Gå til innhold

Republikanske motkandidater til Obama, 2012? Hvem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, jeg ble ganske lei av å høre folk som ringer inn og si at de støtter Obama, og dereter skriker han til dem, kaller dem idioter og kutter dem av før de kan svare.

 

Resten av tiden ble brukt til å beskrive hvor grusom Obama var. F.eks. "voting for Obama in 2008 is forgivable. He was a nobody with no experience. But in 2012 it is completely unforgivable, people should know better". og "The difference between whiny liberals like you and conservatives like me is that we can take a loss, we don't riot in the streets, we are not trying to assasinate the President".

 

Det virker som om Fox News radio er mer høyrevridd enn Fox News. Det var morsomt i starten, men etterhvert ble jeg lei.

Lenke til kommentar

Obama ser ut til å vinne. 4 nye forferdelig år for amerikanerne. Mitt Romney leder foreløpig popular vote.

 

VG melder at Obama knuser Romney i Florida. Det sier litt om norsk media, når det strengt tatt bare skiller 30.000 stemmer av over 7 millioner.

 

Det ble uansett et tett løp, så de som gjettet at Obama hadde over 90 % sjanse for å vinne kan skysse meg bak.

Endret av MBarne
Lenke til kommentar

Ved tanke på at restene av mediene er til venstre, så blir det "fair and balanced" når du legger fox på andre siden av vekta ;)

 

Dette er en vanlig misforståelse. Resten av mediene er ikke til venstre. De er til den siden som måtte føre til flest sensasjoner og flest seere. Resten av mediene pleier som regel å dilte etter Fox News. Bare se på hvordan CNN klarte å påstå at Obama ikke vant en av de to siste debattene bare fordi Fox News nektet fullstendig for at Obama kunne ha vunnet.

 

Fox News er en søppelkanal som lyver og manipulerer med en klar politisk agenda. De andre kanalene er søppelkanaler som lar seg styre av Fox News.

 

Dessuten er eierne av de andre kanalene som regel styrtrike, og derfor sannsynligvis høyrevridde.

Lenke til kommentar
Obama ser ut til å vinne. 4 nye forferdelig år for amerikanerne.

 

Uansett hvor forferdelig det måtte bli er det ingenting mot hvor jævlig det hadde blitt med løgneren Mitt "legge ned amerikanske bedrifter og etterpå late som han ville redde dem" Romney.

 

Romney ville bare kutte i skattene uten å tenke på hvordan han skulle betale for den voldsomme økningen i militære utgifter han planla å kjøre på med.

 

Det ble uansett et tett løp, så de som gjettet at Obama hadde over 90 % sjanse for å vinne kan skysse meg bak.

 

Sannsynligheten har ikke noe med hvor mye Obama vant med. At det var 90% sannsynlighet betyr ikke at han ville få 90% av stemmene. 90% sannsynlighet angir hvor sannsynlig det var at han vant, uansett hvor mye det var med.

 

For meg var valget klart lenge før selve avstemningen. Det var liten tvil om at Obama kom til å vinne, siden folk som faktisk vedder penger på utfallet hadde gjettet på at så kom til å skje. Intrade og andre har hatt rett alle de andre valgene, og så også denne gang.

 

Dette med at det liksom var dødt løp var bare mainstream-medias tullprat fordi de var påvirket av Fox News' bedrag. Det var aldri noen fare for et jevnt valg. Obama var alltid den som nesten 100% sannsynlig kom til å vinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde ærlig talt ikke hatt mye mot at USA valgte Romney, gikk til helvete og ble totalt uviktig på den internasjonale arena.

Men det er mitt syn som nordmann, ikke som en fyr som liker amerikansk kultur.

 

Jada, la de dumme amerikaner gå til helvete, sult og dø, de er jo bare amerikaner vet du! Neste gang du kritisere amerikansk samfunn fordi det er for mange fattige vet jeg at det ikke er fordi du har empati men heller ren anti-amerikanisme

Lenke til kommentar

Si meg, når lærte du å lese og hvorfor i HELVETE gikk du ikke tilbake og klaget på jobben som ble gjort?

 

Dette er det jeg skrev: "Som sagt, det er mitt syn som nordmann."

 

Dette er det du leste: "Som sagt, det er mitt syn som gjelder for alle nordmenn, siden jeg som Konge kan prate for alle."

 

Skjerpings! Du opptrer bare useriøst og gjør diskusjonene ulevelige ved å komme med sånne helt ville tolkninger!

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Si meg, når lærte du å lese og hvorfor i HELVETE gikk du ikke tilbake og klaget på jobben som ble gjort?

 

Dette er det jeg skrev: "Som sagt, det er mitt syn som nordmann."

 

Dette er det du leste: "Som sagt, det er mitt syn som gjelder for alle nordmenn, siden jeg som Konge kan prate for alle."

 

Skjerpings! Du opptrer bare useriøst og gjør diskusjonene ulevelige ved å komme med sånne helt ville tolkninger!

Jeg kan lese utmerket godt jeg.

 

Hvis en person f.eks sier "...... det er mitt syn som lege" så betyr det at han uttaler seg i kraft av at han er lege, ikke at han uttaler seg som en privatperson som tilfeldigvis er lege.

 

Hvis du f.eks hadde vært en kristen og en annen person hadde sagt "... jeg mener det er greit å mobbe homofile, og det er mitt syn som kristen" så ville du også ha reagert på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...