Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem har sagt at jeg ikke er det? Jeg er en meget mystisk person. :)

Du får hilse faren din Olav fra meg!

Hadde ledd høyt om du hadde truffet på den.. =)

Profesjonell pro stalker på heltid.

Skrevet (endret)

Le høyt.

Hans har nok truffet min bror, samt addet han på facebook og fått litt info derifra. Y/y?

Ha.

Sånn.

Endret av Diskutant
Skrevet

Har bare svarte sokker og ALLE er forskjellige.

Det er faen meg rart hvor forskjellige svarte sokker egentlig kan være. Er umulig å finne ett eneste par som matcher.

Neste gang jeg kjøper sokker, blir det kjøp inn en haug med sokker av samme sort.

Skrevet

At Norge ikke er så nært en legalisering som jeg var overbevisst.

Tok meg en tur innom valgboden til FrP i går, spurte hvorfor de ikke støtter legaliseringen av cannabis. Han snudde fort blikket tilbake, og nektet å snakke med meg igjen. Det irriterer.

• Liker 1
Skrevet

Hva skal vi legalisere for da, man kan jo få kjøpt hasj hvor som helst allerede.

Det der var nesten eitt av argumenta til eit FRP-kvinnfolk i ei valgbod. "Ein får jo tak i alkohol uansett om ein har lyst, så kvifor ikkje selge det på bensinstasjonar midt på natta?!??!11"

• Liker 2
Skrevet

Hva skal vi legalisere for da, man kan jo få kjøpt hasj hvor som helst allerede.

Det der var nesten eitt av argumenta til eit FRP-kvinnfolk i ei valgbod. "Ein får jo tak i alkohol uansett om ein har lyst, så kvifor ikkje selge det på bensinstasjonar midt på natta?!??!11"

Det er et typisk og dårlig argument som jeg dessverre opplever alt for ofte.

Skrevet

Nesten river ingen av hesten!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...