Gå til innhold

Samsung Galaxy S, rooting, lagfix og tilsvarende - LES FØRSTEPOST.


Anbefalte innlegg

Du må det ja. Tar deg 3min å gjøre det så det skader iallefall ikke. Du bør ta factory redet og wipe cache også før installasjon. Ser flere anbefaler å installere wipe versjonen, ta factory reset og wipe cache og deretter installere wipe en gang til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei på samfirmware.com fant jeg denne I9000XWJV1 ## 512.PIT Version 2.3.2 2011 February

Noen som har erfaring med den?

 

Det er en 2.3 (Gingerbread) beta. Den er svært uferdig, og neppe noe å installere på en telefon som skal brukes i det daglige.

Lenke til kommentar

Hei på samfirmware.com fant jeg denne I9000XWJV1 ## 512.PIT Version 2.3.2 2011 February

Noen som har erfaring med den?

 

Det er en 2.3 (Gingerbread) beta. Den er svært uferdig, og neppe noe å installere på en telefon som skal brukes i det daglige.

Takk for svar, jeg hadde en mistanke om dette..

Lenke til kommentar

hei har fått lagt inn darkys v9.3 å finner ikke ut hvordan jeg får æ ø og å på tastaturet, har lagt inn norsk som språk på inndata å gingerbread tatstaturet men ingen bokstaver

 

Darkys bruker en rom som ikke har Norsk locale lagt inn. og er ikke mulig å få lagt inn heller.

Hold inne A og O for å få de tegnene.

Lenke til kommentar

hei har fått lagt inn darkys v9.3 å finner ikke ut hvordan jeg får æ ø og å på tastaturet, har lagt inn norsk som språk på inndata å gingerbread tatstaturet men ingen bokstaver

 

Darkys bruker en rom som ikke har Norsk locale lagt inn. og er ikke mulig å få lagt inn heller.

Hold inne A og O for å få de tegnene.

 

Til de som ikke får æ, ø og å!

 

Last ned Gingerbread Keyboard og norsk språkpakke fra market! Etter min mening det beste tastaturet som er til android.

Lenke til kommentar

Har i dag stock 2.2 ROM med Voodoo-kernel. Vurderer å legge inn et ROM fra Doc & Stefunel sitt kitchen. Et det bare å laste ned, legge inn filen på telefonen og bruke CWM til å ta factory reset og wipe før man flasher? Synes det virker litt vanskeligere å legge inn nye ROMs på Galaxy S enn det det var på min gamle Legend der man bare brukte ROM Manager ...

Lenke til kommentar

hei har fått lagt inn darkys v9.3 å finner ikke ut hvordan jeg får æ ø og å på tastaturet, har lagt inn norsk som språk på inndata å gingerbread tatstaturet men ingen bokstaver

 

Darkys bruker en rom som ikke har Norsk locale lagt inn. og er ikke mulig å få lagt inn heller.

Hold inne A og O for å få de tegnene.

 

Til de som ikke får æ, ø og å!

 

Last ned Gingerbread Keyboard og norsk språkpakke fra market! Etter min mening det beste tastaturet som er til android.

 

Da vil jeg gjerne vite hvor denne språkpakken er! for jeg har lett, lett og lett.

Snakker da ikke om denne halvnorske dårlige oversettingen av menyer, men vil ha hele norske Locale. menyer, tastatur ++. Noe du ikke finner i Market, noe som ligger dypt inne i ROM'en : ]

Lenke til kommentar

Såklart kan du ikke det, for da du flashet inn nye JS8, så fikk du også nyeste offisielle samsung recovery. :]

Du kan f.eks flashe inn clockworkmod recovery om du vil flashe inn nye roms.

Har gjort det, men i recovery harbare reboot system, appy sdcard:update.zip wipe data/fatory reset og format internal sd-card

Lenke til kommentar

Lagde meg et ROM med DocKitchen her om dagen. Bruket XWJS8 som base, og JPX som modem, men har et problem nå. Telefonen bruker opp batteriet litt vel fort når jeg er koblet til mobilt internett eller Wi-Fi. Den brukte jo en del strøm før jeg la inn det nye ROM-et også, men etter at jeg la det inn synker batteriet ekstremt fort. Burde jeg legge inn et annet modem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...