Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Email fra Polyvinyl angående forhåndsbestillingen min som skulle sendes i dag:

 

Hi Everyone,

 

 

 

The mastering process for Reptilians vinyl ran into some problems and caused a slight manufacturing delay.

 

 

 

The official release date for the vinyl in stores is now going to be March 15, 2010 (CD and digital will still be released March 8, 2011). We hope to have vinyl for mailorder by Friday March 4, 2011 and will be working hard to ship all pre-orders immediately.

 

 

 

 

 

--

 

Svarte. :realmad:

 

Fikk rabattkode og gratis nedlasting av demoer fra albumet, da. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg som trodde denne dagen ikke kunne bli mer drit. Fikk forespørsel om jeg kunne kjøre ei i familien til en plass så skulle jeg få låne Mercedes E250'n i hele kveld. Herlig!

5 min før jeg skal hente så blir alt avlyst... I tillegg har jeg klart å glemme historieboka på skolen som vi skal ha prøve i på mandag slik at jeg må få lånt en og scannet driten.

 

Har hodeverk også :) Herlig deppedag

Lenke til kommentar

At det er så mye jeg vil ha/trenger :(

 

Bærbar PC -over 6k

Nettfjøl -rundt 6k

Ny mobil -rundt 5k

Nytt annlegg -mellom 5k og 10k

TV -over 5k

Kamera -rundt 3k

Mopedreperasjon og lappen (Konfpengene)

3DS med spill -3k

 

De to siste her jeg penger til. Resten ser ikke så bra ut :(

Får vel inn noen penger i starten av april, men der går alt til TG.

 

Og jeg har jobb, men den mister jeg sansynlighvis neste uke :)

Lenke til kommentar

hvorfor mister du jobben?

Er "svømmeinstruktør" for små barn. Men det er for få unger. Hvis det ikke melder seg på nesten dobbelt så mange som det hittil har, går vi i minus. Og da blir det ikke noe kurs.

Temlig urettferdig at jeg mister jobbben. Vi er to stykk, og vi er plassert i en liten skole-svømmehall. Men den ligger 10 minutter utenfor sentrum, og ganske nærme nabobyen sarpsborg. Mens i svømmehallen og skolen femti meter fra huset mitt er det også et kurs. (Det er kurs utover hele byen, drevet av en organisasjon) Er det stapp fult av unger, og begge som jobber der tok oppløring og begynte å jobbe etter meg. Han ene som jobber der, som jeg kjenner fikk jobben rett etter jul. Jeg kan svømme bedre enn ham og har mye mer erfaring enn ham. Men han får beholde jobben.

 

Og kvifor skal du ha bærbar pc, mobil og nettfjøl? Toppen av unødvendigheit, spør du meg.

Fordi jeg vil ha en bærbar det er mulig å spille litt på, se film og serier i full HD. Og med en 1080p skjerm. Den kommer til å bli stor, og ikke ha så god batteritid. Noe en nettfjøl vil ha. Nettfjølen vil være langt mer praktisk. I bil, på fly og på hytta. Der vi kun har strøm noen timer hver kveld :)

Også vil jeg leke med root, custom roms osv med nettfjøla.

 

"Bortskjemt drittunge" syndrom er sirius shizzle

Jeg får aldri penger eller elektroniske ting jeg vil ha eller trenger av foreldrene mine. Utenom én gang. Det var at mamma og pappa var med å betale den stasjonære jeg har nå til konfen min. Brodern, kjæresten hans og søstra mi betalte også, mens broren min bygde den.

Jeg arvet en bærbar pc for noen år siden, som er noe av det værste jeg har vært borti. Og jeg har arvet en mobil.

DS'er

Wii

Xbox

Skjermer

Annlegg

Hodetelefoner x3

Mus, tastatur og musematte.

Router

Mobil

Mange spill

 

Her jeg betalt selv :)

 

Jeg fikk ET LEKSIKON av min far til bursdagen min.

 

Mopeden fikser du selv, bare å prøve og feile :)

Ja, men delene koster penger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...