Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Det er også litt obskurt å lete blant noe som er savnet. Man må først finne det som er savnet før man kan finne de overlevende.

 

Edit: Det blir litt som å si: - jeg husker ikke hvor jeg parkerte bilen, men jeg skal ta en rask kikk etter den i bagasjerommet.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
arg jeg har set på gogle men jeg ahr ikke så finnet mye så spurte her min far tipset meg om det så jeg trenger svar ja :no:

 

:wallbash:

 

Det virker som personen du siterer er ordblind. I mine øyne har ikke det noe i denne tråden å gjøre.

 

 

En post lenger nede i tråden:

 

unnskyld har dysleksi..
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
arg jeg har set på gogle men jeg ahr ikke så finnet mye så spurte her min far tipset meg om det så jeg trenger svar ja :no:

 

:wallbash:

 

Det virker som personen du siterer er ordblind. I mine øyne har ikke det noe i denne tråden å gjøre.

 

 

En post lenger nede i tråden:

 

unnskyld har dysleksi..

 

 

Litt uheldig, men jeg mener at den som poster bør si fra om sånne begrensninger før man begynner diskusjonen.

Lenke til kommentar

Blir alltid like oppgitt når jeg ser skrivefeil i reklametekst. I dag så jeg en informasjonsplakat for et speilreflekskamera: "[…]skal du ta bilder på avstand har du brukt for en kraftigere blitz." Er sikkert bare en trykkfeil, men er likevel dårlig.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...