Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt ensformig, ja. Men det tok seg betraktelig opp på slutten før jeg fikk lyssverdet. Men nå sliter jeg selvsagt med å bestemme meg for om jeg skal fortsette med Jedi Sage eller starte med Bounty Hunter eller Smugger og gi dem en grundig sjanse. :p

Ikke glem Jedi Shadow. En bra tank, melee dps og morsom faen i pvp :ph34r:

Lenke til kommentar

Er faktisk helt ulikt.

"spor av nøtter" kan ikke misforstås, mens en EULA nå om dagen er så uklar i sitt språk at du vet ikke hva du har akseptert før det biter deg i ræva.

 

Du er klar over at du aldri kan spille et mmo spill om du tolker EULA på den måten du gjør? Kan love deg at dette spillet er langt ifra det enste med ting i EULA som virker noe spesielt, spesielt om en er paranoid som mange er. Facebook kan du jo bare stenge med en gang fks, er sikkert endel punkter for dette forumet du synes er rart også, best du går å leser ;)

 

 

Facebook har vært blokkert lenge her.

 

Det er sjelden jeg har lest en mer forvirrende EULA enn EA's.

Origin nekter jeg å installere etter å ha lest EULAen, så derfor sa jeg nei takk til BF3 også. Før var en EULA slik som beskrevet over - at selskapet skulle sikre seg, men nå for tiden blir EULAer brukt for å strippe brukeren for rettigheter. Det liker jeg dårlig.

 

Om resultatet blir at jeg ikke får spille onlinespill mer, så blir det vel slik.

Lenke til kommentar

Ganske enkelt. Det minner om gamle gamecube-spill som Rogue Squadron. Du styrer bare hvor skipet er i tredjeperson på skjermen med musa, ikke hvor det skal flyve, det er preset i mission du tar. Så holder du inne venstre musknapp for å skyte ting med laser, og høyre for å skyte missiles (som ikke er uendelig ammo).

Så har du en knapp for "barrel roll". That's it.

 

Det er ikke freeform space shooter av typen Freespace 2.

 

Når du er ombord i skipet ditt, kan du gå til en egen terminal som lar deg velge blant tilgjengelige space missions, da blir du flyttet inn i din egen instance og gjør missionen der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ganske enkelt. Det minner om gamle gamecube-spill som Rogue Squadron. Du styrer bare hvor skipet er i tredjeperson på skjermen med musa, ikke hvor det skal flyve, det er preset i mission du tar. Så holder du inne venstre musknapp for å skyte ting med laser, og høyre for å skyte missiles (som ikke er uendelig ammo).

Så har du en knapp for "barrel roll". That's it.

 

Det er ikke freeform space shooter av typen Freespace 2.

 

Når du er ombord i skipet ditt, kan du gå til en egen terminal som lar deg velge blant tilgjengelige space missions, da blir du flyttet inn i din egen instance og gjør missionen der.

Takker :) Hadde tenkt meg litt større skip som stardestroyers eller hva det het i filmene :p Noe litt mindre, ikke så stort, men større en en fighter. Kan man oppgradere skipene etterhvert? Hvis så, har man et begrenset poeng tall man kan bruke på alle områdene, slik at ikke alle har samme skip?

Lenke til kommentar

Nei. Du får ikke noe annet skip enn det du får rundt lvl 10-15 når du følger storyquestene. Det er bare en liten instance med noen rom der du kan henge med companions. Og reise til andre planeter. Space combat blir sikkert flesket litt ut med tiden. Men foreløpig er det bare et småkjedelig on-rails skyte minigame.

 

Du bruker ikke skipet på planetene, det kjøper man egne mounts til.

 

Hver klasse har hvert sitt skip. Men du ser aldri skipene til dine medspillere, du må nemlig dra til hangaren for å gå ombord, og den er instanced bare for deg. Man flyr ikke rundt vilkårlig, du bare ser en animasjon når du tar av fra planeten, og popper opp inne i skipet der du kan rusle rundt og prate med companions eller ta missions eller reise til en annen planet (som også bare er en cutscene).

 

Når du lander på en planet dockes skipet og står i hangaren til du kommer tilbake. Det er ikke Eve Online vi snakker om her :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei. Du får ikke noe annet skip enn det du får rundt lvl 10-15 når du følger storyquestene. Det er bare en liten instance med noen rom der du kan henge med companions. Og reise til andre planeter. Space combat blir sikkert flesket litt ut med tiden. Men foreløpig er det bare et småkjedelig on-rails skyte minigame.

 

Du bruker ikke skipet på planetene, det kjøper man egne mounts til.

 

Hver klasse har hvert sitt skip. Men du ser aldri skipene til dine medspillere, du må nemlig dra til hangaren for å gå ombord, og den er instanced bare for deg. Man flyr ikke rundt vilkårlig, du bare ser en animasjon når du tar av fra planeten, og popper opp inne i skipet der du kan rusle rundt og prate med companions eller ta missions eller reise til en annen planet (som også bare er en cutscene).

 

Når du lander på en planet dockes skipet og står i hangaren til du kommer tilbake. Det er ikke Eve Online vi snakker om her :)

I see :p Så man kan ikke ha kamper med skipene mot andre spillere?

Lenke til kommentar

Om du gjentatte ganger får feil på større filer når du laster ned kan det være verdt å sjekke om du kanskje har fått en defekt minnebrikke eller potensielt gåen HD/Sata kontroller/Nettverkskort.

 

Det skal ikke mer en 1 bit feil i den store fila på noen gigabytes for at den skal feile hash sjekken som utføres når den er ferdig nedlastet til for at nedlastingen blir erklært for feilet.

 

Om du har en annen maskin du kan laste ned på for deretter å manuelt flytte filen over til din hovedmaskin så prøv det.

Om du også da får feil etter å ha manuelt flyttet filen over ligger feilen definitivt på din maskin, selv om man kan være heldig å kopiere den samme filen uten feil selv om den ikke lastes ned korrekt.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

Om du gjentatte ganger får feil på større filer når du laster ned kan det være verdt å sjekke om du kanskje har fått en defekt minnebrikke eller potensielt gåen HD/Sata kontroller/Nettverkskort.

 

Det skal ikke mer en 1 bit feil i den store fila på noen gigabytes for at den skal feile hash sjekken som utføres når den er ferdig nedlastet til for at nedlastingen blir erklært for feilet.

 

Om du har en annen maskin du kan laste ned på for deretter å manuelt flytte filen over til din hovedmaskin så prøv det.

Om du også da får feil etter å ha manuelt flyttet filen over ligger feilen definitivt på din maskin, selv om man kan være heldig å kopiere den samme filen uten feil selv om den ikke lastes ned korrekt.

Greit. Nå sletta jeg hele spillet og begynte på nytt. Dersom det samme skjer igjen prøver jeg din variant. :)

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...