Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Noe som jeg har venta på i flere uker og måneder har endelig skjedd og ikke bare det men det skjedde 1 dag før og det er svært lang tid når det kjennes ut som om tiden står stille og ikke får sove.

I dag skal det feires, handles og besøkes.

 

 

smile.gif

 

Edit: Ryddet opp i sitering.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Når skal vi få lært skoleelevene våre at det skrives "verre" og "færre".

 

Jeg ser daglig "ferre" og "værre" i diverse tråder her på forumet.

 

Da må vi ta arbeid som norsklærere i barneskolen alle som en, og hvem vil vel det, med de lønningene som utbetales der. Det hjelper ikke å lokke med juni, juli og august.

Lenke til kommentar

Kom over denne nå. Håper virkelig han er en 12 åring.

 

Microsoft er kjent får å lanser veldig fort etter E3 visning, Microsoft kan faktisk lanser konsollen sinn til Jul 2012 og konkurer mot NIntendo's konsoll. Aldri i verden om Sony kommer ut med konsollen sinn før til Jul 2013 :) Japanske firmaer vil gjøre en god jobb før de lanserer noe, det er japansk stolthet dette går på... Amerikanere og Europere vi bare lager noe og spytter ut i hytt og gevær hehe...

Lenke til kommentar

Kom over denne nå. Håper virkelig han er en 12 åring.

 

Microsoft er kjent får å lanser veldig fort etter E3 visning, Microsoft kan faktisk lanser konsollen sinn til Jul 2012 og konkurer mot NIntendo's konsoll. Aldri i verden om Sony kommer ut med konsollen sinn før til Jul 2013 :) Japanske firmaer vil gjøre en god jobb før de lanserer noe, det er japansk stolthet dette går på... Amerikanere og Europere vi bare lager noe og spytter ut i hytt og gevær hehe...

Oh you.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er "å appe"?

Hvor får du det fra at det er et verb? :p

I mitt hode ble det der mer overskrift og ingress enn orddelingsfeil. Regner med det egentlig skulle være logoen til NRK i stedet for NRK i vanlig tekst.

 

Skjønte du ikke hva jeg mente? Det skal stå "NRK-apper". Slik det står nå, "NRK apper", blir "apper" seende ut som et verb i presens, slik som "Knut kjører".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...