Gå til innhold

Gode fototilbud i (nett)butikkene! LES REGLER I FØRSTE INNLEGG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke si jeg er imponert over de norske prisene på Lowepro generelt. Tidligere i høst kjøpte jeg en Lowepro Pro Runner 200 AW på tilbud for 22 pund, som var ca 198 kr da + 2 pund frakt = ca 216 kr, altså hårfint under tollgrensa. Normalprisen der ligger på 48 pund, ca 450 kr + 2 pund frakt. Men siden den er over 200-kr grensa så ødelegger det regnestykket siden sluttsummen havner helt oppe på 700 kr. Dette vet de norske nettbutikkene og legger seg taktisk omkring den prisen.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nikon Rumors melder nå at oppfølgeren til D700 trolig annonseres 7. februar.

 

NR pleier å være ganske "spot on" med ryktene sine, så når Nikon annonserer sitt nye kamera, er nok også Canon nær ved å lansere sin oppfølger til 5D mark II.

 

Tipper 5D mkII kommer til å ligge til en utsalgspris på rund ti tusen en stund framover (selv om antallet sikkert blir begrenset). Og så legger vel mark III seg rundt en tjue-tjuefem tusenlapper.

 

Jeg er på utkikk etter nytt kamera selv, så tipper det blir enten et rimelig mark II eller et nytt og dyrere mark III...

Lenke til kommentar

Hei

 

Canon 5D mkII vil bli levert fra FotoVideo innen rimelig tid til alle som bestiller innen tirsdag 17. januar 2012. Selvfølgelig vil det komme et nytt kamera, men vi vet ikke når på våren det dukker opp, men dette er uansett mye kamera for pengene. Innbyttekampanjen ble laget fordi endel aktører valgte å legge ned kameraet til 12.995,- som er veldig langt under kostpris. Vi valgte heller en innbyttekampanje for å skille oss ut og har solg 4x så mye som vi antok og derfor har det blitt leveringstid. Vi får kameraer omtrent hver dag så vi antar at alle som bestiller får innen rimelig tid.

Innbyttekameraet kan sendes til oss eller levers i butikken i Oslo, men man trenger ikke levere det gamle før vi bekrefter nytt er på lager.

 

Mvh

Roar Sandvik

Gründer, FotoVideo

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...