Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får med meg hele historien og er meget imponert så langt, men jeg gidder ikke høre på dialoger om hvordan jeg skal drepe 10 griser. Poenget mitt med å levle kjapt er at jeg kan gjøre det jeg har hatt mest glede av i alle MMORPG spill jeg har spilt, nemlig å raide. Uansett, historien i SWTOR er kjempebra og jeg ville aldri hoppet over den, men samtidig gjøre ting kjapt og effektivt.

Lenke til kommentar

Jeg får med meg hele historien og er meget imponert så langt, men jeg gidder ikke høre på dialoger om hvordan jeg skal drepe 10 griser. Poenget mitt med å levle kjapt er at jeg kan gjøre det jeg har hatt mest glede av i alle MMORPG spill jeg har spilt, nemlig å raide. Uansett, historien i SWTOR er kjempebra og jeg ville aldri hoppet over den, men samtidig gjøre ting kjapt og effektivt.

 

For all del, du om det. Det jeg stusser på er at du kan ta flashpoints osv (dungeons, ikke helt ulikt raids) nesten helt fra start, så du trenger ikke vente helt til max level før du begynner å raide. Og for det andre (og det er det morsomme) har folk gjort det samme i samtlige MMORPGer jeg har prøvd: Først power-levler de for å komme til max level så snart som overhodet mulig, og når de først er der klager de fordi det er så lite å gjøre der. :p Old Republic blir garantert ikke noe unntak, verken på det ene eller andre. :p Og når det gjelder historien er det langt mer enn "drep ti griser". Det er faktisk en sammenhengende historie gjennom hele spillet, og det er forskjellig historie for alle grunnklassene. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å hoppe over den.

Lenke til kommentar

Greit med class story missions, men de utallige "Drep 10 separatister" eller "Gå dit og trykk på et panel" sidequestene er ikke mye å lese gjennom.

Blir fort spacespacespacespace1spacespace1space1 *quest accepted sjekke map hvor de er*

 

Det at rotter er erstattet med mennesker/droider gjør det ikke noe mindre åpenbart at det meste av questene frem til lvl 15 er "rat killing quests".

 

Men det spillet gjør riktig for min del er at jeg føler meg kraftig og badass allerede som lvl 5.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

0100 den 20. desember, skal være oppe igjen 0600 den 20. desember

DVS, serverne er ikke nede 19 desember? :o

 

 

 

haha jeg forstår ingenting:P NÅR ER DEM NEDE OG OPPI IGJEN!?:p

 

Som jeg skjønner det så går serverene ned på kvelden amerikansk tid, dvs like over midnatt norsk tid (0100 norsk tid den 20. desember), maintenance skal ta 5 timer og serverene vil da være oppe igjen 0600 den 20. desember.

 

http://www.swtor.com/blog/scheduled-maintenance-periods-between-december-15-and-december-22

Lenke til kommentar

Fikk den samme selv, og siden jeg er låst ute fra nettsiden deres, så får jeg ikke lagt inn koden min. Okei, får sende de en epost og få den låst opp igjen raskt og enkelt, men den gang ei.

 

De håndterer ikke "security issues" over email. Greit nok det, fikk med et par nummer en kan ringe i emailen som forklarte dette. Så prøver jeg å ringe det. Første man får beskjed om da er at "Issues with the security questions have been handled and should now no longer be a problem, please revisit the website" eller noe lignende. Vell, nei det stemmer ikke i mitt tilfelle i det minste. Neste beskjed "Due to massive activity there are no agents available, please call again at a later time".... WTF? Men så venter jeg litt til og så kommer det en meny, med ørten hundre tastevalg og evig lange beskrivelser av hvert valg. Etter et par mislykka forsøk på å finne frem til riktig avdeling, så nevnes noe om " cannot log into the website ". Så nå sitter jeg her å hører på vente musikk 10min+, og selv om den er så episk starwarsesq musikk som man får så er det vel fare for at jeg sitter å betaler for en support service som ikke kommer til å svare med det første.

 

Håper det ikke blir alt for mye venting, for selv om jobben betaler for telefon så stusser de nok på når det kommer regning på noen hundre kroner til et nummer i England. Får bare krysse fingrene for at faktura avdelingen tar det som at det er kontorene i England jeg prøver å ringe :p

 

 

Men hele greia faller ikke i smak altså. 3 forsøk på secret question så er man locked ute og det til man ha ringt support syntes jeg er i drøyeste laget.

 

EDIT: Vell, hjelper å kanskje prøve alt selv først. Var ikke verre enn å trykke "forgot my password" selv om jeg ikke hadde det, så låste den opp kontoen av seg selv.

Lar denne ligge her alikevel i tilfelle andre sliter med samme problemet.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Fungerer color stone kun på 1 item? Så hvis jeg endrer fargen på våpenet jeg har nå så er neste våpen jeg får umodifisert og uten mulighet for å bruke color stone på den? Eller hvordan funker den?

 

Du kan ta modifikasjoner ut av ting igjen ved å betale en variabel sum med penger.

 

hvis du ikke tar dem ut og erstatter dem med en bedre modifikasjon blir de borte for alltid

Lenke til kommentar

Greit med class story missions, men de utallige "Drep 10 separatister" eller "Gå dit og trykk på et panel" sidequestene er ikke mye å lese gjennom.

Blir fort spacespacespacespace1spacespace1space1 *quest accepted sjekke map hvor de er*

Du kan sette på Autospace i preferences :) Tror det heter "automatically skip" eller noe slikt. I tillegg er "drep 10 griser" ofte bare en del av bonusen og du kan ignorere det om du vil.

 

Dette fungerer egentlig bare solo for de fleste vil se igjennom dialogen en gang ihvertfall og alle vil ha bonus :)

Lenke til kommentar

Hvordan er spillet engentlig? Jeg har fått et inntrykk at det er veldig små områder og ikke noen "open-world"-feeling.

 

 

Føles litt trangt enn så lenge, men jeg er bare level 15.

Får ikke akkurat planet-følelse, men potensialet her er selvsagt stort med tanke på ekspansjon i fremtidige patcher.

 

 

 

Noen som har problemer med quickbar?

 

Knappene forandrer plass under kamp og noen ganger forsvinner helt for så å dukke opp igjen på en helt tilfeldig plass.

Hjelper ikke med "lock" heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...