Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det blir som å si "Vi" når en snakker om fotballaget en heier på, og det er ikke uvanlig. Men spiller alle de som sier det på Vålerenga, Manchester United eller Barcelona, på tross av det? Nek!

Kan godt nevne deg som person i denne tråden, du er irriterende. Gå og spill WoW nå :roll:

 

Du sa "vi" som at vestlandet generelt produserer mere strøm. Det forstod jeg, men du fortsetter med å si at "vi" på vestlandet ikke bør ha høye strømpriser. Mener du nå de som lager strømmen eller de som bor på vestlandet? Dersom du mener de som lager strømmen er påstanden din svak og dersom du mener de som bor på vestlandet mener du igjen at alle på vestlandet produserer strøm. Ihvertfall når en tenker på at de som produserer en god del mindre, allikevel får den billigere.

 

Drit i hersketeknikkene.

Diesel bukser blir produsert i Kina ( bare noe jeg tipper :ermm: ) og de koster vel minst i Kina også, med en slik pris. Det burde vært slik her også, er jo dumt at de delene av landet som produserer mye, om ikke det meste av strømmen, skal betale mye, om ikke mest. ;)

 

 

Ikke hele Vestlandet har billig strøm, noe ligger i Midt-Norge, som generelt har landets høyeste strømpriser. Før jeg klager så skal jeg sjekke Nord-Trøndelag? Så jeg kan ikke synes prisene er høye, fordi det er dyrere i Nord-Trøndelag?

Er vel kanskje enklere å klage på strømprisen over hele landet da ;)

 

Du hører ikke hjemme på et forum :)

Du kan godt forklare hva du mente med det siste ?

 

 

Hvis du leste hele prekene så du burde du oppfattet at det med strømmen bare var en del av det, hovedtemaet var jo de asfalterte blomsterbeddene. Jeg skulle ha frem at strømprisen er dyr og urettferdig, men ikke det aller største av poengene. Og i alt skulle det gi et helhetsinntrykk av at staten behandler oss litt forskjellig fra østlandsboerne. Hvordan det er på Smøla eller i Trondheim tar jeg ikke stilling til.

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde vært slik her også, er jo dumt at de delene av landet som produserer mye, om ikke det meste av strømmen, skal betale mye, om ikke mest. ;)

 

Nei, det er det ikke. Det er dumt at noen steder må være dyrere enn andre, det er jeg helt enig i, men det bør ikke være billigere fordi strøm blir produsert på noen steder i landet. Hvis det var fordi alle vestlendinger hadde en eller annen ekspertise for strøm hadde jeg skjønt det, men at de beste vassdragene befinner seg vest i landet skal ikke påvirke strømprisene til enkeltpersoner på noen måte.

Lenke til kommentar

Det burde vært slik her også, er jo dumt at de delene av landet som produserer mye, om ikke det meste av strømmen, skal betale mye, om ikke mest. ;)

 

Nei, det er det ikke. Det er dumt at noen steder må være dyrere enn andre, det er jeg helt enig i, men det bør ikke være billigere fordi strøm blir produsert på noen steder i landet. Hvis det var fordi alle vestlendinger hadde en eller annen ekspertise for strøm hadde jeg skjønt det, men at de beste vassdragene befinner seg vest i landet skal ikke påvirke strømprisene til enkeltpersoner på noen måte.

Nei, vil ikke si at det påvirker resten av landet, men flat pris over hele landet kan jeg gå med på. :yes:

Lenke til kommentar

At eg ikkje veit kva VGS eg skal velje.

Kjem meg nok inn på omtrent alt med karakterane eg har no, men veit ikkje kva eg vil, eg veit berre kva eg ikkje vil.

Det einaste aktuelle er elektro, allmenn eller TAF. Hadde nok klart restaurant og matfag fint, men har ingen planar om å bli noko slikt.

Men eg veit helder ikkje kva eg vil etter eg eventuelt har fått studiekompetanse/fagbrev.

Skulen her som har elektro er ganske shitty og full av bygdisar i volvo, og TAF er i Ulsteinvik, milesvis å pendle. Og allmenn er keisamt.

:(

Lenke til kommentar

At eg ikkje veit kva VGS eg skal velje.

Kjem meg nok inn på omtrent alt med karakterane eg har no, men veit ikkje kva eg vil, eg veit berre kva eg ikkje vil.

Det einaste aktuelle er elektro, allmenn eller TAF. Hadde nok klart restaurant og matfag fint, men har ingen planar om å bli noko slikt.

Men eg veit helder ikkje kva eg vil etter eg eventuelt har fått studiekompetanse/fagbrev.

Skulen her som har elektro er ganske shitty og full av bygdisar i volvo, og TAF er i Ulsteinvik, milesvis å pendle. Og allmenn er keisamt.

:(

 

Ta allmenn! Og realfag selvfølgelig. Fysikk er helt fantastisk, og du holder i alle fall alle dørene åpne for videre valg. :new_woot:

Trenger ikke å jobbe så mye heller, fokuser på de fagene som er avgangsfag det året (f.eks. bryr jeg meg bare om kjemi, fysikk, engelsk, R1-matten og spansken i år, det andre tar jeg til neste år. :whistle: )

Lenke til kommentar

Må eg fortsette med tysk på studiespes etter å ha hatt det i 3 år :( ?

Får 5 i tysk, men kan ikkje den drit. Omsetje går fint, men å faktisk konstruere tyske setningar, totalt håplaust. Trur læraren vår er litt inkompetent, på besøksdag på allmenn fekk eg vite i tyskklassa at alle som har hatt "Helga" blir kalla "helgaelevar" fordi dei er dårlegare enn resten i tysk. Brukar namnet Helga av opplagte grunnar.

 

Quit school, become pro gamer.

 

Like a boss.

 

Alle de kule gjør det. DO IT FAGGOT.

 

 

Haha, yeah right. Pro minecraft-gamer? Eller kansje mediocre BC2 sniperfag?

Lenke til kommentar

At eg ikkje veit kva VGS eg skal velje.

Kjem meg nok inn på omtrent alt med karakterane eg har no, men veit ikkje kva eg vil, eg veit berre kva eg ikkje vil.

Det einaste aktuelle er elektro, allmenn eller TAF. Hadde nok klart restaurant og matfag fint, men har ingen planar om å bli noko slikt.

Men eg veit helder ikkje kva eg vil etter eg eventuelt har fått studiekompetanse/fagbrev.

Skulen her som har elektro er ganske shitty og full av bygdisar i volvo, og TAF er i Ulsteinvik, milesvis å pendle. Og allmenn er keisamt.

:(

Tør jeg spørre hvor du bor ? :)

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

Må eg fortsette med tysk på studiespes etter å ha hatt det i 3 år :( ?

Får 5 i tysk, men kan ikkje den drit.

 

Enten velge ett nytt språkfag som du må ha i tre år, eller fortsette med det samme i to år til.

 

Jeg ville ikke bekymret meg for å kunne lite, de fleste språklærere er klar over at folk kommer fra forskjellige skoler og at ikke alle kan like mye.

F.eks. fulgte jeg knapt med i første klasse fordi jeg hadde en veldig flink spansklærer på ungdomsskolen (jeg fikk fire da, så jeg kunne hatt godt av å følge med. Nå må jeg slite til meg fireren...)

 

Om du er motivert for å jobbe litt med det, og forteller læreren om problemet bør det gå bra. :D

Lenke til kommentar

Ganske irriterende at enkelte folk på Twitter bruker det bare for å oppdatere UNØDVENDIGE Facebook-lignende statuser (f.eks: "Gleder meg skikkelig mye til i morgen", "Var godt med en burger :)" ol.).

 

Mener at de som bruker Twitter i alle fall kan skrive statuser som er:

* Morsomme

* Interessante

* Retter seg mot noe spesifikt - f.eks. politikk, sport, bøker, musikk, film, etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...