Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

http://torwars.com/2011/12/19/bounty-hunter-weekly-choosing-crew-skills-for-the-hunt/

 

http://www.computerandvideogames.com/330180/the-old-republic-already-has-over-1-million-players-analyst/

 

“Our (very rough) estimate is based on (1) Star Wars now has 29% as many servers in operation as World of Warcraft in North America and Europe; (2) the average player density (relative to server capacity) on the Star Wars servers appears higher than it is on World of Warcraft; and (3) we estimate that World of Warcraft has around 4.0-4.5 million subs in North America/Europe.”

 

 

Her er det forøvrig også nevnt 4-4.5 millioner subs, ikke de 10+ Blizzard selv liker å skryte av, som er blank løgn. 29% må være et forsiktig, eller utdatert estimat. For det er vel et par hundre WoW servere, og sikkert et hundretalls SWTOR servere også? De fleste WoW serverne svever rundt medium, og det er skremmende mange (hvertfall for ATVI aksjeeiere) med low pop. Sitter med en stor mistanke om at en god del av de 4-4.5 millionene driver og sjekker ut SWTOR for å se om de vil bytte spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

combat minner meg om tabula rasa *grøss*, kan noen bekrefte?

Ellers har jeg ikke fått prøvet spillet enda fordi jeg tastet inn security question feil. Den popper opp hver gang man skal logge inn og sier at den kjenner ikke min PC selvom det er samme PC, jeg har ikke oppdatert noe HW eller SW, er dette en bug?

 

Jeg har sendt email til supporten, de sa først at de ikke kunne hjelpe meg og ba meg ringe telefon support. Telefon support sier trykk 2 for å komme videre også trykk 3 for å snakke med en agent, men ingenting skjer når man trykker 3, maskinen bare repeterer seg selv.

 

Sente email til supporten og forklarte dette, så sa de at de kunne hjelpe meg med dette problemet allikevel.

Så jeg venter på hjelp fra dem, synes at supporten er kjip når de kan hjelpe folk men gidder ikke, slike folk burde ikke jobbe med support.

Lenke til kommentar

Møt alltid negativt forberedt og bli positivt overraska eller i det minste ikke skuffa.

Det er mitt livsmotto.

 

Bloodworthy har alledre que kl 7.00 :p

Var også den eneste, så jeg.

Passer meg fint, har gitt opp den serveren. Koser meg på Hex Droid nå som folk begynner å komme seg inn.

Får bare håpe det ikke blir lengre køer enn den halvtimen som allerede er der under peak. Gidder ikke å køe i en time som på de andre serverene. :p

Lenke til kommentar

http://torwars.com/2...s-for-the-hunt/

 

http://www.computera...layers-analyst/

 

"Our (very rough) estimate is based on (1) Star Wars now has 29% as many servers in operation as World of Warcraft in North America and Europe; (2) the average player density (relative to server capacity) on the Star Wars servers appears higher than it is on World of Warcraft; and (3) we estimate that World of Warcraft has around 4.0-4.5 million subs in North America/Europe."

 

 

Her er det forøvrig også nevnt 4-4.5 millioner subs, ikke de 10+ Blizzard selv liker å skryte av, som er blank løgn. 29% må være et forsiktig, eller utdatert estimat. For det er vel et par hundre WoW servere, og sikkert et hundretalls SWTOR servere også? De fleste WoW serverne svever rundt medium, og det er skremmende mange (hvertfall for ATVI aksjeeiere) med low pop. Sitter med en stor mistanke om at en god del av de 4-4.5 millionene driver og sjekker ut SWTOR for å se om de vil bytte spill.

 

Håper bare ikke Bioware og EA går i fella med å åpne flust med servere nå ved launch, hvor vi ender opp med flere temmelig øde servere når endel av interessen avtar etter noen uker / de(n) første måneden(e). For migrering av servere i etterkant er alltid noe herk som alltid skaper frustrasjon og krøll.

 

 

Tar vi uansett 4.0 - 4.5 millioner aktive subscriptions i Europa og USA for World of Warcraft, og legger til det havet de har av aktive subscriptions i Asia + Oseania så ender vi vell opp med minimum 7.0 millioner aktive subscriptions noe som fremdeles er voldsomt imponerende med tanke på hvilken dødsone World of Warcraft er i med tanke på at det er 1år siden Cataclysm kom ut og hvor lenge spillet faktisk har vært på markedet. 7.0 millioner er jo fremdeles soleklart flest aktive, betalte spillere innen MMO-sjangeren med solid margin.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Møt alltid negativt forberedt ...

 

møter du support folk med negativitet kan du bare glemme å få hjelp.

bra at jeg ikke følger ditt livsmotto, bra at jeg holder hode kalt og er hyggelig mot supporten selvom det er irriterende, slik at de får ut fingeren og løser problemet.

Altså, det jeg mente var at du aldri bør forvente at noe bra skjer eller glede deg til noe, fordi da du blir du bare skuffa når det ikke skjer, og det er bedre å bare spare seg for skuffelsen. Du trenger ikke være negativt innstilt mot folk du møter. To vidt forskjellige ting det der. Rimelig enkelt å skille mellom også.

Lenke til kommentar

Møt alltid negativt forberedt ...

 

møter du support folk med negativitet kan du bare glemme å få hjelp.

bra at jeg ikke følger ditt livsmotto, bra at jeg holder hode kalt og er hyggelig mot supporten selvom det er irriterende, slik at de får ut fingeren og løser problemet.

 

Tror nog du missupfattade vad han sade ja....han säger ju inte att han är negativ MOT support.

Lenke til kommentar

Jeg er bare glad jeg fikk spilt rundt 40 minutter. :p

Fikk svidd noen tusen credits på crafting også. Scavenging var jo så lett å levle, glemte helt at det koster penger å levle UWT og at Armortech krever kjøp av nye recipes etter hvert, men kan dog ikke klage. Fikk meg et flott belte i sted, av typen purplz. Lenge leve RE! :D

Lage en drøss med grønt, RE, lage noe mindre blått, RE, ding, purplz.

 

Nå kan jeg stikke på kurs med god samvittighet, så shopping og så hjem og game igjen. Håper resten av guildet har kommet seg inn til jeg er hjemme. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...