Gå til innhold

Endringer i ryktesystemet


  

484 stemmer

  1. 1. Skal vi slette eksisterende poeng når vi slår av ryktepoeng i Off Topic

    • Ja
      107
    • Nei
      90
    • Bare i Off Topic (hvis mulig)
      275
    • Vet ikke
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minus ville gjort pluss-funksjonen verdt noe, siden det da er mulig å ta fra folk ufortjente plusser.

 

Selv vil jeg bli irritert om plussene mine tas fra meg. De er fortjente, og jeg har jobbet hardt for de, ved å benytte enhver anledning til å kritisere pluss-systemet. En pluss til meg er en pluss imot pluss-systemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man belønner ønsket atferd. Hvis man ønsker at dette skal være et forum hvor også off topicemner har en funksjon og mening så skal disse postene kunne belønnes etter mitt syn. Hvis off topic er et nødvendig "onde" man ønsker å tone ned så gir man ikke muligheten til å belønne slike poster.

 

Når det er sagt så skjønner jeg egentlig ingen ting av hele systemet. Hvorfor har jeg fått "rykte"? Hva er det for? Jeg har ikke gitt noen slike selv og kommer heller ikke til å gjøre det. Selv om jeg synes brukere som gir gode hjelp og oppfører seg burde utmerkes. Men 99% av brukerne her kommer til å ende opp langt ned på skalaen mens en elite kommer til å ligge laaangt over disse. Det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar

Jeg syns +-ingen skal være anonym, greit at kanskje personen man +-er ser hvem det er, men ikke noe mer ut i fra det.

Dette.

Skjønner ikke hvorfor alt skal offentliggjøres. Snart blir det vel kun mulig å ha offentlige avstemninger, samt påbud om fullt navn med kobling mot skattelistene og telefonkatalogen...

 

For øvrig tror jeg vi godt kan ha to forskjellige ryktesystemer, en "Jeg synes dette var en informativ eller godt skrevet post" som det vi allerede har er ment for, og en "Jeg synes dette var et morsomt innlegg".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...