Gå til innhold

Republikanske motkandidater til Obama, 2012? Hvem?


Anbefalte innlegg

Jeg kan lese utmerket godt jeg.

 

Hvis en person f.eks sier "...... det er mitt syn som lege" så betyr det at han uttaler seg i kraft av at han er lege, ikke at han uttaler seg som en privatperson som tilfeldigvis er lege.

 

Hvis du f.eks hadde vært en kristen og en annen person hadde sagt "... jeg mener det er greit å mobbe homofile, og det er mitt syn som kristen" så ville du også ha reagert på det.

 

Så du mener at jeg ikke er nordmann...?

 

Å uttale seg med bakgrunn i noe er noe helt annet enn å uttale seg PÅ VEGNE AV en hel flokk mennesker. Hvis du tror det er annerledes så har du misforstått kraftig.

Når èn lege sier "som lege" så sier ikke han at alle leger mener det samme. Det han mener er at han har utdannelse som tilsier at han har et godt utgangspunkt for å mene noe om saken. Med andre ord nøyaktig det samme som jeg skrev i min post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en vanlig misforståelse. Resten av mediene er ikke til venstre. De er til den siden som måtte føre til flest sensasjoner og flest seere. Resten av mediene pleier som regel å dilte etter Fox News. Bare se på hvordan CNN klarte å påstå at Obama ikke vant en av de to siste debattene bare fordi Fox News nektet fullstendig for at Obama kunne ha vunnet.

 

Fox News er en søppelkanal som lyver og manipulerer med en klar politisk agenda. De andre kanalene er søppelkanaler som lar seg styre av Fox News.

 

Dessuten er eierne av de andre kanalene som regel styrtrike, og derfor sannsynligvis høyrevridde.

Benghazi saken er et godt eksempel på hvor langt til venstre i amerikansk sammenheng mediene er. I denne saken har det vært åpenbare feil og uakseptable avgjørelser tatt av Obama, men bare Fox ønsker å snakke om dette.

 

Fox News ble opprettet nettopp for å balansere, enten du ønsker å se det eller ei!

Lenke til kommentar

Jeg hadde ærlig talt ikke hatt mye mot at USA valgte Romney, gikk til helvete og ble totalt uviktig på den internasjonale arena.

Men det er mitt syn som nordmann, ikke som en fyr som liker amerikansk kultur.

Dette sier alt om deg og din naivitet. Neste gang anbefaler jeg deg å ta frem historie bøkene. Da vil du fort finne ut hva USA egentlig har gjort for at du kan snakke så fritt som du gjør nå. Jeg kommer til å ha vanskeligheter med å ta deg seriøst etter dette innlegget.

Lenke til kommentar

Dette sier alt om deg og din naivitet. Neste gang anbefaler jeg deg å ta frem historie bøkene. Da vil du fort finne ut hva USA egentlig har gjort for at du kan snakke så fritt som du gjør nå. Jeg kommer til å ha vanskeligheter med å ta deg seriøst etter dette innlegget.

 

 

http://en.wikipedia....tary_operations

 

Alt jeg trenger av argumenter vil du finne der.

 

Og bør jeg nevne at jeg har 20 vekttall i Amerikansk Historie...?

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Vi snakker ikke om individer, vi snakker om nasjoner. If you want to move the goalposts, you might want to wait for the game to pause.

 

Det er individer som lider størst når landet går til helvete som du ønsker. Det er hykleri å kritisere et land som bruker militær for å prøve å stoppe folkemord fordi uskyldige drepes samtidig som du ønsker et land skulle gå til helvete og uskyldige kan sulte for å endre landets politikk

 

Det er både ironisk og hyklersk

Lenke til kommentar

Hvilke folkemord? Var det et folkemord i Palestina FØR Israel ble dannet? Nei. Var det et folkemord i Irak i løpet av de siste årene før USA angrep? Nei.

Var det et folkemord i Afghanistan siden russerne forlot landet? Nei.

 

STOP LYING!

 

Jeg var imot Irak krigen selv men Saddam terrorisert sine folk i mange år og drepte mange tusen hvis ikke mer. Kaller du det folkemord eller ikke har lite å gjøre med prinsippet om hykleriet i å bry seg om uskyldige i et land mens du ønsker et annet landets uskyldige å lide uavhengig av hvorfor krigen startet. Det indikere hatet mot et lands uskyldige men ikke den andres.

Lenke til kommentar

Jeg mener at angrepet som kostet flere HUNDRE tusen folk livet er et folkemord, og at Irak ville vært i mye bedre stand enn det er nå!

 

Har du et problem med det, så er det ditt. Jeg er veldig klar på dette, og jeg er ikke klar over noen argumenter mot. Invasjonen var ulovlig, uetisk, uforsvarlig, uøkonomisk og kostet opp mot en million mennesker livet!

 

Og alt dette fordi Bush var en jævla idiot!

 

Hvis USA vil ha respekten tilbake, så får dere faen ta meg slutte å drepe uskyldige mennesker over hele verden! For hvis dette fortsetter så kommer noen til å finne frem ballene til FN og sette i gang sanksjoner!

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener at angrepet som kostet flere HUNDRE tusen folk livet er et folkemord, og at Irak ville vært i mye bedre stand enn det er nå!

 

Har du et problem med det, så er det ditt. Jeg er veldig klar på dette, og jeg er ikke klar over noen argumenter mot. Invasjonen var ulovlig, uetisk, uforsvarlig, uøkonomisk og kostet opp mot en million mennesker livet!

 

Og alt dette fordi Bush var en jævla idiot!

 

Hvis USA vil ha respekten tilbake, så får dere faen ta meg slutte å drepe uskyldige mennesker over hele verden! For hvis dette fortsetter så kommer noen til å finne frem ballene til FN og sette i gang sanksjoner!

 

Igjen, det er hykleriet i å bry seg om uskyldige i et land mens du ønsker et annet landets uskyldige å lide . Det indikere hatet mot et lands uskyldige men ikke den andres.

 

Et ekte humanist ville foreslå et løsning som ingen uskyldige lider, ikke drepe noen på et land for å savne i et annet land.

 

Jeg forstå hva du sier og er delvis enige men jeg har lite respekt for slik hykleriet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...