Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Du er ihvertfall ikke gjerrig på maskinvare ser jeg ut i fra signaturen din :)

 

Du trenger ikke være redd for kun 10 fps på macbooken, jeg har en dell laptop med litt lavere specs, og med grafikken på low og shadows avslått så har jeg 30 - 40 fps.

hehe takk døgnvill

 

godt å høre, da kan jeg kose meg med old republic i jula. driver å laster ned nå, tar evigheter, men men, da er jeg ihvertfall klar til i morra

 

hvilken server holder gamer.no folk seg på? et mmo blir x10 ganger bedre når man har folk å snakke/spille med

 

Jeg er på Hex Droids, men der er det litt kø 10-20 min.. er mye nordmenn og Skandinavier der.

takk, for prøve meg på den serveren i morra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på Hex Droids, men der er det litt kø 10-20 min.. er mye nordmenn og Skandinavier der.

Er på Hex Droid selv med folk fra guildet mitt i WoW, irriterer meg fælt over køa og skulle heller ønske at de spilte med meg på Chuundar hvor jeg ikke har opplevd noe kø enda.

 

Republic all the way for tiden, må finne meg folk jeg kan spille Empire med. Likte godt Sith Inq i betaen, men ikke godt nok til å spille alene, for noen av de questene var litt irriterende solo.

Lenke til kommentar

Fikk prøvd dette spillet litt i går og førsteinntrykket er igrunn greit nok. Liker at det er et veldig fokus på story. Kampsystemet virket litt svakt, men nå foretrekker jeg Darkfall Online kampsystem fremfor WOW type kampsystem så det er nok grunnen. Grafikk og slikt er brukbart, og det virkr som noen spennede personligheter man kan møte på gjennom historien.

 

Skal bli interessant å se hvordan PvP biten fungerer, er denne bra an det tenkes det blir noen timer med mmo's igjen.

Lenke til kommentar

må man aktivere et gamecard for å spille selv om man får med 30 dager gratis?

 

Jeg måtte i allefall legge inn kort-info for å få komme til det punktet man kan laste ned klienten.

jeg har kjøpt spillet i butikken og jeg har installert spillet.

 

Jeg måtte aktivisere en 30dager eller gametime kort for å få tilgang. Kjøpte det via EA, men selv med 30dager fri spilletid inkludert måtte jeg starte en betalingplan, dog de trekker ikke penger før frimåneden er over så kan kansellere den skulle spillet ikke innfri.

Lenke til kommentar

må man aktivere et gamecard for å spille selv om man får med 30 dager gratis?

 

Jeg måtte i allefall legge inn kort-info for å få komme til det punktet man kan laste ned klienten.

jeg har kjøpt spillet i butikken og jeg har installert spillet.

 

 

Som de andre sier.

Du må velge en betalingsplan og legge inn betalingsinfo

Lenke til kommentar

Prøver å bestille på origins men det står at de er utsolgt? Hvordan kan man være utsolgt for en digital 16 talls kode?

 

Nedlastingsversjon til PC Origin

Midlertidig utsolgt

Lageret fylles snart

 

?

De sa de skulle begrense salget i starten for å ikke overbelaste serverne. Beklageligvis er de allerede overbelastet :p

 

Så med andre ord får man ikke kjøpt spillet på ett par dager? så flott :p

Lenke til kommentar

Prøver å bestille på origins men det står at de er utsolgt? Hvordan kan man være utsolgt for en digital 16 talls kode?

 

Nedlastingsversjon til PC Origin

Midlertidig utsolgt

Lageret fylles snart

 

?

De sa de skulle begrense salget i starten for å ikke overbelaste serverne. Beklageligvis er de allerede overbelastet :p

 

Så med andre ord får man ikke kjøpt spillet på ett par dager? så flott :p

 

Er orgin eneste stedet som selger koder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...