Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere PVP-spørsmål: Hva får du for å fullføre objectives (sentre ballen/skåre mål i Huttball f.eks.)? Og hva får du for en seier? Det virker som sluttsummen er minst like bra om du taper, så lenge du gjør en grei jobb personlig.

Nå har jo du fått 3 MvPs på den du tapte, og 1 MvP på den du vant, så det påvirker jo selvsagt poengene du får.

Lenke til kommentar

Noen som er med i en ok guild på The ravager og vil invitere en lvl 31 sage ? Nanvet er: Sakena

 

Åja.. så det er The Ravager serveren min heter... har alltid skrevet "The Renegade" ( EPIC FAIL )

 

Du kan få være med i "Sesam Romstasjon" om du vil. Guildchat er ikke så aktivt, i og med at det meste skjer via Teamspeak.

 

EDIT: Nei, du kan ikke joine....:p Glemte at det var factions.. Vi er desverre The Empire

Endret av pmiddy
Lenke til kommentar

Oppdaget noe helt fantastisk i går kveld... Man kan jo bruke taunt i PVP!!!

Plutselig scorer jeg MYE bedre på alle matchene mine!

 

Hva gjør dette og hvordan? Og hva gir det deg?

Det kan vel ikke funke på samme måte som i PvE, der alle "må" attacke deg.

 

Har selv en healer, så vet ikke hvordan dette funker.

Lenke til kommentar

Noen som er med i en ok guild på The ravager og vil invitere en lvl 31 sage ? Nanvet er: Sakena

 

Åja.. så det er The Ravager serveren min heter... har alltid skrevet "The Renegade" ( EPIC FAIL )

 

Du kan få være med i "Sesam Romstasjon" om du vil. Guildchat er ikke så aktivt, i og med at det meste skjer via Teamspeak.

 

EDIT: Nei, du kan ikke joine....:p Glemte at det var factions.. Vi er desverre The Empire

 

HAHAHAHAHA!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oppdaget noe helt fantastisk i går kveld... Man kan jo bruke taunt i PVP!!!

Plutselig scorer jeg MYE bedre på alle matchene mine!

 

Hva gjør dette og hvordan? Og hva gir det deg?

Det kan vel ikke funke på samme måte som i PvE, der alle "må" attacke deg.

 

Har selv en healer, så vet ikke hvordan dette funker.

 

Taunt i PVP fungerer slik at den du taunter gjør 50% skade på alle andre enn deg. Dvs at du får en helvetes guard score, om du bruker denne smart. I tillegg redder du mange liv.

Lenke til kommentar

Noen som er med i en ok guild på The ravager og vil invitere en lvl 31 sage ? Nanvet er: Sakena

 

Åja.. så det er The Ravager serveren min heter... har alltid skrevet "The Renegade" ( EPIC FAIL )

 

Du kan få være med i "Sesam Romstasjon" om du vil. Guildchat er ikke så aktivt, i og med at det meste skjer via Teamspeak.

 

EDIT: Nei, du kan ikke joine....:p Glemte at det var factions.. Vi er desverre The Empire

 

HAHAHAHAHA!!!

 

Jeg er helt alene i verden :(

Lenke til kommentar

Noen som er med i en ok guild på The ravager og vil invitere en lvl 31 sage ? Nanvet er: Sakena

 

Åja.. så det er The Ravager serveren min heter... har alltid skrevet "The Renegade" ( EPIC FAIL )

 

Du kan få være med i "Sesam Romstasjon" om du vil. Guildchat er ikke så aktivt, i og med at det meste skjer via Teamspeak.

 

EDIT: Nei, du kan ikke joine....:p Glemte at det var factions.. Vi er desverre The Empire

 

HAHAHAHAHA!!!

 

Jeg er helt alene i verden :(

 

bare å starte på nytt på The Empire det...:p

Lenke til kommentar

Oppdaget noe helt fantastisk i går kveld... Man kan jo bruke taunt i PVP!!!

Plutselig scorer jeg MYE bedre på alle matchene mine!

 

Hva gjør dette og hvordan? Og hva gir det deg?

Det kan vel ikke funke på samme måte som i PvE, der alle "må" attacke deg.

 

Har selv en healer, så vet ikke hvordan dette funker.

 

Taunt i PVP fungerer slik at den du taunter gjør 50% skade på alle andre enn deg. Dvs at du får en helvetes guard score, om du bruker denne smart. I tillegg redder du mange liv.

 

 

Ahhh! Sweet! :) Har en Vanguard på level 14 eller noe :p Skal testes ut! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om det er en bug eller ei, men jeg har vært borti tilfeller der både jeg og en kompis begge fikk 8 poeng på samme rollen da...

 

Jeg har ennå til gode å få 1 eller 5 poeng, men har fått alt det andre helt tilfeldig. At jeg sier vi får mer poeng avhengig av hvor mange som velger det samme er ikke tatt ut av løse luften. Har sjekket det over lengre tid. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ennå til gode å få 1 eller 5 poeng, men har fått alt det andre helt tilfeldig. At jeg sier vi får mer poeng avhengig av hvor mange som velger det samme er ikke tatt ut av løse luften. Har sjekket det over lengre tid. ;)

 

Jeg har også sjekket ut dette over tid.

 

Som nevnt tidligere, laveste poengsum om din roll ikke er høyest.

2 personer i team, 2 eller 4 poeng.

3 personer i team, 3 eller 6 poeng

4 personer i team, 4 eller 8 poeng.

 

Vi har testet ut ved å koordinere svarene våre, og det er aldri noen endring i antall poeng man får ut if fra hvor mange som har valgt det samme som deg, uavhengig av om valget var identisk med den som vant roll eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...