Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vorspiel. Når alle begynner å skal spille SIN sang som er SÅÅÅÅ mye bedre og man skal avbryte halvveis inn i sangene, som som regel er crap støy. Jeg vil ikke engang kalle det musikk.

Ikke nok med det så er det en som absolutt skal vise frem fotball videoer. FOTBALL for faen!?!?

 

Spar meg!

 

Herregud jeg kjenner meg så sykt igjen! Alltid skal folk endre musikken blir så sint, ekstra ille når noen setter på sånn skikkelig rolig greier når man skal bli "pumpet". Er en kompis av meg som ALLTID skal bestemme musikken. Spesielt stygt når de i tillegg logger ut av dine spotify konto for å bruke sin egen. Gah. For å ikke snakke om folk som pisser over hele dassen.

Lenke til kommentar

it's learning.

 

det fungerer ikke, ting vi leverer kommer ikke fram, lærerne legger ut info som ikke vises hos oss, og vi får anmerkning for ikke å følge med. takk takk...

 

Lol enten har du helt inkompetente lærere eller så overdriver du. It's learning er en av de bedre skole plattformene. Husker når jeg hadde Fronter, det var helvete det.

 

Jeg er likevel enig med at Skolearena greia er helt fucka, vi fikk blant annet alt fraværet vårt satt opp i timer isteden for dager..ugh.

Lenke til kommentar

Sorry, driver ikke med underklassearbeid. Etter å ha studert speedtest (nettet var 2mbs men upload var 0.01) så har jeg komt frem til at noen har brutt uskrevne regler og LASTET NED TORRENTS FØR KLOKKEN 2 AM. Jepp, når nettet skal brukes til å blaste folk i trynet med shotgun og snakke drit til dem, skråle "u mad" på mikrofon til random russere og lignende så har noen fucket opp nettet. Kunne like godt ha bodd i Somalia hvis nettet skal være så dårlig.

 

Gleeeder meg til høsten når jeg får råd til å fløtte ut og kan ha mitt eget nett uten studenter og andre tullebukker som fucker opp. Skal faen meg bo på fuckings Knarvik eller et annet sted der fiber er billig, trenger faen ikke å bo i sentrum når den fuckings kinoen ikke sender mer enn 2-3 gode filmer på et år uanz. (RE4 3D, The expendables og HP7 var de 3 gode fra 2010).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...