Dubious Skrevet i går, 14:05 Skrevet i går, 14:05 Delvis skrev (8 minutter siden): Der er mye artig brilleoppbevaring der. Kjøpte noen før til å ha briller stående oppi på bordet, noe sånt. Stoppet å handle på Temu da vi hørte i media om at der er farlige stoffer i produktene. Kanskje det er mest skremsel.. Det er mye skremsel, men det er også mye sant. Men en kan si det samme om mange norske butikker og produkter. Bare å holde seg unna smykker, og tenke seg ekstra om å kjøpe ting som skal være i kontakt med kroppen. Kjøp helst fra de som har solgt masse og har gode omtaler. Det første du finner er sjeldent det beste. 1
Woff Skrevet i går, 15:30 Skrevet i går, 15:30 Delvis skrev (1 time siden): Kanskje det er mest skremsel.. På lik linje med hva de er flinke til å dra fram i NRK og media ellers her oppe i Nåreg 😁.. Men det kommer som nevnt fra samme produsenter som du kjøper fra i butikkene her i landet, bare at her i landet så hører du ingenting! Skulle tro at de har en agenda for å fremme firmaene her lokalt og rakke ned på Kina-varene DU kjøper? 😇 Uansett, bruk hodet! Jeg lever bra selv, til tross for at jeg kler meg med Temu-varer fra innerst til ytterst, jeg bruker Temu-produkter på kjøkken og bad, i bilen og ute i hagen.. Ville vært halvdau hvis jeg skulle tro på alt det negative jeg leser! 😆 I stedet så sparer jeg MYE penger mot det jeg kunne handlet her i landet! 🤑
^fmj Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Woff skrev (6 timer siden): På lik linje med hva de er flinke til å dra fram i NRK og media ellers her oppe i Nåreg 😁.. Men det kommer som nevnt fra samme produsenter som du kjøper fra i butikkene her i landet, bare at her i landet så hører du ingenting! Skulle tro at de har en agenda for å fremme firmaene her lokalt og rakke ned på Kina-varene DU kjøper? 😇 Uansett, bruk hodet! Jeg lever bra selv, til tross for at jeg kler meg med Temu-varer fra innerst til ytterst, jeg bruker Temu-produkter på kjøkken og bad, i bilen og ute i hagen.. Ville vært halvdau hvis jeg skulle tro på alt det negative jeg leser! 😆 I stedet så sparer jeg MYE penger mot det jeg kunne handlet her i landet! 🤑 Ikke bra å være naiv heller. Det er nok svært lite som er akutt giftig, det er langtidsvirkningene som man er bekymret for. 1 1
Woff Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) ^fmj skrev (11 timer siden): Ikke bra å være naiv heller. Nå har Temu løsningen for alle som tviler (eller stoler blindt på NRK): Gjør det selv merker som kan brukes på alle varene.. 500 lapper for kr 42,- 😁 Endret 8 timer siden av Woff 1
skaftetryne32 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Woff skrev (1 time siden): Nå har Temu løsningen for alle som tviler (eller stoler blindt på NRK): Ingen som trenger å stole blindt på NRK, det er grundig dokumentert at noe av dritten deres har giftstoffer i ulovlige mengder, greit å spare penger, men ikke på bekostning av helsa, og ofte så er kvalitet langt billigere enn det rælet fra kina, spesielt i det lange løp. Kjøpe billige kinaprodukter er som å pisse i buksa i kulda, jævla ålreit i omtrent et sekund, før det viser seg at man har store mengder bly i blodet. 2
Nukleosid Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Woff skrev (23 timer siden): I stedet så sparer jeg MYE penger mot det jeg kunne handlet her i landet! Skulle tro du jobbet for Temu, slik som du forsvarer de i flere diskusjoner her inne. Du må bare innse det. Det er dokumentert ørten ganger at mye av billig "Temu-ræl" er helseskadelig på lang sikt (og det irriterer meg at folk ikke vil innse åpenbare ting). Men for all del, det er din kropp. Bare ikke prøv å overbevis andre om at det ikke er farlig, for da er du potensielt delaktig i sykdommer eller plager de pådrar seg med årene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå