Gå til innhold

Samsung Galaxy S, rooting, lagfix og tilsvarende - LES FØRSTEPOST.


Anbefalte innlegg

EDIT:

Tenker jeg prøver å spoofe kies til å tro jeg har en annen produktkode enn jeg har. Men da må jeg vite den norske produktkoden. Noen som vet hvilken det er? Er 3 bokstaver.

 

XEE, XEN og TEN er de "norske" produktkodene.

 

 

Har selv XEE, som er for Skandinavia. I senere tid har XEN blitt minst like utbredt, mulig den er særnorsk. TEN er telenorbrandede telefoner.

 

 

 

Dere glemte å skrive med NEE . trodde den var også skandinavisk / norsk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke den nye KIES til å funke med registry patcher. Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned den gamle versjonen av KIES så jeg kan bruke den gamle patchen? Eller eventuelt hvor jeg kan laste ned en offisiell firmware slik at jeg kan oppgradere gjennom KIES på vanlig måte. Virker ikke som de på samfirmware.com er offisielle, da KIES gir meg beskjed om at "denne versjonen av enheten ikke kan oppgraderes"

 

Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med dette.

 

Mvh

Stian

 

EDIT: Glem det folkens. Tror jeg fikk det til nå :D

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

EDIT:

Tenker jeg prøver å spoofe kies til å tro jeg har en annen produktkode enn jeg har. Men da må jeg vite den norske produktkoden. Noen som vet hvilken det er? Er 3 bokstaver.

 

XEE, XEN og TEN er de "norske" produktkodene.

 

 

Har selv XEE, som er for Skandinavia. I senere tid har XEN blitt minst like utbredt, mulig den er særnorsk. TEN er telenorbrandede telefoner.

 

 

 

Dere glemte å skrive med NEE . trodde den var også skandinavisk / norsk

 

 

 

 

Helt riktig spetter. For andre gang på en uke eller noe sånt har jeg klart å blande XEN og NEE.

XEN er Nederland.

 

 

 

 

 

Jeg begynner vel å bli for gammel for dette...

 

 

Lenke til kommentar

Om du installerte RC5.3 så er lagfix allerede lagt inn ser det ut som i recovery.

Den er rask, men MIUI (som er på bare knappe 95mb) var enda raskere, men også ulevelie bugs som dårlig dekning osv)

 

Jeg la inn RC5 Final

 

Dersom lagfix er med der er det skuffende ytelse.. Her snakker vi om under 1000 i Quadrant, samt at den ellers oppleves treg ved avslutning av programmer (Det tar da flere sekunder før snarveier på homescreen dukker opp..)

Lenke til kommentar

Og jeg fant ut av det..

Voodoo lagfix var installert, men den var ikke aktivert.

Måtte aktiveres ved å starte opp med Power, Home og Vol UP..

I menyene der kunne jeg velge å slå på lagfix.. Ved oppstart igjen var telefonen nå vesentlig raskere enn noen gang tidligere :)

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har Flaset min telefon med Ficeto JVB Odin og har lagt inn Dark Core 2.2 som det står i veiledningene. Alt vel til det. Men jeg klarer ikke å legge inn Darkys v10.0 Extreme Edition Final. Jeg har fullt veiledningen til punkt å prikke, men når jeg skal flase fra sdkortet finner den ikke zip filen, men jeg har lagt den dit.

Noen som har et godt råd til meg?

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har Flaset min telefon med Ficeto JVB Odin og har lagt inn Dark Core 2.2 som det står i veiledningene. Alt vel til det. Men jeg klarer ikke å legge inn Darkys v10.0 Extreme Edition Final. Jeg har fullt veiledningen til punkt å prikke, men når jeg skal flase fra sdkortet finner den ikke zip filen, men jeg har lagt den dit.

Noen som har et godt råd til meg?

Jeg gjorde akkurat det samme i går, og alt gikk smertefritt her. Har du husket å legge begge .zip-filene over?

 

Men jeg har et problem med e-post klienten. Den kræsjer når jeg skrur på telefonen, og når jeg prøver å åpne den. Noen ideer om hva som kan være galt? Gmail-klienten fungerer bra, men ikke e-post programmet.

Lenke til kommentar

Har også installert Darkys v10.0, fornøyd, men har problemer med at enkelte programmer kræsjer og at enkelte applikasjoner ikke vil installeres. Får bare feilmeldinger om at det ikke går. Noe tips til hva jeg kan gjøre?

 

Når det gjelder e-post programmer, så hjalp det i alle fall for meg og 'tømme data' inne på instillinger.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Lagfix er allerede installert på Darkys v10.0 slik jeg har forstått det? Jeg føler at telefonen lagger noe til tider, f.eks. hvis jeg drar raskt nedover kontaktlisten. Jeg merker også at hvis jeg skal legge til en widget på skrivebordet kan det ta flere sekunder før jeg får opp valgene. Andre som merker dette?

 

Når det gjelder e-posten wipet jeg bare telefonen, og ting fungerte som det skulle ta med unntak av at telefonen ikke blir registrert når jeg kobler den til pcen. Noen som har ideer om hva som har skjedd?

Lenke til kommentar

Har også installert Darkys v10.0, fornøyd, men har problemer med at enkelte programmer kræsjer og at enkelte applikasjoner ikke vil installeres. Får bare feilmeldinger om at det ikke går. Noe tips til hva jeg kan gjøre?

 

Bumper denne i samme slengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...