Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På hvilket grunnlag? Regner med du også liker å skrive diskutér, markér, plassér boken øverst, muséum, finér, filé etc.

 

Nei, jeg skriver riktig. Det betyr ikke at jeg ser på det som den mest logiske måten å skrive på.

 

Jeg har en onkel som heter René. Uten akutt aksent, ville man uttalt navnet "rene", som i "klærne er rene". Det samme mener jeg om abonner. Skulle man uttalt det slik det skrives, ville man sagt noe helt annet.

 

Alle er enige i at man må skrive "idé", men de samme personene er motstander av samme tegn i andre franske låneord. Teit.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Din logikk holder ikke. Farmasoytiske selskaper som selger produkter som ikke gjoer folk friskere kan ikke konkurrerer med de som gjoer folk friske.

At farmasoytiske produkter liker ikke andre farmasoytiske selskap som selger OTC natur produkter er saant. Dette endrer likevel fordi markedet for naturlig legemiddel oeker sterkt.

Problemet er at det finnes faa eller ingen naturlig legemiddel som kan bevises som effektive mot sykdomer OG det er vanskelig aa regulere fordi ingen hva produkten innholder.

 

 

Noen som har en pipe?!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...