Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faktisk ganske likt "spor av nøtter" setningen som alltid står på godteri og boller, chips osv.

 

Er faktisk helt ulikt.

"spor av nøtter" kan ikke misforstås, mens en EULA nå om dagen er så uklar i sitt språk at du vet ikke hva du har akseptert før det biter deg i ræva.

 

Du er klar over at du aldri kan spille et mmo spill om du tolker EULA på den måten du gjør? Kan love deg at dette spillet er langt ifra det enste med ting i EULA som virker noe spesielt, spesielt om en er paranoid som mange er. Facebook kan du jo bare stenge med en gang fks, er sikkert endel punkter for dette forumet du synes er rart også, best du går å leser ;)

Lenke til kommentar

Gir egentlig faen om hvilke selskap som snoker i PCen min. Glad jeg tenker slik :p

Kommer aldri i min levetid til å skje noe "negativt" med meg eller PCen etter å ha godkjent en EULA.

 

Btw, er lvl20 og spillet er åndsafett!

 

Har fire karakterer på lvl 4, en på lvl 3 og en på lvl 5 så langt. Sliter med å bestemme meg for hvem jeg skal satse på, men har endelig bestemt meg for Jedi Councelar, Bounty Hunter eller Smuggler. Den siste overrasket meg ganske mye. Trodde det skulle bli en kjedelig klasse å spille, men den er jo faktisk morsom og har en meget bra historie. :) Sith Warrior var ganske kjedelig, men Sith Inquisitor morsom. Nettopp spist, så tror jeg starter opp med Bounty Hunter denne gangen.

 

Så forresten noe rart i en quest som trakk litt ned:

 

 

Jeg dro inn i en hule for å finne en fjott, og hulen begynte å rase sammen. Jeg måtte løpe ut av hulen før den raste fullstendig, men hadde også et bonusoppdrag der å drepe noen fiender. Da jeg kom til jeg så utgangen snudde jeg og gikk inn i hulen igjen, og etter en liten stund stoppet den å rase sammen. Det ødela en del av spenningen. Men det er bare en detalje, og det er første gang jeg har hatt noe å klage på. Tvert imot elsker jeg at det er så fokusert på historie. Ser du en grønn dør har du noe å glede deg til. :)

 

 

Ser nå at klokken er ti over halv to om natten? Jaja, vi tar noen timer til. Søvn er for pyser. :p

 

Edit: Hvordan funker kampsystemet egentlig? Blir man kun truffet om man ser man blir truffet, eller er det noe bakgrunnstull som i de fleste andre MMORPGer? Det er litt viktig å vite for Smuggler, siden jeg gjemmer meg bak ting og skyter når jeg kan. Om det er noe bakgrunnstull så jeg blir truffet selv om skuddet går milevis unna blir det meningsløst å bruke cover.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

det var smart å slippe folk som har forhåndsbestilt spillet og har ventet lenge, slik at de kan spille og nyte spillet før horder av folk kommer inn ved release og forårsaker kaos, lag og kanskje server krasj you name it, som er ganske vanlig ved release av nye mmorpg.

 

Svada , har spilt alt av nyere MMOs og alt jeg har opplevd er litt kø, men slik er det med nye spill. Men siden Bioware er noobs på onlinespill ,så er det ingen overraskelse at de ikke tar noen sjanser.

Lenke til kommentar

Det overrasker meg at Bioware fremdeles kjører hardt på early access-reklamen. Tror de folk er dumme ? 1 eller 2 dager tidligere er å pisse på folk , seriøst.I morgen kommer MULIGENS oktober-November folka ut. Og siden serverene blir tatt ned den 19 , blir det ikke mye igjen.

 

Serverne blir vel ikke tatt ned den 19'ende, hvor har du lest det? Og husk var jo opprinnelig Early Access fra 15. desember, mens nå noen fikk 2 dager mer enn først sagt.

Lenke til kommentar

MysticoN: Kunne ikke vært mer enig. Om ikke annet så har folk fått tilgang enda tidligere enn antall. Men men.. haters will hate, uansett.

Utrolig artig egentlig å se hvor mange innbitte nerds som flamer for alt mulig rart. Skulle tro at verden kommer til å gå under. I tillegg har EA/Bioware sitt på det tørre. Det står trossalt at du har muligheten til å spille OPPTIL 5 dager tidligere enn launch.

Tydeligvis sliter folk med å lese en helt setning før de konkluderer med at "det er dritt" :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det var smart å slippe folk som har forhåndsbestilt spillet og har ventet lenge, slik at de kan spille og nyte spillet før horder av folk kommer inn ved release og forårsaker kaos, lag og kanskje server krasj you name it, som er ganske vanlig ved release av nye mmorpg.

 

Svada , har spilt alt av nyere MMOs og alt jeg har opplevd er litt kø, men slik er det med nye spill. Men siden Bioware er noobs på onlinespill ,så er det ingen overraskelse at de ikke tar noen sjanser.

 

Veldig uenig, synes systemet deres er helt genialt. Så får de som er mest entusiastiske få tilgang først(ikke helt 100% riktig I know). Og så slipper login serverne å knele, og at de må bruke fryktelig mye penger på disse for kun noen dager. Dette burde fremtidige mmorpg lære av.

 

Og viss du har spilt flere mmorpg, så vet du hvor jævlig hver bidige launch har vært mer eller mindre.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...