Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Journalisten Henrik Arneberg i Nettavisen har prestert dette i en artikkel om noen som planla å drepe soulartisten Joss Stone:

 

Kevin Liverpool og Junior Bradshaw ble anholdt i juni måned, da de kjørte rundt i området ved Joss Stones sitt hjem. I bilen fant politiet et sverd, tau, en likpose og luftfotografier over hennes hjem i bilen.

 

Ifølge britisk politi var de to mennenes plan å slå den 24 år gamle sangerinnen i hjel og dumpe henne elv.

 

Her er det så mange feil at jeg ikke har overskudd til å ramse opp alle.

Lenke til kommentar

Sk4Kv.png

Så kidnapperne truet altså med å bli skutt, en etter en - men et måtte jo ha vørt positivt? Når det bare var en kidnapper igjen, kunne de jo overmannet ham...

Eller var det familiemedlemmene som truet med å bli skutt en etter en? Nei, det gir ingen mening, hvem skulle vel gi dem et våpen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tatt fra et tekstbasert spill jeg er med på å teste:

Damen er meget pent kledd i sort kjole som når ned til knærne. Hun har kullmørkt hår, samme gjelder hennes lange elegante silke hansker og kne høye lær støvler.
Endret av Therawyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aftenpostens nettutgave overgår snart Dagbladets når det gjelder dårlig språk:

 

Nødlandingen skjedde klokken 14.40 tirsdag ettermiddag i den Polens hovedstad.

 

Flyet av typen Boeing 767, som tilhører det polske selskapet LOT, var på vei fra New York da den grunnet et strømbrudd fikk det problemer med landingshjulene.

Lenke til kommentar

Dagbladet er fortsatt en versting:

 

Noen av blandingene inneholder så mye sukker at de like godt kan spise sjokolade, mener ernæringsprofessor Wenche Frølich. Foto: TORE FJELD

 

Jeg har aldri vurdert å gi sjokolade til frokostblandingene mine, men Wenche Frølich mener visst det er normalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dagbladet er fortsatt en versting:

 

Noen av blandingene inneholder så mye sukker at de like godt kan spise sjokolade, mener ernæringsprofessor Wenche Frølich. Foto: TORE FJELD

 

Jeg har aldri vurdert å gi sjokolade til frokostblandingene mine, men Wenche Frølich mener visst det er normalt.

 

Min er bedre!

 

Edit:

Gsnske skremmende.

 

new_yes.gif

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...