjøre det samme på SW? Altså, lage sabers, mine, osv. Har lyst til å lage ting! Hva burde jeg i så fall velge? Hva tjener jeg masse på? :p

 

 

Og så det andre spørsmålet mitt:

Har ikke helt lært meg enda hva rest points vil si. Vet at man får rest points. Har ganske mye; 60.000.

Hvordan fungerer dette? Vil jeg få dobbel XP, helt til jeg har brukt opp de 60.000 poengene? Vil det altså si at jeg får 60.000 xp dobbel så raskt enn normalt?

 

Takker og bukker for svar!

Lenke til kommentar

Som nevnt over så er det noen mangler her og der, men de blir vel fikset opp i etterhvert.

Får bare håpe det ikke tar alt for lang tid.

 

Forøvrig så synes jeg personlig det er sånn midt på treet.

 

1.Som nevnt en side bak av andre så synes jeg det føles litt tomt til å spille på en meget vellpopulert server.

 

2.At man ikke kan endre UI er et STORT minus, men dette fikses vel på som noe av det første håper jeg.

 

3.Forhåpentlig vis så fikser patchen i dag den "input laggen" som har vært til nå, men dette er selvfølgelig til det er fikset et minus.

 

4.LFG brukerverktøyet kan gå å suge på en kaktus.

 

5.Skills companion bruker skal være mulig å skru av, men skrur på seg selv igjen noe som er fryktelig irriterende. Harpoon shot som henter fienden inntil companion når jeg er på vei å springe mot de, samt en del AOE skills som bryter CC

 

Ellers er spillet underholdene og som nevnt er historien rimelig bra og med stemmeskuespill slik at man slipper en stk wall of text hver gang man skal få med seg hva det dreier seg om.

 

Ser fram til framtidige oppdateringer :)

 

 

1: Helt enig. Selv om jeg er på Bloodworthy som nesten alltid er smekk full av spillere.

 

2: Det kan man allerede i neste storpatch som er på vei.

 

3: Ja, det er fikset. Kan hende de finjusterer underveis, men de har allerede kommet langt med å fikse det problemet.

 

4: Ser ingen problemer med å bare spørre folk i området, men ser helt klart at mange føler et savn etter en solid LFG- funksjon.

 

5: Denne er allerede fikset i patchen som kom for en ukes tid siden. Jeg kan i hvertfall ikke se at den tilbakestiller aktive skills lenger.

 

 

Alt i alt så virker det som at Bioware tar problemene i spillet på alvor, og de jobber på spreng med å få alt på plass, som det skal og bør være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som nevnt over så er det noen mangler her og der, men de blir vel fikset opp i etterhvert.

Får bare håpe det ikke tar alt for lang tid.

 

Forøvrig så synes jeg personlig det er sånn midt på treet.

 

1.Som nevnt en side bak av andre så synes jeg det føles litt tomt til å spille på en meget vellpopulert server.

Det er både positivt og negativt. Jeg liker at jeg kan surre rundt og gjøre stort sett hva jeg vil uten å måtte vente på at andre skal gjøre seg ferdige først. For eksempel har vi han der Guild Leader-bossen på Coruscant (Old Market District, nært World boss). Det er kjekt å kunne banke opp alt jeg kommer over av fiender, dra opp til bossen og banke han uten å måtte vente i kø. Men selv når det er lite folk har det hendt seg at noen har banket ham allerede, eller driver på. Andre igjen har hjulpet meg med å banke bosser uten å spørre engang. På det viset kan jeg gjerne ha enda mindre folk pr server. Men samtidig er det litt kjipt å stå i et kvarter å lete etter folk til å bli med i et Flashpoint uten å finne noen fordi det er 40+ spillere på Fleet. De kunne gjerne lagt til en null der og hatt 400+ spillere der.En rask løsning er å ha færre servere (dvs server merge) og en egen LFG-kanal som går over hele serveren uansett instance osv.

 

2.At man ikke kan endre UI er et STORT minus, men dette fikses vel på som noe av det første håper jeg.

Enig, men det kommer garantert ganske kjapt.

 

3.Forhåpentlig vis så fikser patchen i dag den "input laggen" som har vært til nå, men dette er selvfølgelig til det er fikset et minus.

Spiller ikke PvP, så mreker ikke noe til det.

 

4.LFG brukerverktøyet kan gå å suge på en kaktus.

Har vi et LFG-verktøy? :p Jeg bruker bare LFG Black Talon osv i General-chat. Funker utmerket.

 

5.Skills companion bruker skal være mulig å skru av, men skrur på seg selv igjen noe som er fryktelig irriterende. Harpoon shot som henter fienden inntil companion når jeg er på vei å springe mot de, samt en del AOE skills som bryter CC

Har aldri vært et problem for meg. Men om det er mulig å slå det av midlertidlig er det nok bare en bug som gjør at det slår seg på igjen og rettet nok opp fort.

 

Ellers er spillet underholdene og som nevnt er historien rimelig bra og med stemmeskuespill slik at man slipper en stk wall of text hver gang man skal få med seg hva det dreier seg om.

Personlig vil jeg gi det et 6/10 på det tekniske og 7.5/10 på underholdningen. Det er for mye som mangler foreløpig, men underholdningsverdien er høy. Men husk at det er akkurat sluppet, og de jobber kontinuerlig med det. Liker du det ikke i dag betyr det ikke at du ikke liker det om seks måneder eller ett år.

Ser fram til framtidige oppdateringer :)

 

6. Det er ikke mulig å se hva slags reward man får av quests. Irriterende når jeg løper rundt og gjør tullequests for å samle opp commendations osv, men ender opp med å få litt XP eller en hanske jeg ikke har bruk for.

 

7. Noen quester gir ikke mening. For eksempel fikk jeg i oppdrag å jakte på noen folk som ble mistenkt for å være cyborger, og dermed svært farlige. De måtte drepes uansett hva de prøvde å si til forsvar. At jeg selv også er cyborg er det ingen som la merke til, selv om jeg har et mekanisk øye og litt metall her og der i ansiktet.

 

8. Hvorfor gadd de ta med romkamper egentlig? Er det noen som faktisk spiller dem mer enn i to, tre minutter?

 

9, Det står ingenting om vanskelightsgraden i nevnte romkamper. Er de for enkle? Er de umulige fordi jeg er for lavt level? Aner ikke.

 

10. Diger boss foran oss. Vi legger taktikk, jeg hever lyssverdet og hopper inn. Begynner å denge bossen, adds dukker opp og.... "I think you will be pleased, master!" WTF? Jeg gir da faen i om droiden har laget noe når jeg -midt i en bosskamp-!!!

 

11. Og når vi først nevner crafting... "I think you will be pleased, master! I have really outdone myself!" Han feilet totalt og gav meg ingenting av det jeg ba ham lage...

Lenke til kommentar

Noen svar:

 

7. Hadde du lest/hørt på det som blir sagt om Cyborg-questen hadde du fått med deg at dette var ukjent teknologi i bruk i cyborg-questen...

8. Space Battles er konge! Jeg spiller dem daglig og rasker inn XP så det suser. Det å vite at disse skal bli større etter hvert er knallmoro!

9. Det står masse om vanskelighetsgraden om du hadde giddet å lese... Når du klikker deg inn på oppdraget står det hva slags level du bør ha på utstyret ditt for å ha en sjanse til å lykkes.

10. Dette har de sagt de skal fikse på, så jeg stresser ikke.

11. Dette har de sagt de skal fikse på, så jeg stresser ikke.

 

 

Et godt tips er å lese på forumet for SWTOR. Mange svar der ;)

Lenke til kommentar

6. Det er ikke mulig å se hva slags reward man får av quests. Irriterende når jeg løper rundt og gjør tullequests for å samle opp commendations osv, men ender opp med å få litt XP eller en hanske jeg ikke har bruk for.

Tror ikke jeg har kommet over en eneste quest som ikke gir commendation...? Utenom startplaneten iallefall.

7. Noen quester gir ikke mening. For eksempel fikk jeg i oppdrag å jakte på noen folk som ble mistenkt for å være cyborger, og dermed svært farlige. De måtte drepes uansett hva de prøvde å si til forsvar. At jeg selv også er cyborg er det ingen som la merke til, selv om jeg har et mekanisk øye og litt metall her og der i ansiktet.

Problemet var ikke at de var mistenkt for å være cyborger, men "sleeper agents" på en måte, med cyborg-funksjoner som kunne ta over kroppen deres og gjøre de til dødlige androider. At du selv er "cyborg" er derfor irrelevant.

8. Hvorfor gadd de ta med romkamper egentlig? Er det noen som faktisk spiller dem mer enn i to, tre minutter?

Fordi det er gøy, en god inntekt på penger og XP samt en mulighet til å samle opp level 50 epic gear?

9, Det står ingenting om vanskelightsgraden i nevnte romkamper. Er de for enkle? Er de umulige fordi jeg er for lavt level? Aner ikke.

Joda, i starten av hvert mission-beskrivelse, står det "recommended for any level" eller "recommended leve 1/3/5 gear minimum" ellerno. Se litt nøyere.

10. Diger boss foran oss. Vi legger taktikk, jeg hever lyssverdet og hopper inn. Begynner å denge bossen, adds dukker opp og.... "I think you will be pleased, master!" WTF? Jeg gir da faen i om droiden har laget noe når jeg -midt i en bosskamp-!!!

En ting som har blitt fikset, ifølge forrige patchnotes.

11. Og når vi først nevner crafting... "I think you will be pleased, master! I have really outdone myself!" Han feilet totalt og gav meg ingenting av det jeg ba ham lage...

Eller at "I failed miserably" og laget dobbelt av en item. Joda, det trengs litt polering...

Lenke til kommentar

Klart jeg ser "Recommended for any level". Men hva som menes med "any" level vites ikke. Enten det, ellers er det en bug som gjør at samtlige space missions jeg har fått kan gjøres på lvl 10. Ikke at jeg gidder prøve. Har prøvd noen få av dem og tapt hver eneste gang, som hver gang tilsynelatende uten grunn. Ble drittlei slike on-rails greier på 80-tallet og gidder ikke fortsatt spille dem nå nesten tretti år senere. Det verste er at det skal så lite til før vi får bra romkamper om de gidder gjør noe. Bare løs opp aksen og la oss fly hvor vi vil, så er vi nesten i mål allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart jeg ser "Recommended for any level". Men hva som menes med "any" level vites ikke. Enten det, ellers er det en bug som gjør at samtlige space missions jeg har fått kan gjøres på lvl 10. Ikke at jeg gidder prøve. Har prøvd noen få av dem og tapt hver eneste gang, som hver gang tilsynelatende uten grunn. Ble drittlei slike on-rails greier på 80-tallet og gidder ikke fortsatt spille dem nå nesten tretti år senere. Det verste er at det skal så lite til før vi får bra romkamper om de gidder gjør noe. Bare løs opp aksen og la oss fly hvor vi vil, så er vi nesten i mål allerede.

Recommended for any level, ja.

 

En kompis som starta med space combat uttalte hele tiden at det var "komplett umulig". To dager senere banket han alt av innhold. Practice makes perfect.

 

Uten grunn? Lite sannsynlig. Enten har du ikke fullført oppdragets formål, eller så blir du skutt i filler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes space combat er ganske meningsløst. Veldig kjekt at enemy fighters bare glir sakte forbi deg rett foran lasern din.

De pilotene må være enda dummere enn stormtroopers.

 

Føles som å kjøre litt for sakte på motorveien, også skyte alle som kjører forbi deg med rifle.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...