Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet
Delvis skrev (8 minutter siden):

Der er mye artig brilleoppbevaring der. Kjøpte noen før til å ha briller stående oppi på bordet, noe sånt.
Stoppet å handle på Temu da vi hørte i media om at der er farlige stoffer i produktene. Kanskje det er mest skremsel..

Det er mye skremsel, men det er også mye sant.
Men en kan si det samme om mange norske butikker og produkter. 

Bare å holde seg unna smykker, og tenke seg ekstra om å kjøpe ting som skal være i kontakt med kroppen.
Kjøp helst fra de som har solgt masse og har gode omtaler. 
Det første du finner er sjeldent det beste. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Delvis skrev (1 time siden):

Kanskje det er mest skremsel..

På lik linje med hva de er flinke til å dra fram i NRK og media ellers her oppe i Nåreg 😁.. Men det kommer som nevnt fra samme produsenter som du kjøper fra i butikkene her i landet, bare at her i landet så hører du ingenting! Skulle tro at de har en agenda for å fremme firmaene her lokalt og rakke ned på Kina-varene DU kjøper? 😇 
Uansett, bruk hodet! Jeg lever bra selv, til tross for at jeg kler meg med Temu-varer fra innerst til ytterst, jeg bruker Temu-produkter på kjøkken og bad, i bilen og ute i hagen.. Ville vært halvdau hvis jeg skulle tro på alt det negative jeg leser! 😆
I stedet så sparer jeg MYE penger mot det jeg kunne handlet her i landet! 🤑

Skrevet
Woff skrev (6 timer siden):

På lik linje med hva de er flinke til å dra fram i NRK og media ellers her oppe i Nåreg 😁.. Men det kommer som nevnt fra samme produsenter som du kjøper fra i butikkene her i landet, bare at her i landet så hører du ingenting! Skulle tro at de har en agenda for å fremme firmaene her lokalt og rakke ned på Kina-varene DU kjøper? 😇 
Uansett, bruk hodet! Jeg lever bra selv, til tross for at jeg kler meg med Temu-varer fra innerst til ytterst, jeg bruker Temu-produkter på kjøkken og bad, i bilen og ute i hagen.. Ville vært halvdau hvis jeg skulle tro på alt det negative jeg leser! 😆
I stedet så sparer jeg MYE penger mot det jeg kunne handlet her i landet! 🤑

Ikke bra å være naiv heller. Det er nok svært lite som er akutt giftig, det er langtidsvirkningene som man er bekymret for.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
^fmj skrev (11 timer siden):

Ikke bra å være naiv heller.

Nå har Temu løsningen for alle som tviler (eller stoler blindt på NRK): Gjør det selv merker som kan brukes på alle varene..
500 lapper for kr 42,- 😁
500-pakke advarsel om giftmerker - fare  hetsmerker 0,5x1,5 tommer - fluorescerende oransje med svart trykk for   håndtering av farlige materialer - papirkonstruksjon 0

Endret av Woff
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Woff skrev (1 time siden):

Nå har Temu løsningen for alle som tviler (eller stoler blindt på NRK):

Ingen som trenger å stole blindt på NRK, det er grundig dokumentert at noe av dritten deres har giftstoffer i ulovlige mengder, greit å spare penger, men ikke på bekostning av helsa, og ofte så er kvalitet langt billigere enn det rælet fra kina, spesielt i det lange løp. Kjøpe billige kinaprodukter er som å pisse i buksa i kulda, jævla ålreit i omtrent et sekund, før det viser seg at man har store mengder bly i blodet. 

• Liker 2
Skrevet
Woff skrev (23 timer siden):

I stedet så sparer jeg MYE penger mot det jeg kunne handlet her i landet!

Skulle tro du jobbet for Temu, slik som du forsvarer de i flere diskusjoner her inne.

Du må bare innse det. Det er dokumentert ørten ganger at mye av billig "Temu-ræl" er helseskadelig på lang sikt (og det irriterer meg at folk ikke vil innse åpenbare ting). Men for all del, det er din kropp. Bare ikke prøv å overbevis andre om at det ikke er farlig, for da er du potensielt delaktig i sykdommer eller plager de pådrar seg med årene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...