Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Av alle 21 (yeah, jeg vet, skikkelig mange esse :tease: ) MSN-kontaktene mine er det bare 2 som på og det er folk som jeg egentlig ikke snakker med lenger. Ja at jeg bare ikke sletter dem, irriterer meg også. Typisk at når man har lyst til å snakke med folk på MSN, så er enten inge pålogga eller kun folk du ikke syns noe om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er slik språket har utviklet seg. Hvor man før måtte si datamaskinspillspiller, har man nå redusert dette til det langt mer folkevennelige ordet "dataspiller". Dette fordi folk skjønner at en data er det samme som en datamaskin, og at om du spiller på dataen, så spiller du datamaskinspill.

 

Det er ikke noe mer enn en videreutvikling av språket. Skjønner dog det er vanskelig for de utkantmiljøene i Norge å følge med på slikt. Men frykt ikke, internett kan hjelpe.

Forferdelig utvikling må jeg si. Jeg kaller det pc-spill jeg. Jeg kaller også mine pc'r for pc, merkelig som jeg er.
Lenke til kommentar

Jeg blir litt irritert når folk bruker små forkortede ord, istedenfor å skrive fulle ord. På en datamaskin tar det så liten tid å skrive fulle setninger, så hva er vitsen i å forkorte ord?

 

eks:

Snx i mra (snakkes i morgen)

 

GREIT NOK PÅ MOBIL, MEN PÅ EN DATAMASKIN? hmm.gif

 

 

lol hvrfr irrter d dg ovr d? XD XD ;$

 

Det er ikke så lett å forstå alltid ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søkte TAF, men kun midlertidig. Har ikkje bestemt meg, kanskje litt meir aktuelt med allmenn.

Men satte TAF som førsteval når eg var innom rådgivaren på skulen i dag. Det er fullt mogleg å bytte til allmenn som førsteval.

 

Eg kjem heim, og mor mi klikkar fordi eg har søkt skule i ULSTEINVIK, skulle tru det var enden av verda.

"SVERRE! KOM HIT! SØKT SKULE I ULSTEINVIK?!?!

"det er berre midlertidig mamma, det går å forand..."

"FAEN DÅ, DU KAN SNAKKE MED EIN FRAMAND RÅDGIVAR PÅ SKULEN OM SANT, MEN DU SEIER ALDRI EIT ORD TIL MEG!!! DU KOMUNISERAR ALDRI MED MEG, EG KAN LIKE SÅ GODT GÅ OG GRINE!!!!"

 

Det var hennar eksakte ord.

Eg veit verkeleg ikkje kva eg skal svare til slikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Eg kjem heim, og mor mi klikkar fordi eg har søkt skule i ULSTEINVIK, skulle tru det var enden av verda.

"SVERRE! KOM HIT! SØKT SKULE I ULSTEINVIK?!?!

"det er berre midlertidig mamma, det går å forand..."

"FAEN DÅ, DU KAN SNAKKE MED EIN FRAMAND RÅDGIVAR PÅ SKULEN OM SANT, MEN DU SEIER ALDRI EIT ORD TIL MEG!!! DU KOMUNISERAR ALDRI MED MEG, EG KAN LIKE SÅ GODT GÅ OG GRINE!!!!"

 

Det var hennar eksakte ord.

Eg veit verkeleg ikkje kva eg skal svare til slikt.

 

 

Kvinnfolk. :ermm:

 

:tease:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Taf-TIP. Trur taf-elektro hadde passa betre, men det fins ikkje i nærheita her.

 

Har skifta til studiespesialisering som 1. valg no, har 4 dagar på meg om eg vil ombestemme meg. Merkeleg det det, om EG vil ombestemme meg. Rart at mor mi klikkar over bestemmelsane mine.

Gi faen i hva mora di sier.

Det er ditt valg.

Er jævlig vanskelig å velge, hadde problemer med å velge selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...