Gå til innhold

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vel ikke noe for seg å sende en bestilling, den vil jo aldri gå igjennom. De selger ikke rimeligere enn de kjøper inn for.

 

Bare for å følge opp den lille pessimismen:

Idag hentet jeg overnevnte 200mm f4 Nikkor Micro, og Japan Photo holdt prisen på WEB-shop - feilpriset eller ikke. :thumbup:

 

Jeg støtter den.

Lenke til kommentar

Njaaaa, du mister jo en hel blender, da. Til gjengjeld får du et objektiv som er MYE lettere å ta med seg. Vanskelig valg... Selv sitter jeg og lurer på enten NX10 med 30mm-objektivet, eller NEX-5n (skal snart til London, og der kan jeg kjøpe det for litt over 4000kr). Sistnevnte er nok et klart bedre nummer 2-hus, men ekstremt irriterende at NEX ikke har f.eks. en 35mm f1.8 som er liten og lett. Zeiss 24mm 1.8 er jo latterlig kostbar...

Lenke til kommentar
Njaaaa, du mister jo en hel blender, da. Til gjengjeld får du et objektiv som er MYE lettere å ta med seg. Vanskelig valg... Selv sitter jeg og lurer på enten NX10 med 30mm-objektivet, eller NEX-5n (skal snart til London, og der kan jeg kjøpe det for litt over 4000kr). Sistnevnte er nok et klart bedre nummer 2-hus, men ekstremt irriterende at NEX ikke har f.eks. en 35mm f1.8 som er liten og lett. Zeiss 24mm 1.8 er jo latterlig kostbar...

Jepp, NEX er flotte kamerahus uten noen fristende objektiver. Litt som en flott bil uten hjul.

 

Den siste blenderen skal jeg klare meg fint uten. Den gir for kort dybdeskarphet til det aller meste og på lengre fokusavstand er den ikke bra på generell skarphet.

 

Å bytte en blender mot et kamerahus synes jeg må være en god deal selv om jeg må legge litt penger i mellom.

 

Prisen på NX10 med 30mm f/2 er forresten satt ytterligere ned. Fra 2889 kr til 2790 kr.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...