Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om noen gode Sith Inquisitor Assassin combat PVE builds? Lyst til å teste ut Assassin, med vil være fullstendig lightsaber combat fokusert og ikke noe stealthy, stealthy greier.

 

Liker alltid å ha gode level 50 builds og gå utifra, kan alt for lite til å sette sammen noe fornuftig selv..

Lenke til kommentar

"I have located the official thread for this problem of the SWTOR forums. Seems no solution has been found yet."

 

På nåværende tidspunkt er det nærmeste løsninga jeg har funnet på problemet... :cool:

Har du prøvd å kjøre installasjonen som administrator? Som en annen bruker? Bedt det installere spillet en annen plass?

Lenke til kommentar

"I have located the official thread for this problem of the SWTOR forums. Seems no solution has been found yet."

 

På nåværende tidspunkt er det nærmeste løsninga jeg har funnet på problemet... :cool:

Har du prøvd å kjøre installasjonen som administrator? Som en annen bruker? Bedt det installere spillet en annen plass?

Ingen av dem, nei :p

Lenke til kommentar

Men jeg regner jo med at dette forsøket også går på dunken. Så, hva er det jeg eventuelt skal gjøre neste gang jeg prøver? F.eks. lage en ny bruker, og deretter legge filen direkte på "disk C", istedenfor i "programfiler"? :p

 

Edit: Og i tillegg kjøre som administrator.

Endret av Langdon
Lenke til kommentar
Nå sletta jeg akkurat spillet og starta nedlastinga på nytt. Samme feilen oppstår ved Main Assets 1 hver eneste gang, jeg må repaire og nedlastingen begynner fra null igjen...

 

Jeg knota mye med akkurat det der. Fikk fikset det til slutt ved å installere launcher på nytt ikke bruke fixlauncher. Muligens det bare var flaks.

 

De er nok veldig gira på å ordne opp fort i disse dager

 

Vet nå ikke det akkurat. Har problemer med at min pre-order code ikke vises i my account og holdt på i 4 dager nå for å få fikset det så jeg forhåpentligvis får spilt litt EGA.

Lenke til kommentar

Flere som ikke får registrert spillet sitt? Jeg "forhåndsbestilte" via Origin sent i November. Har laget account på swtor sidene og alt det der. Men på launchern for spillet står det at kontoen min ikke har en aktiv sub. Mens den pakka jeg bestilte inneholdt 30 dagers spilletid. Når jeg bruker Origin Swtor produktnøkkel for å løse inn dette på nettsidene står det at koden allerede er brukt... men kan ikke huske å ha brukt den enda.

 

Er dette et kjent problem?

 

Edit* Tror jeg muligens fant svaret selv :p Er bare en feil at det står at sub ikke er aktiv, en feil som blir borte så fort jeg får tilgang til spillet :)

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Flere som ikke får registrert spillet sitt? Jeg "forhåndsbestilte" via Origin sent i November. Har laget account på swtor sidene og alt det der. Men på launchern for spillet står det at kontoen min ikke har en aktiv sub. Mens den pakka jeg bestilte inneholdt 30 dagers spilletid. Når jeg bruker Origin Swtor produktnøkkel for å løse inn dette på nettsidene står det at koden allerede er brukt... men kan ikke huske å ha brukt den enda.

 

Er dette et kjent problem?

 

Edit* Tror jeg muligens fant svaret selv :p Er bare en feil at det står at sub ikke er aktiv, en feil som blir borte så fort jeg får tilgang til spillet :)

Håper det er en feil, for jeg har det jeg også. :p

Lenke til kommentar

det var smart å slippe folk som har forhåndsbestilt spillet og har ventet lenge, slik at de kan spille og nyte spillet før horder av folk kommer inn ved release og forårsaker kaos, lag og kanskje server krasj you name it, som er ganske vanlig ved release av nye mmorpg.

 

Svada , har spilt alt av nyere MMOs og alt jeg har opplevd er litt kø ..

 

Hvis du synes det er greit å vente på kø for å få spille et mmorpg, so be my guest.

Det er ikke alle som har god tid. For meg er det kjipt å ikke få spilt når jeg vil pga uforutsigbare problemer, man har tross alt betalt for spilletiden, som er begrenset.

Endret av Game-master
Lenke til kommentar

Finnes det noe ala talent-systemet i WoW? Altså at man velger noen spells/abilities/bonuses bort til fordel for andre i løpet av lvlingen? Og er disse valgene i så fall irreversible, eller kan man (mot en liten sum) unlearne alt for å bygge om builden? Hvis man kan unlearne ting så kommer jeg sikkert bare å prøve meg frem (det er jo egentlig kjekkest), men hvis det er slik at man tar et valg for alltid er det nesten en fordel å begynne å sette seg inn i builds...

Lenke til kommentar

Finnes det noe ala talent-systemet i WoW? Altså at man velger noen spells/abilities/bonuses bort til fordel for andre i løpet av lvlingen? Og er disse valgene i så fall irreversible, eller kan man (mot en liten sum) unlearne alt for å bygge om builden? Hvis man kan unlearne ting så kommer jeg sikkert bare å prøve meg frem (det er jo egentlig kjekkest), men hvis det er slik at man tar et valg for alltid er det nesten en fordel å begynne å sette seg inn i builds...

 

Ja, ja og tror ja.

Står masse om dette på swtor.com, gå å les.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...