Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk som sier "hvem" når de egentlig skal si "hvilken/hvilket".

 

F.eks:

"Hvem butikk skal du på?" når det egentlig er "Hvilken butikk skal du på?"

"Hvem fly skal du ta?" når det egentlig er "Hvilket fly skal du ta?"

 

FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :realmad:

Hva med de som bytter ut Hvilken/hva slags med hvordan?

 

"hvordan sjokolade bruker du i sjokoladekake?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veiene rundt om i Norge, utenom det jævla Østlandet irriterer meg.

Skattepengene går bare til veier på Østlandet, man har f.eks ikke hørt om motorveier der jeg kommer fra.

Og motorvei mellom Trondheim (om ikke lenger nord) - Oslo er noe vi må ha, istedenfor de jævla asfalterte blomsterbeddene!

Skal også sies at vi på Vestlandet har høyere strømpriser, selvom vi produserer strøm som faen. Vestlandet burde kuttes fra resten av landet! Vi burde være et eget land, er jo her verdiskapingen skjer!

Endret av Verbalo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal også sies at vi på Vestlandet har høyere strømpriser, selvom vi produserer strøm som faen. Vestlandet burde kuttes fra resten av landet!

Vestlandet pleier vel å ligge i underkant av hva resten av landet gjør på strømpriser. Før du klager på dyr strøm, så sjekk ut Nord-Trøndelag som betaler ca 20-30 øre mer enn resten per kWh.

Lenke til kommentar

Det har ingen verdens ting å si overhodet og i det hele tatt.

 

Han mener hvert eneste menneske på vestlandet produserer strøm og derfor skal hvert eneste menneske på vestlandet ha billigere strøm. Det er idiotisk og retardert og ikke en gang vits å tenke på. De som jobber på kraftverkene gjør jobben sin og får betalt for det. Resten er det ingen som skal ha en eneste jævla dritt å si på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1 Bufrer inn en YouTube-video på 1 time.

2 Skrur på fullscreen

3 Alt jeg har bufret forsvinner

4 Videoen starter ikke

5 Refresher vinduet

6 Videoen starter ikke

7 Refresher vinduet

8 Videoreklame på femten sekunder kommer.

9 Videoen starter ikke

10 Videoreklame på femten sekunder kommer.

11 Videoen starter ikke

12 Videoreklame på femten sekunder kommer.

13 Videoen starter ikke

14 Videoreklame på femten sekunder kommer.

15 Videoen starter ikke

 

PRØVER FORTSATT

Endret av Pokey
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skal også sies at vi på Vestlandet har høyere strømpriser, selvom vi produserer strøm som faen. Vestlandet burde kuttes fra resten av landet!

Vestlandet pleier vel å ligge i underkant av hva resten av landet gjør på strømpriser. Før du klager på dyr strøm, så sjekk ut Nord-Trøndelag som betaler ca 20-30 øre mer enn resten per kWh.

Ikke hele Vestlandet har billig strøm, noe ligger i Midt-Norge, som generelt har landets høyeste strømpriser. Før jeg klager så skal jeg sjekke Nord-Trøndelag? Så jeg kan ikke synes prisene er høye, fordi det er dyrere i Nord-Trøndelag? Det hørtes bra ut, du. Og det er heller ingen sammenheng med at jeg vil ha motorvei Trondheim - Oslo, hvis jeg bor i de sørlige deler av Vestlandet. Isåfall kan du merke deg rekkefølgen på de to byene, da forstår du nok at jeg bor i de nordlige strøk på vestlandet, eller så forventer jeg bare for mye av deg. Og en kan vel ikke forvente så mye av deg som person, vel ?

 

De største vannkraftverkene i Norge, og alle ligger i Vest-agder, Rogaland og Hordaland.

Bare Vest-Agder som ikke er en del av Vestlandet.

 

Skal også sies at vi på Vestlandet har høyere strømpriser, selvom vi produserer strøm som faen.

 

Alle på vestlandet produserer strøm.

 

r....ight

Det blir som å si "Vi" når en snakker om fotballaget en heier på, og det er ikke uvanlig. Men spiller alle de som sier det på Vålerenga, Manchester United eller Barcelona, på tross av det? Nek!

Kan godt nevne deg som person i denne tråden, du er irriterende. Gå og spill WoW nå :roll:

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

Det blir som å si "Vi" når en snakker om fotballaget en heier på, og det er ikke uvanlig. Men spiller alle de som sier det på Vålerenga, Manchester United eller Barcelona, på tross av det? Nek!

Kan godt nevne deg som person i denne tråden, du er irriterende. Gå og spill WoW nå :roll:

 

Du sa "vi" som at vestlandet generelt produserer mere strøm. Det forstod jeg, men du fortsetter med å si at "vi" på vestlandet ikke bør ha høye strømpriser. Mener du nå de som lager strømmen eller de som bor på vestlandet? Dersom du mener de som lager strømmen er påstanden din svak og dersom du mener de som bor på vestlandet mener du igjen at alle på vestlandet produserer strøm.

 

Drit i hersketeknikkene.

Lenke til kommentar

Ikke hele Vestlandet har billig strøm, noe ligger i Midt-Norge, som generelt har landets høyeste strømpriser. Før jeg klager så skal jeg sjekke Nord-Trøndelag? Så jeg kan ikke synes prisene er høye, fordi det er dyrere i Nord-Trøndelag?

Er vel kanskje enklere å klage på strømprisen over hele landet da ;)

 

Du hører ikke hjemme på et forum :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...