Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg må bare høre med dere, fordi 80% av Reps i PvP er amøber.

 

Dersom laget ditt holder venstre side av Civil War. og motsatt lag holder midten og høyre. Vil du da:

 

A) Forsvare den siden du har med 2 stk og angripe randomly (eller i noen tilfeller sammen med andre) på midten eller høyre?

 

B) Gi opp? (noe mange gjør)

 

C) Ta hele teamet ditt, charge på midten, forhåpentligvis cappe den, for så å gå tilbake til å forsvare begge steder?

 

 

 

Ja, jeg hadde lett valgt C. Med 1 base klarer du ikke å vinne noenting. Men med å ta sjangsen på å ta en av de andre, kan du snu hele shiten og vinne. Men ALLTID, alltid skal Reps forsvare den de har med 2-3 mann, gjøre det umulig å ta over noen baser.

Er det fler som støtter meg her?

 

 

Hadde folk bare hørt etter så, ja......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt ubrukelig å få folk til å vinne i Civil War. Et par ganger når jeg faktisk har brydd meg, så har vi vunnet så det suser. Men gir opp å lære opp den saueflokken jeg som regel ender opp med.

 

Ja herregud, det er så håpløst til tider at man får lyst til å rive av seg huet. En annen ting og er at folk som regel bare voter etter damage på MvP votes. Ikke at det bryr meg sånn kjempemye.

 

Spilte nettopp en Civil War med min lvl 20 Shadow. Gjorde alt jeg kunne for å drepe, guarde, taunte, cappe objectives etc og endte med 7 eller 8 medaljer på den korte tiden vi tapte. Men hvem stikker av som MvP? Jo selfølgelig en Commando som står stille å spammer damage der han finner folk. Med 0 healing og 1000 objective score. Eneste grunnen? Jo, han hadde 5k mer damage enn meg, men bare 3 eller 4 medaljer.

Lenke til kommentar

Endte opp med en fantastisk runde selv for bare 20 minutter siden. Hadde vel 9 medaljer når runda var over. Hadde hjulpet til med alt jeg kunne gjøre. AOE taunt, guard, damage, score 3 ganger i huttball osv osv. Men likevel fikk jeg bare èn stemme, og en dott som spiller mercenary og spammer missiler endte opp med 4 mvp stemmer :p

 

Spiller forøvrig powertech selv.

 

Man bør hovedsaklig bruke mvp- stemmen sin etter medaljer, da de som kommer på toppen er sannsynligvis den personen som har bidratt mest. Med noen unntak naturligvis. Hender f.eks. at jeg gir min stemme til en fantastisk healer som kanskje får 300k+ healing, og har gjort en "gamechanger" for resten av teamet.

Lenke til kommentar

300k+ helaing er ikke så vanskelig, så lenge man bare går for healing, men til gjengjeld har man da gjerne maks 2-3 medaljer :)

 

De skulle implementert flere og høyere krav for healing medals.

Når jeg har venner som er dps class, så får de 2.5k heal ved å bruke medpac..

 

Igrunn, burde de forklare bedre hvordan medaljer funker, av og til er de veldig random :p

Hvis man f.eks scorer 6 ganger på huttball, så får man ikke mest objective :p

Lenke til kommentar

Spilte med en i går, som rett og slett ikke trudde at man vant ved å cappe baser. Det er helt sant ><

Etter at jeg sa til dem at de må cappe baser, og gi faen i å campe på venstre side eller i mainspawnen så sa han:

"oh yeah? Who got most kills? Im winning this" the. wha. wh. ehh.... Bravo. det beste var at han endte opp med 1 kill mer enn meg (2 killing blows mere)

 

Seriøst? CoD-kidsa kommer til MMO'S! :no:

Lenke til kommentar

Gi mvp ettersom hvor mange medaljer man har? fuck no. Man får jo medaljer av å crit heale 2,5k, og damage crit (2,5k der også tror jeg). Selv om du har fått medaljer, betyr det ikke at du er flink. Medaljene her er bare tull. la oss se på et eksempel: Vennen min critter 2,5k og får en medalje, men til slutt har jeg delt ut mere damage enn han. Jeg får vel ikke noe medalje for det jeg..?

 

Og nei, jeg går ikke for mest dmg i WZ. Dette var bare et eksempel på hvordan medaljesystemet fungerer

Lenke til kommentar

Medaljesystemet er genialt.

 

Du får medalje for å defende. Du får medalje for TOTAL damage done. Du får medalje for TOTAL healing done. Du får medalje om du har en stor heal (2.5k) eller mye damage på ett angrep (2.5k). Og så videre.

 

Jo flere medaljer du får, jo mer belønning får du, og jo bedre jobb har du gjort. Legg det sammen med at du er synlig blant PvP-erene, og sjansene for at du får en + etter endt kamp er så mye, mye større.

Lenke til kommentar

Medaljesystemet er genialt.

 

Du får medalje for å defende. Du får medalje for TOTAL damage done. Du får medalje for TOTAL healing done. Du får medalje om du har en stor heal (2.5k) eller mye damage på ett angrep (2.5k). Og så videre.

 

Jo flere medaljer du får, jo mer belønning får du, og jo bedre jobb har du gjort. Legg det sammen med at du er synlig blant PvP-erene, og sjansene for at du får en + etter endt kamp er så mye, mye større.

 

Hvordan er medalje systemet genialt for WZ? Jeg kan crit heale meg selv 1 gang, for og så critte på en motsander en gang. TADAAA, 2 medaljer er tjent opp. herregud, nå hjalp jeg laget mitt veldig mye!:)

 

Jeg får flere medaljer av å løpe rundt å deale damage, enn når jeg faktisk hjelper laget mitt (avbryte bombeplanting, hindre at dem får ballen i mål)... Joda, å deale damage er positivt for laget, men det er ikke det WZ handler om.

Endret av pmiddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...