Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kna ikke en drit tysk, etter å hatt det i snart 3 år. Læreren er en polsk dame som ikke kan norsk. Etter at vi klagde på det 3 ganger, uten respons fikk vi svar hvor de takket oss for å gjort de oppmerksomme på det. :wallbash:

Er det samme med fysikklæreren hos hos. har klagd flere ganger men ingenting blir gjort. Er helt umulig å forstå hva vedkommende prøver å lære oss...

Lenke til kommentar

Jeg fant ut at jeg gidder enkelt og greit ikke å møte opp i timer hvor jeg ikke lærer noe, og har uteblitt fra de timene i 4 mnd er det vel nå. Tenkte å gi det en sjans og begynne å møte opp igjen, og visst faen kan jeg forsatt like mye(lite) som alle andre forsatt.

 

Uka etter jeg begynte å møte opp igjen fikk mine foreldre og telefon, om de visste at jeg hadde uteblitt. (De gjorde forsåvidt ikke det, men de forstod hvorfor, og det var ikke mye kjefting akkuratt :p)

Lenke til kommentar

At eg ikkje veit kva VGS eg skal velje.

Kjem meg nok inn på omtrent alt med karakterane eg har no, men veit ikkje kva eg vil, eg veit berre kva eg ikkje vil.

Det einaste aktuelle er elektro, allmenn eller TAF. Hadde nok klart restaurant og matfag fint, men har ingen planar om å bli noko slikt.

Men eg veit helder ikkje kva eg vil etter eg eventuelt har fått studiekompetanse/fagbrev.

Skulen her som har elektro er ganske shitty og full av bygdisar i volvo, og TAF er i Ulsteinvik, milesvis å pendle. Og allmenn er keisamt.

:(

 

Hva med å finne en annen skole med elektro? Selv skal jeg nok ta elektro, så får jeg se om jeg tar studiespesialisering, fagbrev eller begge :wee:

 

Jeg KAN ikke fortsette med Tysk neste år. Kan nesten ingenting. Ligger på 2 nå, mens jeg ligger på 4-5-6 i alle andre fag :ermm:

Tror det er to i klassen som har seksere, fire-fem som har femmere, kanskje rundt ti på firere så kommer den en god del treere, enda flere toere og noen enere.

Og vi er en tyskklasse på ca femti stykk, med en lærer som nekter å snakke norsk, ho snakker bare tysk.

Lenke til kommentar

Svelemoe, sats på det du er flink i fra før.

 

Irriterer at etter jeg hadde vært på skoln for å skrive meg ut så hadde jeg en følelse av at jeg skulle trykke B for å recalle istedenfor å gå siden det var så langt hjem. Hva faen, har spilt LoL i mindre enn 1 uke, tok mye mer WoW for at jeg trodde jeg kunne HSe hjem fra butikken.

Lenke til kommentar

Det er slik språket har utviklet seg. Hvor man før måtte si datamaskinspillspiller, har man nå redusert dette til det langt mer folkevennelige ordet "dataspiller". Dette fordi folk skjønner at en data er det samme som en datamaskin, og at om du spiller på dataen, så spiller du datamaskinspill.

 

Det er ikke noe mer enn en videreutvikling av språket. Skjønner dog det er vanskelig for de utkantmiljøene i Norge å følge med på slikt. Men frykt ikke, internett kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...