Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er spillet engentlig? Jeg har fått et inntrykk at det er veldig små områder og ikke noen "open-world"-feeling.

 

 

Føles litt trangt enn så lenge, men jeg er bare level 15.

Får ikke akkurat planet-følelse, men potensialet her er selvsagt stort med tanke på ekspansjon i fremtidige patcher.

 

 

 

Noen som har problemer med quickbar?

 

Knappene forandrer plass under kamp og noen ganger forsvinner helt for så å dukke opp igjen på en helt tilfeldig plass.

Hjelper ikke med "lock" heller.

 

Det er ikke at du spiller en klasse som har to forskjellige moduser?

Jeg spilte en ett eller annet i beta so kunne sitte på huk og fikk opp andre abilities da(quickbaren endret seg automatisk)

 

Er vel det samme som i feks. RIFT hvor man får andre skills å bruke om man stealther med rouge.

Lenke til kommentar

 

 

Det er ikke at du spiller en klasse som har to forskjellige moduser?

Jeg spilte en ett eller annet i beta so kunne sitte på huk og fikk opp andre abilities da(quickbaren endret seg automatisk)

 

Er vel det samme som i feks. RIFT hvor man får andre skills å bruke om man stealther med rouge.

 

 

Takk for et godt poeng. Spiller Imperial Agent Sniper som har flere moduser.

I Cover og ikke cover bl.a.

 

Regner med at det er dette, men like fullt irriterende.

Hadde vært bedre om knappene f.eks. bare hadde vært grå om man ikke kunne bruke de.

Lenke til kommentar

Noen som vet om når jeg kjøper spillet i butikk om jeg da bruker origin til å laste ned spillet.

 

Spør, fordi jeg har bare en macbook air hos familien nå, og den har ikke dvdrom

Du kan allerede laste spillet ned nå fra swtor.com, jeg er usikker på om du må lage en konto for å få tilgang til å laste det ned. Men konto må du uansett lage senere for å få registrert retail koden din. Så det er ikke noe å vente på.

 

Håper du kjører bootcamp og windows på macbooken din fordi spillet fås kun i windows versjon.

Lenke til kommentar

Har nå spilt Jedi Guardian til lvl 17, og lar meg irritere av noen få, men betydelige ting:

 

- Uansett hvor mange onde handlinger du gjør som Jedi, om du så er helt nede på rødt (ondeste av det onde), så har det ikke noe særlig å si for historien din. Jupp, du hørte meg... Ikke kan du skifte side til Imperiet, ikke kan du angripe Republikk-spillere - du blir ikke en gang sparket ut av Jediordenen.

 

- Jedi Guardian er ikke så god dmg & tank som man skulle tro og blir lurt til å tro, ihvertfall ikke i lvl 10-20. Håper dette bedrer seg, hvis ikke anbefaler jeg heller folket å bli Jedi Sentinel istedenfor.

 

- Levling går ganske sakte som Jedi Warrior/Guardian. Jeg kan gjøre omtrent 20 quests, drepe fullt av elite-fiender og det er allikevel ikke sikkert at jeg har lvlet.

 

Alt i alt et meget godt spill, men om du vil lvle fort ville jeg ikke gått Jedi Warrior. Hvis du vil drepe Republikk og bli/være ond, så må du dessverre nok være Sith.

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar

Du er ihvertfall ikke gjerrig på maskinvare ser jeg ut i fra signaturen din :)

 

Du trenger ikke være redd for kun 10 fps på macbooken, jeg har en dell laptop med litt lavere specs, og med grafikken på low og shadows avslått så har jeg 30 - 40 fps.

hehe takk døgnvill

 

godt å høre, da kan jeg kose meg med old republic i jula. driver å laster ned nå, tar evigheter, men men, da er jeg ihvertfall klar til i morra

 

hvilken server holder gamer.no folk seg på? et mmo blir x10 ganger bedre når man har folk å snakke/spille med

Lenke til kommentar

Du er ihvertfall ikke gjerrig på maskinvare ser jeg ut i fra signaturen din :)

 

Du trenger ikke være redd for kun 10 fps på macbooken, jeg har en dell laptop med litt lavere specs, og med grafikken på low og shadows avslått så har jeg 30 - 40 fps.

hehe takk døgnvill

 

godt å høre, da kan jeg kose meg med old republic i jula. driver å laster ned nå, tar evigheter, men men, da er jeg ihvertfall klar til i morra

 

hvilken server holder gamer.no folk seg på? et mmo blir x10 ganger bedre når man har folk å snakke/spille med

 

Jeg er på Hex Droids, men der er det litt kø 10-20 min.. er mye nordmenn og Skandinavier der.

Lenke til kommentar

Gawd, ser ikke ut til d blir gaming på meg i dag. Kom til taris i går, og etter en time gaming der, så havnet jeg en plass der d er en memory leak, så nå klikker spillet hver gang jeg logger inn.

BW er visst klar over problemet, da en haug med andre spillere sliter med dette, håper patch fikser d snart.

Har sendt ticket og håper dem flytter meg vekk fra taris snart

Lenke til kommentar

Gawd, ser ikke ut til d blir gaming på meg i dag. Kom til taris i går, og etter en time gaming der, så havnet jeg en plass der d er en memory leak, så nå klikker spillet hver gang jeg logger inn.

BW er visst klar over problemet, da en haug med andre spillere sliter med dette, håper patch fikser d snart.

Har sendt ticket og håper dem flytter meg vekk fra taris snart

 

Hadde tenkt meg til Taris snart. Kanskje man burde holde seg unna for nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...